[phpNuke] درخواست راهنمایی . فروشگاه انلاین!

isaac7

Member
دوستان آیا phpNuke امکانی داره که بتونیم محصلات موجود در وب سایت خود رو بفروش برسونیم جوری که تو ایران هم جواب بده ؟
 

VAHID216

مدیر بازنشسته
اشما چه جور سازگاری با ایران در نظرتون هست ؟! بهترین ماژولی که سراغ دارم ماژول فروشگاه نیوک پلاتینیوم هست . اما مثلا بخواین از طریق بانک سامان یا پارسیان قابل خرید باشه جریان کلا فرق می کنه
 

S4DEGH

Well-Known Member
در حال حاضر ماژولي كه بشه تو ايران خريد و فروش كرد وجود نداره !
همينيكه وحيد جان هم گفت .. ميتونه 15 نوع اعتبار رو پشتيباني كنه و لي اونيكه شايد تو ايران بشه استفاده كرد .peypal و مستر كارت هست .
توي ايران بصورت فيش بانكي خريد و فروش ميشه ... البته الان سايت پرداخت هم هست كه با پست همكاري ميكنه !
 

zfarhad2003

Member
توی ایران از طرق خدمات بانک سامان و پارسیان (بانک ملت) هم می شه پرداخت آنلاین راه انداخت و به نظر من امکانات فوق العاده ای هم دارن که کل می تونید نحوه خرید مشتری رو کنترل کنید. (دیگه اون زمان که باید می رفتین بانک و با فیش بانکی خرید می کردین گذشت). البته خدمات سایت پرداخت هم است که من به دلیل انحصاری بودنش و هزینه زیادش اصلا بهتون توصیه نمی کنم.
 

S4DEGH

Well-Known Member
آخه موضوع اين هست كه افراد كمي كارت پارسيان و .. رو دارن !
حداقل كارت سامان 100.000 تومان هست /! كسي كه بخواد 5000 تومن خريد كنه مجبوره بره 100.000 بريزه به حساب تا بهش كارت بدن !‌خب بدرد نميخوره كه !
 

zfarhad2003

Member
خوب شما می تونی با استفاده از کارت بانک ملت هم از طریق سیستم بانک سامان پول پرداخت کنی و البته گفتن که کم کم بانکهای دیگه رو هم می یارن روی سیستم.
ولی در مورد تعداد کارتها باید بگم که در حال حاضر کارتهای بانکهای سامان و پارسیان با تعداد کارتهای بانکهای دیگه مثل ملت, صادرات, کشاورزی و غیره برابره و فقط کارتهای دوتا بانک سپه و ملی است که تعدادشون از بقیه این بانکها بیشتره.

به نظر خود من هم که از خدمات بانک سامان استفاده می کنم. واقعا فوق العاده است شما برای گرفتن کارت یه حساب توی بانک باز می کنی که کارت هم مربوط به همون حساب می شه علاوه بر اینکه از کلیه امکانات بانک استفاده می کنی سود خوبی هم واسه پول توی حساب می یاد. من خودم بانک سامان رو به همه بانکها ترجیح میدم.
 

S4DEGH

Well-Known Member
آره من چند روز پيش تبليغشم ديدم كه قراره تمامي كارت هاي بانك ها به سيستم اينترنتي مجهز بشن !
 

جدیدترین ارسال ها

بالا