درخواست ایمیل با دامین دلخواه

emad23

New Member
سلام دوستان. من چند ایمیل با دامین دلخواه نیاز دارم ولی توانایی ساخت ندارم.لطفا راهنمایی کنید .سپاس
 

the_king

مدیرکل انجمن
سلام دوستان. من چند ایمیل با دامین دلخواه نیاز دارم ولی توانایی ساخت ندارم.لطفا راهنمایی کنید .سپاس
یکی از شرکت هایی که خدمات ثبت دامنه و هاستینگ رو انجام می دهند (که تعدادشون هم خیلی زیاد ئه و در همین انجمن هم تبلیغ های متعددی در این رابطه هست) رو انتخاب می کنید، وارد سایتشون می شوید، دامنه دلخواه تون رو خریداری می کنید و در کنارش ازشون یک سرویس هاستینگ با مشخصات مورد نیازتون برای اون دامنه خریداری می کنید.
نهایتا به شما یک کنترل پنل تحویل می دهند که مخصوص مدیریت اون سایت شما است که دامنه و سرویس اش رو خریداری کرده اید و نام کاربری و رمز عبور داره.
در اون کنترل پنل که میتونه CPanel یا DirectAdmin یا هر سیستم دیگری باشه (هر کدوم ظاهر کمی متفاوت و طبعا راهنمای استفاده متفاوتی دارند) بخش های متفاوتی برای مدیریت هست.
طبعا اگر کسی بدونه که کنترل پنل شما از سیستم فلان ئه با جزئیات بیشتری میتونه راهنمایی تون کنه که در کنترل پنل مورد نظر فلان کار رو چطور انجام میدن.
در کل بعد از ورود به کنترل پنل وارد بخش مدیریت حساب های ایمیل (Email Accounts) می شوید و اونجا به سادگی و با چند کلیک به هر نام و تعداد دلخواه خودتون حساب ایمیل تعریف می کنید، مثلا اگه دامنه myname.com رو خریداری کرده اید می توانید هر حساب ایمیلی که به myname.com@ ختم میشه رو ایجاد کنید. بهتره موقع انتخاب و خرید سرویس برای دامنه تون از همون شرکت هاستینگ مشاوره بگیرید تا سرویسی رو خریداری کنید که در بهترین حالت مطابق با نیاز های شما باشه، نه کمبودی داشته باشه و نه اونقدر سطح بالا که بابت امکاناتی که برای شما استفاده نداره بیخودی هزینه اضافی پرداخت کنید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا