درب ریلی و انواع آن

sepahandarb

New Member
درب کشویی برای سرویس بهداشتی و دستشویی

شاید یکی از پر کاربرد ترین مدل های درب کشویی و درب ریلی درب کشویی برای سرویس بهداشتی می باشد ! به دلیل فضای کوچک سرویس های بهداشتی و معمولا اشتباهات محاسباتی که سازنده ها درمورد مدیریت این فضا می کنند ( محل قرار گیری کاسه توالت و روشویی و محدودیت های باز شدن درب و گیر کردن به هریک از اینها) باعث شده درب معمولی در سرویس بهداشتی حذف شود و درب کشویی سرویس بهداشتی و درب ریلی سرویس بهداشتی جایگزین آن شود تا بازشوی درب به روشویی و توالت فرنگی برخورد نکند!
درب ریلی و کشویی با چوب مصنویی
درب کشویی پی وی سی | درب ریلی پی وی سی


درب ریلی با چوب مصنوعی بیشتر برای درب ضد آب دستشویی .درب حمام و کشویی درب سرویس استفاده شده . ونیز می توان از آنها برای درب کمد دیواری و یا درب کشویی کمدی نیز استفاده کرد( ولی بیشتر خاصیت ضد آب بودن آنها مورد توجه می باشد)



درب کشویی و ریلی ام دی اف
درب کشویی و درب ریلی پی وی سی یکی از انواع پر کاربرد درب ریلی و درب کشویی می باشد! معمولا این درب ها از رویه ام دی اف ساخته شده ( به هر طرح و شکلی ) و بعد روی آن را با یک لایه پی وی سی می پوشانند تا نیازی به رنگ زدن درب نباشد!

درب ریلی و درب کشویی مخصوص سرویس بهداشتی
درب کشویی ضد آب برای توالت و سرویس


درب های گشویی ضد آب برای توالت و سرویس بهداشتی یا ارز نوع درب پلی وود می باشند و یا از نوع درب بارویه پی وی سی هستند که ضمن خاصیت ضد آب بودن سبک نیز باشند تا به مرور زمان به ریل درب کشویی فشار وارد نشود! در موقع درب کشویی برای سرویس بهداشتی باید به این نکته توجه داشت که درب کشویی و ریلی سرویس بهداشتی نمی تواند مانع خروج بو و صدا به مانند درب سرویس بهداشتی و یا درب ضد آب معمولی شود و باید این نکته را مد نظر قرار دهید و تهویه مطبوع را تقویت نمایید(ریل بین درب و دیوار فاصله ایجاد کرده) یکی از بهترین نوع درب سویس بهداشتی درب پلی وود می باشد که دارای ضمانت 25 ساله می باشد.

درب ریلی و درب کشویی فلزی
بیشتر برای مصارف صنعتی و درب انبارها و درب سوله ها و کارخانه جات استفاده شده این نوع درب ریلی فلزی باید از استقامت لازم در لنگه درب و به تبع آن در ریل های درب کشویی و فیکس کننده ها و نگهدارند های آنها باشد و ریل های این گونه درب های کشویی باید بتواند مقاومت فشاری بالایی را تحمل کند و نیز در مواقعی که ضربه های شدید به درب وارد میشود بتواند این ضربه ها را مهار کند

sepahandarb.ir

درب ریلی و درب کشویی شیشه ای
درب ریلی شیشه ای بیشتر برای مصارف مغازه ها و پاساژها و یا هر نوع مکانی که تردد زیادی دارد و نیز باید محیط داخل قابل رویت باشد از درب کشویی شیشه ای استفاده شده و این گونه درب های کشویی شیشه ای بیشتر برای محدودیت هایی از قبیل محدود کردن اختلاف دمای دو محیط خارج و داخل استفاده شده

درب کشویی چرمی
درب کشویی چرمی را می توان به هر شکلی و هر مدلی طراحی و ساخت ولی اگر منظور از درب کشویی چرمی رویه های آگوستیک و ضد صدا می باشد باید بگویم که سخت در اشتباه هستید !درب گشویی چرمی به دلیل نوع پیاده سازی (فاصله قرار گرفتن بین ریل و درب) به هیچ وجه نمیتواند جلوی صدا را بگیرد ! ولی اگر بخاطر زیبایی درب از رویه های لمسه چرمی برای درب کشویی میخواهید استفاده کنیید و فقط بحث زیبایی است ! می توانیم در شرکت سپاهان درب هر طرح و هر مدلی را برای شما پیاده سازی کنیم.

sepahandarb.com

 

پیوست ها

  • درب-کشویی-مطبخ.jpg
    درب-کشویی-مطبخ.jpg
    7.7 کیلوبایت · بازدیدها: 0

جدیدترین ارسال ها

بالا