دربهای ورودی که از سرقت جلوگیری می‌کنند.

yaragh98shop

New Member
درب ورودی ساختمان جزو مواردی محسوب می شود که افرادی که در زمینه ی ساخت و ساز واحدهای آپارتمانی ساختمان ها در حال فعالیت هستند برای این که بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند نیاز است تا ایمنی مورد نیاز را داشته باشد و دیگر نگران امنیت ساختمان نباشید. اگر می خواهید بهترین انتخاب را داشته باشید باید با مدل های مختلف آن آشنایی داشته باشید تا با توجه به بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اید انتخاب درستی داشته باشید.

درب ضد سرقت

اگر جزو افرادی هستید که در منزل و یا محل کار خود وسایل و مدارک ارزشمند و مهمی را نگهداری می کنید باید بهترین تجهیزات و انتخاب ها را برای این محیط ها در نظر بگیرید تا با مشکل رو به رو نشوید. نصب درب ضد سرقت یکی از راهکارهایی می باشد که در این زمینه وجود دارد که می توانید تا حدودی سطح امنیت را افزایش دهید. انتخاب یراق آلات مناسبی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم به شما کمک می کند تا بتوانید امنیت درب ضد سرقت ساختمان را چند برابر کنید.
• لاستیک درزگیر
• روزت فولادی
• ضددیلم بودن درب
• انتخاب 4 قوطی و 4 لچکی برای استراکچر درب
• ضد کارت بودن
• محافظ قفل
• قفل‌ های مولتی سیستم چندزبانه
• انتخاب ورق‌ های دوبل فلزی در داخل درب
• قفل شب‌ بند و روزبند
دربهای ورودی باید دارای مقاومت بالا باشند تا امنیت لازم را فراهم آورده و از سرقت منازل جلوگیری کنند. همه انواع درب ورودی چه آپارتمان، چه حیاط و ... باید از مدلهای ضد سرقت خریداری شوند.


درب لابی

با توجه به این که قرار است در محیط بیرونی ساختمان های تجاری و اداری، مسکونی و... برای محیط بیرونی از درب لابی استفاده شود مواد اولیه و یراق آلات انتخاب شده برای این نوع از درب ورودی باید به گونه ای باشد که به شما کمک کند تا بتوانید بدون این که با مشکل رو به رو شوید برای مدت طولانی از درب استفاده کنید و بتواند نظر افراد را هنگام ورود و خروج جلب کند. میزان شدت تابش نور خورشید و میزان رطوبت محیط در انتخاب نوع چوب و رنگ تاثیرگذار می باشد. درب لابی ورودی ابعادی مشخص و ثابتی ندارد و شما می توانید با توجه به نیاز خود و فضایی که برای نصب در نظر گرفته شده است فریم انتظار درب ورودی ساختمان و ابعاد درب را انتخاب کنید.

جهت افزایش امنیت درب های لابی می توان در ساختار آن ها از ورق های فلزی سرتاسری، پروفیل های آهنی و انواع قفل های ضد سرقت، دیجیتال و هوشمند استفاده می شود و تعداد قفل ها با توجه به مدل انتخاب خواهد شد. ابعاد استاندارد برای این درب ها در حالت معمولی 115 در 215 سانتی‌ متر (پشت به پشت چارچوب) می باشد و در برخی از موارد به درخواست مشتری تغییر پیدا می کند.
loby1.jpg

درب حیاط

با توجه به این که درب ورودی حیاط از گزینه های انتخابی برای ویلا و خانه‌ های شخصی می باشد که دارای فضای بازی هستند انتخاب مدل مناسب کمک خواهد کرد تا بتوانید حریم خصوصی افراد خانواده خود را تأمین کنید. پس طراحی انتخابی مسئله ی مهمی محسوب می شود که به خاطر شکل ظاهری درب می توانند از دیدن فضای داخل فضای در نظر گرفته شده برای ساختمان جلوگیری شود. موضوع مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که دروازه‌ های باز در مقایسه با دروازه بسته جلوه و ظاهر زیباتری دارند. یکی از مواردی که می توانند مشکل ساز باشد در مورد وزن درب می باشد که نسبتا سنگین هستند و باعث می شود تا نصب این مدل از درب ها مشکل یاز باشد. نصب درب حیاطی در محیط بیرونی ساختمان به گونه ای می باشد که در صورتی که مراحل مربوط به رنگ آمیزی درب به درستی انجام نشود باعث می شود تا درب دچار زنگ زدگی و پوسیدگی شود.
yard-door.jpg

درب استیل

درب استیل از دیگر انتخاب های شما برای درب ورودی می باشد که امکان نصب این مدل از درب ها در طلافروشی ها، فروشگاه ها، لابی، مغازه، ادارات، مجتمع های اداری، تجاری و مسکونی وجود دارد. طراحی انتخاب این درب ها به گونه ای می باشد که از مواد با استحکام برای تولید استفاده می شود و در برابر ضربات خارجی مقاومت و استحکام مورد نیاز را دارند. جنس عایق انتخابی برای ساختار داخلی درب به گونه ای می باشد که از نفوذ هوای سرد و گرم به داخل جلوگیری می کند و به خاطر درزبندی مناسب قاب آن ها از نفوذ هوا جلوگیری خواهد کرد.
سایر مشخصات محصول
• مقاومت در برابر حرارت، حریق و خوردگی
• ضد سرقت بودن
• ضد خش بودن پوشش بدون تغییر رنگ
• کمک به جلوگیری از عبور صدا

steel-door.jpg

درب آپارتمانی

درب ورودی آپارتمان در مدل های مختلف از جنس های چوب، فلزی، فایبرگلاس و یا یو پی وی سی طراحی و تولید می شوند و دیگر نیاز نیست نگران جلوگیری از اتلاف انرژی در ساختمان ها باشید. زمانی می توان گفت که درب آپارتمانی بهترین کیفیت را دارد که شما بتوانید در موارد مورد نیاز نسبت به شستشوی درب با استفاده از مواد شوینده مناسب اقدام کنید.
امکان نصب این مدل از درب ها به عنوان در ورودی های ساختمان، آپارتمان یا ویلا وجود دارد.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا