blues5

Member
گوشی هواوی اسند P6؛ عضو کو چکتر و ابتدایی تر از خانواده سری P است که البته همانطور که می دانید پس از آن گوشی هواوی P8و P7 معرفی و به بازار عرضه شدند.استدلال ما این است که این مدل به پایه برای این سری به شمار می رود و از قرار معلوم آن چنان قوی و پرکاربرد بوده است که ارزش سرمایه گذاری روی ساخت مدل های جدیدتر مانند P7 راداشته باشد.گوشی موبایل هواوی Ascend P6 موبایلی دیگری از هواوی است که ظاهری بسیار مشابه به گوشی های آیفون دارد. به همین خاطر اولین نکته ای که به ذهنمان می رسد ظرافت و طراحی شیک و جم و جور آن است که در مورد این گوشی به درستی صدق می کند.لبه هایی گرد و بسیار خوش دست دارد به طوری که تمام اضافات آن گرفته شده است. تمام درگاه ها و دکمه پاور و ورودی هدفون به خوبی جاسازی شده اند. همچنین در سه رنگ مشکی، سفید و صورتی ساخته شده است.

eqew_ascend-p6.jpg
همچنین اطراف گوشی را نوارفلزی-آلومنیومی در برگرفته است که باعث ایجاد جلوه بیشتری شده است.
تغییری که در طراحی آن نسبت به آیفون به چشم می خورد وجود یک برآمدگی گرد در قسمت پایین‌ است که در واقع سوزن باز نمودن درپوش‌های گوشی است ، این سوزن در جک 3.5 میلی متری هدفون قرار گرفته وبا در آوردن آن، به جک هدفون دسترسی خواهید داشت.این طراحی و رنگبندی نظر خیلی از افراد را به خود جلب می کند.گوشی هواوی P6 از یک چیپ ساخت هواوی به نام K3V2 تشکیل شده است که شامل یک پردازنده چهار هسته ای از نوع Cortex-A9 با فرکانس 1.5 گیگاهرتز، یک پردازشگر گرافیکی 16 هسته ای و 2 گیگابایت حافظه رم می‌شود.این گوشی 8 گیگابایت حافظه داخلی دارد و با وجود قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، می‌توان تا 32 گیگابایت دیگر این میزان دخیره سازی را افزایش داد. البته، نکته ای که اینجا لازم به ذکر است، در مورد مدل دو سیم کارته این گوشیست، که مدل دیگر دارای شکاف کارت حافظه نیست و فقط 16 گیگابایت حافظه داخلی دارد.باتری 2000 میلی واتی 416 ساعت در حالت آماده به کار و 28 ساعت در حالت مکالمه کارکرد دارد.سیستم عامل این گوشی، نسخه 4.2.2 از سیستم عامل اندروید است. رابط کاربری موجود بر روی این گوشی Emotion نام دارد که رابطی بسیار زیبا و ساده است. همه چیز در Home Screen خلاصه می‌شود.صفحه نمایش 4.7 اینچی از نوع IPS Plus LCD ساخته شده از شیشه ضد خش Gorilla Glass ،رزولوشن 720 در 1280 پیکسلی را در بر دارد. این کیفیت تصویر برای گوشی 4.7 اینچی بسیار مناسب به نظر می رسد و تصاویر با تراکم پیکسلی312ppi را نشانمان خواهد داد.رنگها و نور صفحه نمایش قابل قبول هستند. اینکه سرعت و دقت تاچ در گوشی موبایل خوب و سریع باشد نکته ای است که در این گوشی به چشم می خورد و در این مورد عملکرد خوبی را از خود نشان داده است.
227o_img-0017-1.jpg
همچنین شیشه ضد خش Gorilla Glass به خوبی مجموعه صفحه‌نمایش عالی این گوشی را کامل می‌کند. دوربین وب کم 5 مگاپیکسلی ظاهر و دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی نمای ظاهری این گوشی Huawei را تکمیل می کنند. دوربین اصلی در کنار یک فلاش LED عکسهای رضایتمندی را ثبت خواهد کرد.از قابلیت های آن می توان به ثبت موقعیت مکانی و زمانی، امکان عکاسی HDR ،پانوراما و تشخیص چهره و لبخند اشاره اشاره کرد. فیلم برداری این دوربین هم با کیفیت Full HD صورت می‌پذیرد.سلفی بازان محترم هم با که به طور حتم دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی آنان را راضی خواهد کرد. مکالمات تصویری با کیفیت نتیجه ای مطلوبی خواهد داشت.

منبع :
بررسي گوشي موبايل هواوي Ascend P6
 

جدیدترین ارسال ها

بالا