درباره محصولات و لوازم خانگی جنرال الکتریک

jahanagahan

New Member
شرکت جنرال الکتریک به چهارقسمت تقسیم بندی شده است : جی ای انرژی ، جی ای تکنولوژی ، جی ای کپیتال ، جی ای هلت کر که هر کدام از این شرکت ها به طور جداگانه مدیریت می شوند ، اما در آخر همه آنها تحت کنترل یک شرکت مرکزی می باشند .
این شرکت جزو شرکت های چند ملیتی آمریکایی به شمار می رود که در زمینه های مختلفی مشغول به فعالیت است . مرکز اصلی فعالیت این شرکت در ایالت کنتیکات آمریکا قرار دارد و در حدود 300 هزار نفر در تمام دنیا برای این شرکت مشغول فعالیت هستند و به جرات می توان ادعا کرد که جزو 5 نام شناخته شده در دنیاست .
این شرکت در سال 2011 جزو ششمین کمپانی های بزرگ درآمریکا بوده است . شاید بتوان یکی از اولین و بزرگترین تولید کننده های موتور جت درآمریکا را شرکت جنرال الکتریک نام برد . لامپ های الکتریکی در سال 1878 توسط دانشمند سرشناس توماس ادیسون اختراع شد و اولین کارخانه ای که توسط او برای تولید لامپ ها اختراع تاسیس شد در سال 1890 بوده است . شرکت جنرال الکتریک توانسته است در طول سال ها خود را در بین شرکت های ممتاز لوازم الکتریکی نگه دارد . این شرکت برای مشتریان خود ارزش بالایی قائل می شود و همه کارکنان خود را موظف به رعایت احترام و حفظ ارزش خواسته های مشتریان کرده است و کسانی که همکاری های لازم با شرکت نداشته باشند ، کم کم از طرف شرکت کنار گذاشته می شوند .
• شرکت جنرال الکتریک چه ارزش هایی را برای رسیدن به اهداف خود مهم می داند ؟
1. میل وافر برای پیشرفت
2. پرس و جو و تحقیق برای یافتن راه حل های خلاقانه و جدید
3. خلق کردن
4. پاسخگو بودن
5. یاری رساندن
6. تعهد داشتن
یکی دیگر از استراتژی های شرکت جنرال الکتریک این است که برای رسیدن به کیفیت مورد نظر ، همه کارمندان خود را مسئول می داند. سه عامل مهم در تعیین کیفیت محصول نهایی ، در شرکت جنرال الکتریک نقش اساسی ایفا می کنند :
• فرایند تولید محصول
• چگونگی ارائه خدمتی که توسط کارمندان شرکت
• کسب رضایت مشتریان
 

جدیدترین ارسال ها

بالا