دانلود VFXLearning – Case Study: Harry Potter Effects Part 1 + Part 2

rezaoptic

Well-Known Member
case_study_p1.jpg
نرم افزار های استفاده شده : Autodesk Maya 2013 و RealFlow 2013
توضیحات : دانش آموزان در این آموزش یاد می گیرند که چگونه یک جسم صلب توسط PulldownIt که یک روش پیشرفته ای که درتولید فیلم های John Carter of Mars و Harry Potter 7 & 8 استفاده شده است شبیه سازی نمایند. زبان اسکریپتی MEL که برای افکت گذاری انیمیشنی کاربرد دارد پوشش داده خواهد شد و دری به دنیای جدید برای شبیه سازی و کنترل باز خواهد شد . ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از MEL برای ساخت Rig استفاده و چگونه با وظایف تکراری دست و پنجه نرم کنیم .
در VFX Learning در هر درس صحنه های از فیلم که در آن افکت ها ی به کار گرفته شده باشد را آنالیز میکنیم. و در قدم بعد افکت ها را تجزیه تحلیل میکنیم و کوتاه ترین راه برای رسیدن به نتیجه مشابه را انتخاب میکنیم. در پایان این سطح دانش آموز یک دانش گسترده ای از موتور داینامیک در مایا و تکنیک و روش کلی FX را دارد.
در مرحله نهایی از این سری آموزش ویژه ما چند تکنیک ایجاد شبیه سازی آب با دو نوع متفاوت هم در مایا و هم در نرم افزار RealFlow آشنا خواهیم شد. هدف از این دوره نه تنها این است که شما چه گونه با نرم افزار RealFlow کار کنید بلکه چگونه برای تعیین بهترین روش ممکن برای تکمیل کار با در نظر گرفتن محدودیت های کار مانند بودجه و زمان وقدرت کامپیوتر و حجم . با استفاده از این اطلاعات انتخاب کنید بهترین روش ایجاد صحنه با بهترین نتیجه جالب توجه.

محصول شرکت
company.png
VFXLearning

زمان ویدیو
video.png
۵ ساعت و ۴۰ دقیقه
حجم ویدیو
bandwidth.png
۲٫۸۷ گیگابایت

دانلود VFXLearning – Case Study: Harry Potter Effects Part 1 + Part 2
 

جدیدترین ارسال ها

بالا