دانلود Unwrella & UV-Packer for 3DsMAX 2012 32-64 (100% دانلود کنید!!!)

abbasi_0912

Active Member
Unwrella – Optimal Automatic Unwrapping

Unwrella is an exact unwrapping plug-in for Autodesk 3DSMAX and Autodesk Maya. It is a single click solution which allows you to automatically unfold your 3D models with exact pixel to model surface aspect ratio, speeding up texture baking UV map production significantly.​

  • Automatic one-click solution – Just apply the Unwrella modifier​
  • Precise – Preserves user created UV Seams​
  • Smart – Reduces texture mapping seams almost completely and minimizes surface stretching​
  • Efficient – Chunks are kept large and are arranged on the UV surface with maximal use of available space​
  • User-friendly – User defined pixel based padding between UV chunks​
  • Excellent for all kinds of models (organic, human, industrial)​

testimonial_snowballvfx.gif

unwrella_dragon2.jpg

نمونه کارها

99_unwrella_statue_zbrush.jpg

98_Unwrella-ZBrush-Comparison.jpg

a01_unwrella2_example_quads.jpg

a02_unwrella2_example_ui.jpg

comparison_ZBrush_Unwrella.jpg

comparison_ZBrush_Unwrella2.jpg

comparison_ZBrush_Unwrella3.jpg

unwrella_lightmaps.jpg

unwrella_tick.jpg

unwrella_xblues.jpg

guard.png

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

سایت پلاگین


دانلود پلاگین
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



 

abbasi_0912

Active Member
UV-Packer

UV-Packer has been released in version 1.11 for Autodesk 3ds Max.

With version 1.11 UV-Packer now offers full support for 3ds Max 2012 and 3ds Max Design 2012 (each in 32 bit and 64 bit versions).

- Added support for Autodesk 3ds Max 2012 and Autodesk 3ds Max Design 2012 (each in 32 bit and 64 bit versions).

- Minor technical issues fixed.

UV-Packer automatically redistributes all UV charts in a UV map for optimal fit. Do you often find yourself spending a lot of time to rearrange charts generated by pelting or do you need to modify UV maps because the proportions of the UV space or the size of the required padding have changed?
UV-Packer does it with a single click of a button.
It can also rescale the separate UV charts depending on the mesh surface area to even out the pixel distribution across different parts of the mesh.

UV-Packer for Autodesk 3ds Max is now available for sale and as a freely downloadable trial version on its homepage: http://packer.3d-plugin.com/download-order/

UV-Packer 1.11 is compatible with:
3ds MAX 2012 32 bit
3ds MAX 2012 64 bit
3ds MAX 2011 32 bit
3ds MAX 2011 64 bit
3ds MAX 2010 32 bit
3ds MAX 2010 64 bit
3ds MAX 2009 32 bit
3ds MAX 2009 64 bit
3ds MAX 2008 32 bit
3ds MAX 2008 64 bit
3ds MAX 9 32 bit
3ds MAX 9 64 bit


Requirements
Microsoft .NET 2.0 installed
Microsoft DirectX 9.0c​



نمونه کارها
uv-packer_packing_00.jpg

uv-packer_packing_01.jpg
uv-packer_packing_02.jpg

uv-packer_packing_03.jpg
uv-packer_scomparison.jpg

uv-packer_showcase.jpg



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
سایت پلاگین

دانلود پلاگین
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------




 
سلام عباسی جان

من رو چون استاد صدا زد اومدم یه تجربه عرض کنم و برم


یک ریویو از یک شاگرد کوچولو !

من این پلاگینو یه سال پیش تست کردم. الان هم بیسش متحول نشده. تو توضیحات راجع به یووی لی اوت تو همون تاپیک بررسیش هم کردم.... برای کارای ارگانیک و سریع و اتوماتیک عالیه. برای pelt کردن قطعات کوچیک تو مکس بعد از درزکشی اصلی عالیه.
در مورد کیفیت pelt کردن جلوی یووی لی اوت کم میاره. در مورد قطعات کمتر هم جلوی UV master احتراما جوجه هست.
در مورد یووی متقارن هم فکر کنم انجام نمیده.
من تو اون مبحث انتخابامو گفتم بازم عرض میکنم.
برای تست سریع و مپ بیکینگ و کارای ارگانیک که رنگ نمیشه یا رنگش تمام سه بعدی هست خوبه از آنرلا استفاده بشه.
برای کاراری مهم و دقیق از UVL
برای کارای اتوماتیک و دقیق از 3d-coat
برای استثناءات پیچیده و ارگانیک از Roadkill, uv-master
برای مش های سنگین از یووی مستر و آنرلا (تا حدی)

در کنار همه روشها ترکیب دو ابزار میتونه محاسن هر دو رو به هم افزایش کنه:
مثلا با یووی مستر برش بزنه و با یووی لی اوت اصلاح بشه و دوباره کامل pelt بشه و پک بشه.

از یووی پکر استفاده نکردم اما UVL استاد پک کردن هست. هم جذاب و هم اتوماتیک و هم اگه دوست داشته باشی دستی و مرتب.

حرف آخر اینکه ممکنه روشهایی در استفاده بهینه ازش باشه و فکر میکنم این همه سروصداش الکی نباشه اما من تستهام رو انجام دادم و انتخابم حتما UVL هست.
در مورد روش تکسچرینگ بدون آنرپ UV-Less هم که به روش پیتکس هست نرم افزارهای جدید دارن مجهز میشن اما روش سنگین تر و کاملا سه بعدی محوری در رنگ آمیزی داره. روش پیتکس دقیقترین و دباز میگم دقیقترین هماهنگی تکسچر و حجم رو ایجاد میکنه.

موفقباشی استاد

عیدت پرنور
یا مهدی
 

pesripper

New Member
دورود بر شما
من این نرم افزار رو دانلود نصب و کرک کردم
ولی وقتی همه یا بخشی از آبجکتم رو انتخاب میکنم و روی pak uv map کیلیک میکنم لایسنس ارور میده
سپاسگذار میشم راهنماییم کنید
 

pesripper

New Member
خب کسی جواب نداد ولی مشکلم حل شد
یه بار بدون کرک تست کردم دیدم دیگه ارور نمیده امیدوارم محدودیت زمانی نداشته باشه
 

جدیدترین ارسال ها

بالا