دانلود پک نسبتا کامل فلش پلیر 11.2

++Hadi++

Active Member
سلام
فلش پلیر 11.2 جدیدترین ورژن نیست ولی با نصب این پک،مشکلات نصب فلش پلیر به صورت اتومات حل می شه.
برای نصب کلیه اجزا در ویندوز 32 بیتی یا 64 بیتی،فایل bat مناسب رو یک بار اجرا کنید تا پشت سر هم مراحل uninstall و install ها انجام شند.
در نهایت با نصب برنامه wanrar و قرار دادن این 6 تکه کنار هم در یک فولدر و extract کردنشون،اونا رو باز کنید.شما نیاز دارید تمام این 6 تکه رو صد در صد دانلود کنید.
قسمت اول
قسمت دوم
قسمت سوم
قسمت چهارم
قسمت پنجم
قسمت ششم


بای...
 
آخرین ویرایش:

++Hadi++

Active Member
فلش پلیرش آپدیت نیست .و اینکه اینی که می زارم کامل با کلیه بند و بساطش هست.
و اینکه یه دو تا بت درست کردم برا 32 بیت و 64 بیت که فلش پلیر رو اتوماتیک از اول uninstall می کنه و بعد از uninstall ،کامل install می کنه و دیباگر رو باز می کنه تا باز شدن فلش های swf ،به صورت پیش فرض بره رو دیباگر...انشالا امروز سعی می کنم آپ کنم.
 
اولا تشگرمیکنم بابت آپلودت هادی جان فقط یک سوال ...آیا حالا که فلش پلیر و دیباگر فلش cs6 که ورژنش 11.5 هست اومده هم با این برنامه تو سازگاره یا اینکه باید فلش پلیر جدید دانلود کنیم با فلش پلیرهای برنامه تو ریپلیس کنیم ؟
 

++Hadi++

Active Member
مرسی
والا در مورد نسخه 11.3 من سعی کردم همین کارها رو بکنم،اولا یه سری از مخلفات جانبی فلش پلیر 11.3 رو پیدا نکردم و و قتی هم که پیدا کردم ،دیدم که خیلی جور نیست،یعنی فایل رو نصب م یکردم و تو یه جایی به مشکل می خوردم.ولی تا حدی که کارمو بخوام با سیستم دیفالت 11.2 راه بندازم،این پک برام بهترین بوده و با نصبش،تمام مشکلات فلش پلیری من حل می شد.باز می تونید نسخه های دیگه رو جای فایل هایی که تو این پکه بزارید و با اون بت ها،اول آن اینستال کنید و بعد از اول همه رو نصب کنید.
ولی مسلما فلش پلیر هر چی به روز تر باشه،بهتره.اما معمولا اکثریت کلاس ها و مشکلات فلش پلیر 11 با این پک من حل می شه مگر اینکه دیگه کارتون خیلی تخصصی باشه و مثلا با مولهیل یا tlf و یا ... بخواهین یه کار خیلی خفن رو انجام بدین.در ضمن خود فلش cs6 هم به صورت دیفالت،خروجی 11.2 می ده و برای تهیه خروجی های بالاتر از اون هم باید فلش پلیر دیباگر فلش رو آپدیت کنید که شاید نیازی مبرمی به اون نباشه.
بای...
 
سوالی که پیش میاد واسم اینه که هادی جان شما دو نوع فایل بت گذاشتی 32 و 64 بیتی ... حالا مثلا منی که با برنامه دلفی میخوام رو سیستم کاربرم نصب کنم فلش پلیر رو من باید کدومشو نصب کنم و از کجا بفهمم سیستم طرفم 32 بیتی یا 64 بیتی ! ؟ میتونم نسخه 32 بیتی رو فقط نصب کنم اینجوری مشکل فلش پلیر حل میشه ؟
 

++Hadi++

Active Member
سلام
فک کنم دلفی به راحتی می تونه اینو درش بیاره که ویندوز سیستم طرف چند بیته.چون ما دنبال سریال هارد بودیم که حتی adobe air نمی تونست اونو درش بیاره و با qt به سختی این کار رو کردیم.ولی سمپلای این کار به راحتی تو دلفی و تو سایتای فارسی بودش.
اما می تونید یه اتوران اولیه رو بالا بیارید که دو گزینه رو داره تا طرف به نسبت حالت ویندوزش بتونه یکی رو اجرا کنه .برای اجراشم که فقط کافیه bat مورد نظر رو exec کنید.البته معادل دلفیشو نمی دونم ولی تو air که الان می شه بدون نیاز به ایر ران تایم و فلش پلیر،اجراش کرد،می شه با دستور nativaProcess این کار رو کرد.
 
آخرین ویرایش:

++Hadi++

Active Member
سلام حسین میریان
یه چیز مهم رو تو کیوت فهمیدم گفتم بگم شاید تو دلفی بتونی درش بیاری.
تو qt اومدم برا فهمیدم 32 بیت یا 64 بیت بودنش ،یه متغیر نوع int تعریف کردم و مقدار اونو برابر -1 کردم.چون می یاد و همه بیت هاشو 1 می کنه،پس به تعداد 64 که نماینده 64 بیت بودن ویندوزم بود،1 رو تخصیص داد.چرا که وقتی اومدم و اون متغیر int رو با دستور زیر باینری کردم،مقدار زیر رو داد.یعنی دستور C++ به این صورت بود:
PHP:
int  Main()
{
   int I=-1;

    QString str=QString::number(I, 2);

    QTextEdit *txt=new QTextEdit(&w);

    txt->setText(str);


}
نتیجه :
نمایش عدد زیر تو یه تکست فیلد:
1111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111
اگه تو ویندوز 32 بیت تست می کردم،مطمئنم که اونو 32 تایی نشون می داد.طول اینو می شه از طریق length تو آرایه کاراکتر (با تبدیلش به کاراکتر) و هزاران راه دیگه ،بدست آورد که نماینده چند بیتی بودن ویندوز طرف هست.البته راههای تخصصی تر هم هست ولی این یکی یه راه ساده و کم هزینه هست.بای
 

جدیدترین ارسال ها

بالا