.:: دانلود ویری 3 + کرک ::.

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
حمید برای من آر تی کار نمیکنه!
 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
شما نسخه جدیدی که گذاشتم کامل نصب کردی ؟

نباید مشکل داشته باشه .

اون ستاپ چون demo بود اینجوری میشد .
الان که کامل هست روی 8.1 تست کردم 100% جواب میده .
 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
اصلا قرار نیست بیاد فکر کنم حالا حالا ها
 

MUSE

Member
سلام دوستان :

وی ری 3 برای مکس 2014 دانلود از طریق سایت vn plugin
****
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

behzad999

Member
با سلام دوستان میشه یه مقدار راهنمایی کنین که موقع نصب کدام گزینه رو باید انتخاب کرد؟ من نصب کردم و با اون فایلی بود که بچه باهاش تست رندر میگرفتن. رندر گرفتم شد 9.47 ولی همون رو با vray2.3رندر گرفتم شد7.7 .حالا میخوام بدونم با این فایل نمیشه نتیجه گرفت که vray 3کند تر از vray 2.3هست؟
 
هیچی دیگه ، بریم دوباره وی ری رو از اول شروع کنیم به یاد گرفتن، آقا این تکنولوژی هم شده داستان ها!! هی سال به سال باید دوباره همه چی رو از اول یاد بگیری.

ولی خیلی قوی و خوب شده ، البته این حرفا درحد شوخیه، یاد گرفتن که نهایت دو ماه کار داره اگه حرفه ای باشی، مابقی دیگه صحبت از پتانسیل های جدید هست که دیگه ده ماه فرصت داری تا استفاده کنی و متوجهشون بشی.

در کل هر کی وی ری رو دوست داره یه فاتحه واسه مرده هاشون و یه صلوات یا آروزی موفقیت هم برای سازنده هاشون بفرسته ، ایشالا که یه روز ما هم بتونیم نسخه ی اورجینال تهیه کنیم.
 

khatam.0761

Well-Known Member
سلام
این ویری که زحمتش رو کشیدین، برای کدام نسخه از مکسه؟
2013
2014
؟
:rose:
 

khatam.0761

Well-Known Member
متریال ادیتوش شبیه متریال ادیتور ویری برای اسکچاپه
 
آخرین ویرایش:

amir989

Member
روز اول که ویری تو gfxdomain اومد رو دانلود کردم. امروز دیدم که تو رندر انیمیشن مشکل داره و صحنه شروع به لرزش می کنه.(تنظیمات رندر برای انیمیشن درسته و در ویری 2 مشکلی نیست) بعد از کمی تحقیق فهمیدم ایراد از کرک هستش. آیا این نسخه شما در مورد انیمیشن هم تست شده؟
ممنون
 

amir989

Member
این کرک خرابه. برای انیمیشن مشکل داره و دوربین رو می لرزونه. مشکلی که این کرک داره و کرک های دیگه ندارن اینه که برای رندر انیمیشن بعد از 7فریم مکس کرش می کنه. لطفا لینک رو بردارین تا بقیه دچار مشکل نشن. یا این موضوع رو بگید.
 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
نمیدونم این پستتون واقعا معنیش یعنی چی :|
ولی برای من درسته !
 

behzad999

Member
من که یه صحنه رو با 3dmax 2013رندر گرفتم زمانی که بهم داد تقریبا همون چیزی بود که در 3dmax2014با vray 3 رندر گرفته بودم .یه فایل تست رندر هم بود مقایسه کردم در vray3 نسبت به vray 2.4 نزدیک به 2 دقیقه دیر تر رندر گرفت
 

جدیدترین ارسال ها

بالا