دانلود ویدیو از یوتیوب با موبایل اندروید

download_youtube_video_by_android_phone.jpg

چطور در گوشی اندرویدی ویدیو از یوتیوب دانلود کنیم؟ باید بگوییم روش های دانلود کلیپ از youtube در اندروید بسیار ساده و البته کاربردی هستند که در این آموزش معرفی کردیم. مثلا از طریق نرم افزار می توان به دانلود کلیپ یوتیوب در اندروید پرداخت. حتی اگر تمایلی به نصب نرم افزار ندارید از طریق نرم افزار یوتیوب گوشی اندروید که به صورت پیش فرض نصب شده می توان در خصوص دانلود از یوتیوب با موبایل اندرویدی اقدام کرد. یکی از بزرگترین سوالات در مورد این پلتفرم این است که چرا یوتیوب امکان دانلود را برای کاربران فراهم نکرده است؟ امکان دانلود از یوتیوب وجود دارد، اما سیاست گوگل و خیلی از شرکت های مطرح این است که خدمات اصلی خود را در قالب اشتراک پرمیوم در اختیار مشتری قرار بدهند. پیشنهاد می کنیم تا آن جا که ممکن است فیلم های ارائه شده در سرویس های اشتراک ویدئو مانند یوتیوب و آپارات را به صورت آنلاین تماشا کنید. با این کار از تولیدکنندگان محتوا حمایت کرده اید. بدون شک آنها برای ایجاد ویدئو زحمت زیادی کشیده اند و این پلتفرم ها، در صورت مشاهده آنلاین ویدئوها توسط کاربران از سازندگان ویدیو حمایت مالی می کنند.

نرم افزار دانلود فیلم از یوتیوب برای اندروید

با فراگیرتر شدن گوشی های هوشمند به راحتی می توانید از طریق نرم افزارهای مختلفی که در سیستم عامل اندروید برای دانلود ویدئو از یوتیوب وجود دارد این کار را انجام دهید. نحوه دانلود از یوتیوب در اندروید با استفاده از این نرم افزارها بسیار آسان است و می توانید هر نوع ویدیویی که تمایل دارید را از این پلتفرم دانلود نمایید.


download_frome_youtube_with_android_software.jpg

ربات تلگرام دانلود از یوتیوب رایگان

کاربران تلگرام معمولا از نسخه اندرویدی آن استفاده می کنند. به راحتی می توانید با استفاده از یک ربات، ویدیوهای خود را از یوتیوب دانلود کنید. ربات های بسیار کاربردی مثل uVidBot@ وجود دارد که شما می توانید با استفاده از آنها ویدیوهای خود را دانلود کنید. با این کار به راحتی فرآیند دانلود ویدیو از یوتبوب در گوشی اندروید آغاز می شود.


download_youtube_videos_from_telegram.jpg

دانلود مستقیم از یوتیوب بدون نرم افزار

یکی از راه های بسیار ساده برای دانلود از یوتیوب در گوشی های اندرویدی، تغییر آدرس ویدیو است. با تغییر آدرس و اضافه کردن پیشوندها یا پسوندهای مشخصی، می توان به راحتی از یوتیوب دانلود کرد. کافی است در مرورگر ، وارد سایت یوتیوب شده و ویدیوی مدنظر خود را مشاهده کنید. مثلا یک روش دانلود از یوتیوب با تغییر آدرس، اضافه کردن ss به قبل از واژه youtube است.


download_from_youtube_with_change_url.jpg

سایت دانلود از یوتیوب با کیفیت بالا


روش کلی کار با این سایت ها به این صورت است که فقط کافی است آدرس ویدئو (لینک) را کپی کرده و آن را در کادر مربوطه در سایت مورد نظر پیست کنید. با این کار فرمت ها و کیفیت های مختلفی (حتی MP3) از آن ویدیو برای شما ظاهر خواهد شد که شما بنا بر نیاز خود می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید. در واقع دیگر نیازی به دانلود، نصب و کرک یک نرم افزار نیست. البته اگر معمولا خیلی ویدئو دانلود می کنید، استفاده از نرم افزارها و افزونه ها شاید بهتر باشد.


download_videos_in_youtube_with_sites.jpg

با استفاده از قابلیت هایی که گوشی های هوشمند در اختیار کاربران اندرویدی قرار داده اند به راحتی می توان از روش های متنوع ویدیو های خود را از یوتیوب دانلود کنید. نحوه دانلود از یوتیوب با موبایل اندرویدی تا حدودی مشابه روش های دانلود از یوتیوب در کامپیوتر است. در موبایل اندرویدی هم می توانید از نرم افزارهایی مثل SnapDownloader یا TubeMate کمک بگیرید بدین ترتیب دانلود رایگان از یوتیوب صورت گرفته و فایل ویدیویی رو موبایل شما ذخیره خواهد شد.

برای آشنایی با روش های بیشتر می توانید مقاله ما را از طریق لینک زیر مطالعه نمایید:

https://mizbanfa.net/mag/download-from-youtube
 

جدیدترین ارسال ها

بالا