دانلود فارسی ساز phpbb3 RC3 !!!!!!

hossein2kk

Member
با سلام دوستان !
الان دقیق نمی دونم فکر کنم PHPBB 3 Rc 3 یه 20 روزی باشه که توسط سایت رسمی اون منتشر شده باشه !
بعد از مدت ها گشتن دیدم که فقط یکی و یا دو تا سایت تصمیم گرفتند که این سیستم رو فارسی کنند (البته اون ها هم RC2 و یا RC1) بودند . با مکاتبه ای که با اونا کردم دیدم اونا این سیستم رو نمی خوان رایگان عرضه کنند و تا اونجایی که به یاد دارم فکر کنم 15 هزار تومان می فروشند !
به قسمت پک های زبانی سایت PHPBB رفتم و دیدم به به حتی بلغاریا و چند تا کشور هایی که تویه نقشه اندازه نوک انگشت نیستند همشون پک ها رو گذاشتن !!!!!
بعد تصمیم گرفتم شروع به فارسی کردن سیستم بگیرم . و شروع کردم و از حدود 600 kb فایل ها حدود 300 الی 350 kb رو به تنهایی ترجمه کردم وی یه مشکلی برام پیش اومد فعلا کارام خیلی زیاد شده و سرم خیلی شلوغ شده . به این فکر افتادم که به بچه های باحال مجید آنلاین بگم شاید اونا کمکی کنند و این سیستم رو سریعر عرضه کنیم !
اگه یه ذره همت کنین و هرکی یه حدود 30 تا 50 kb رو دستش بگیره ( که حداکثرکار یه روز یا دو روزه ) تا حداکثر 10 مرداد می تونیم تمومش کنیم !
خوب فعلا دوستان اگه می تونن نامشون یا نام مستعارشون رو برای قرار گرفتن نو گروه فارسی سازی تو همین تاپیک اعلام کنن تا من هم سهمیه ترجمشون رو بذارم !
اگه یه 7 یا 8 نفر از بچه ها مرام بذارن دو یا سه روزه تمومه !
پیروز باشید !
حسین ...
 

جدیدترین ارسال ها

بالا