دانلود تلگرام و آموزش نصب و استفاده از telegram به صورت ویدیویی

install-telegram.png

دانلود تلگرام برای ویندوز و همچنین امکان دانلود تلگرام برای اندروید و سایر سیستم عامل ها میسر است. بهتر است که تلگرام را از وبسایت رسمی به آدرس telegram.org و به صورت مستقیم دانلود کنید. شایان ذکر است برخی کاربران می پرسند دانلود تلگرام فارسی 2021 به چه شکل است؟ باید در نظر داشته باشید در وبسایت رسمی تلگرام همواره آخرین نسخه نرم افزار قابل دانلود می باشد و از طرفی شما بعد از نصب تلگرام می توانید در خصوص تغییر زبان برنامه اقدام کنید. پس به همین دلیل بهتری است که هیچ وقت فایل های نصبی برای نرم افزارهای مختلفی مانند تلگرام و ... را از منابع غیر مطمئن دانلود نکنید. چرا که این منابع به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند.

دانلود تلگرام

در نظر داشته باشید برای راه اندازی تلگرام روی کامپیوتر یا موبایل ابتدا باید یک اکانت ایجاد نماییید و ساخت اکانت تلگرام نیز تنها از طریق موبایل یا تبلت صورت می گیرد و در تلگرام دسکتاپ امکان ساخت اکانت جدید میسر نیست. به این دلیل که این نرم افزار مبتنی بر سیم کارت کار می کند و یک شماره تلفن کار می کند. نصب تلگرام و مراحل مرتبط با آن به این موضوع بستگی دارد که سیستم عامل مورد استفاده شما چیست و تمایل دارید چه نسخه ای از تلگرام را دانلود و نصب کنید. امکان دانلود تلگرام برای اندروید و دانلود تلگرام برای مک و همچنین دانلود و نصب تلگرام برای ویندوز و لینوکس فراهم می باشد.


پس از اینکه فایل نصبی را اجرا کردید، محل نصب تلگرام روی کامپیوتر را مشخص نمایید سپس روی دکمه Next کلیک کنید.

installing-telegram-on-pc.jpg

مرحله بعدی را نیز بدون اعمال تغییرات رها کرده و روی دکمه Next کلیک کنید.


install-telegram-on-pc.jpg

اگر تمایل به ایجاد آیکون میانبر دارید تیک گزینه این پنجره را بزنید.


install-telegram-desktop.jpg

در آخرین گام نیز با کلیک روی دکمه Install فرایند نصب تلگرام روی کامپیوتر آغاز خواهد شد. لحظاتی منتظر بمانید تا فرایند نصب به اتمام برسد.


how-install-telegram.jpg

باید در نظر داشته باشید امکان ثبت نام در تلگرام از طریق کامپیوتر وجود ندارد و ابتدا باید یک اکانت با موبایل یا تبلت خود ایجاد نموده سپس از طریق کامپیوتر لاگین کنید. در نهایت گزینه FINISH را کلیک کنید.


install-telegram-on-computer.jpg

صفحه زیر به معنای نصب درست این نرم افزار است.

login-to-desktop-telegram.jpg

برخی کاربران تمایل دارند که علاوه بر نصب تلگرام فارسی روی گوشی سامسونگ یا گوشی های دیگر نسخه های مختلفی از تلگرام را روی کامپیوتر خود نیز داشته باشند. بدین منظور می بایست پس از دانلود مستقیم تلگرام اصلی آن را روی کامپیوتر خود نصب نمایید و در نهایت اکانت تلگرامی که قبلا با موبایل یا تبلت ساخته اید را روی کامپیوتر باز کنید. در این آموزش هر دو روش را توضیح دادیم.


در یک مقاله به طور کامل ترفندها و نکات مهم در مورد تلگرام را مورد بررسی قرار داده ایم. برای مطالعه این مقاله از لینک زیر استفاده کنید:


https://mizbanfa.net/mag/delete-account-telegram
 

جدیدترین ارسال ها

بالا