دانلود انیمیشن کوتاه من به نام Worker Ant

امین تری دی

Active Member
مرسی بچه ها

فقط یک چیزی بگم

در مورد صدا گذاری




متاسفانه من امکانات صداگذاری حرفه ای رو نداشتم و ندارم و گرنه دریغ نمی کردم

حتی در انتخاب موزیک مناسب هم کمی دچار مشکل شدم

به هرحال برای گذاشتن Sound Effect مناسب هم داشتن یک آرشیو کامل خیلی ضروریه که من

متاسفانه اون هم ندارم چاره چیه ؟!
 

:Mohsen:

کاربر باتجربه
بالاخره تونستم ببينمش
با توجه به اين كه كار يكنفره بوده واقعا عالي بود
clap.gif

شخصيت مورچه خيلي خوب از آب درآمده بود مخصوصا حركت پاهاش
قورباغه هم باحال بود فقط حضورش كم بود
بايد بهت خسته نباشيد بگم
فقط همون طور كه خودت هم گفتي كيفيت صدا گذاري يكم پايين بود
راستي من نفهميدم اون چيزي كه مورچه ميبره بالا چي هست يه توضيحي بده
اميدوارم هميشه از اين كارا بكني
موفق باشي
 

alionline1366

Active Member
خیلی خیلی زیبا شده امین من 14 مگیشو دانلود کردم خیلی عالی بود تنها مشکل همون صدا گذاری بود راستی برای صداگذاری میتونم بهت sound efect بدم برای کارهای بعدی تو یاهو بهم pm بده
 

امین تری دی

Active Member
سلام یک سری مطلب نگفته که فکر کردم خواندش برای شما جالب باشه

در این انیمیشن حجم هر پلان در محیط مایا چیزی در حدود 220 مگابایت بود و

تعداد کل پلی گانها چیزی بیش از 35 میلیون بود

-------------------------------------------------------------------
توضیحات در مورد مدل سازی کاراکترها:

در این انیمیشن من برای ساختن مدلها از تکنیک پلیگان استفاده کردم ابتدا شکل ابتدایی مدل را طراحی
کردم سپس آن را وارد برنامه زی براش کردم و شکل مدل را بهبود بخشیدم
سپس آن را مجدا وارد مایا نمودم و مراحل بعد را در بر مدل اعمال کردم
این مراحل شامل : تکسچر دادن - تکنیکهای مورف دهی - ریگینگ کردن کاراکتر
برای تکسچر دهی از فوتوشاپ استفاده کردم و همین طور از شادرهای مایا
برای مورف دهی شخصیتها از مایا و زی براش استفاده کردم
و همین طور برای ریگینگ کردن هم از ابزارهای خود مایا که واقعا امکانات بی نظیری داره بهره بردم
-------------------------------------------------------------------

توضیحات در مورد نورپردازی :

من در این پروژه از موتورهای زیر استفاده کردم
در ابتدای کار از موتورمنتال ری جهت رندر استفاده کردم ولی به دلیل سنگینی پروژه به
سراغ موتور رندر دیگری رفتم- که پلاگین تورتل رو ترجیح دادم چون هم سری تر رندر می کرد و هم با سایه ری سازگاری کامل داشت
برای رندر کردن جزییات صحنه نظیر علف ها و سنگها و همین طور آسمان و ... از سیستم دیفالت مایا یعنی همون رندر سافت ور استفاده کردم

-------------------------------------------------------------------

توضیحات در مورد کامپوزیت و تدوین :

برای کامپوزیت انیمیشن از نرم افزارهای کامباستشن و فوتوشاپ
استفاده کردم و همین طور برای تدوین از پریمیر استفاده کردم
در این انیمیشن تمام اجزای صحنه از سنگ ها گرفته تا علفها حتی خود شخصیتها
به طور مجزا رندر شدن و در نرم افزار کام باستشن با هم ادغام شدن

-------------------------------------------------------------------
Hair Character :

برای ساختن موی شخصیتهای داستان از پلاگین
Shave Hair Cut For Maya
استفاده شده
 

جدیدترین ارسال ها

بالا