دانلود استوک فوتیج

stockfootage

New Member
0w7e_adobestock_165629710-1.jpg

تدوینگران و فیلم سازان نیاز نیست برای تهیه همه نماهای خود متحمل هزینه های سر سام آور تصویر برداری شوند. می توانند از استوک فوتیج ها یا همان فوتیج های آماده استفاده کنند.
استوک فوتیج تصاویر و نماهایی هست در موضوعات متنوع که قبلا توسط یک گروه تصویر برداری شده است و سپس برای دانلود در اختیار کاربران قرار میگیرد. بیایید با یک مثال بیشتر توضیح دهیم. تصور کنید شما تدوین مستندی را بر عهده دارید و در حین کار متوجه شدید کارگردان فراموش کرده است پلان تایم لپسی از طلوع آفتاب بگیرد. طبیعی ست آفیش مجدد گروه تصویر برداری برای تنها یک پلان هزینه بر و توجیح اقتصادی ندارد. اینجاست که می توانید از فوتیج آماده استفاده کنید. در سایت مزرعه فوتیج آرشیو متنوعی از انواع تایم لپس - تصاویر طبیعت - نماهای شهری - عبور و مرور ماشین ها - مردم - کسب و کار - حیوانات و صد ها عنوان دیگر استفاده کنید.
همچنین اگر نیاز به فوتیجی دارید که در سایت قرار ندارد می توانید آن را تحت عنوان فوتیج درخواستی ثبت کنید تا در اسرع وقت تهیه و برای شما در سایت قرار گید.
این مژده را هم می دهیم که ترافیک دانلود از سایت به صورت نیم بها محاسبه می شود. چرا که سرور های سایت در داخل ایران می باشد.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا