rezaoptic
Well-Known Member
[h=1]دانلود آموزش The Gnomon Workshop – Texturing Environments with Mari[/h]
Jessica Canter در این آموزش به شما نشان میدهد که چگونه میتوان با استقاده از نرم افزار های مایا و ماد باکس و ماری یک محیط بسیار دقیق و با جزئیات بالا ایجاد کرد. او با مدل سازی یک پل با جزئیات و صخره با استفاده از اشکال اولیه آموزش را شروع میکند. پس از ایجاد یک مدل اولیه از صخره آن را به نرم افزار مادباکس میبریم و بر روی جزئیات فرورفتیگی و برآمدگی های آن کار میکنیم. سپس آنها را برای ساخت تکسچر به نرم افزار ماری میبریم . در ابتدای آموزش جسیکا شما را با محیط نرم افزار ماری آشنا میکند و در مورد سازماندهی یک پروژه در این نرم افزار صحبت میکند. او سپس شرع به رنگ آمیزی مدل در این نرم افزار میکند و همزمان تکنیک های مورد استفاده در رنگ آمیزی برای ایجاد یک تکسچر بزرگ را به شما آموزش میدهد و در انتها تکسچر را از ماری خارج کرده و آن را برای رندر نهایی با موتور رندر آرنولد در نرم افزار مایا آماده میکنیم. جسیکا روند کار در نرم افزار های مختلف از جمله نحوه آماده کردن مدل برای کار در نرم افزار ماری و چگونگی کار با UDIMS در مایا را توضیح میدهد. هنرمندانی از هر سطح علاقمند به یادگیری ساخت تکسچر از یک استاد حرفه ای هستند زیرا او تکنیک های مورد استفاده خود چه تکنیک های کاری و چه تکنیک های طراحی هنری را یاد میدهد .
محصول شرکت
The Gnomon Workshop
مدرس ویدیو
Jessica Canter
زمان ویدیو
۲ ساعت و ۳۵ دقیقه
حجم ویدیو
۴۸۰ مگابایت
[h=1]دانلود آموزش The Gnomon Workshop – Texturing Environments with Mari[/h]
Jessica Canter در این آموزش به شما نشان میدهد که چگونه میتوان با استقاده از نرم افزار های مایا و ماد باکس و ماری یک محیط بسیار دقیق و با جزئیات بالا ایجاد کرد. او با مدل سازی یک پل با جزئیات و صخره با استفاده از اشکال اولیه آموزش را شروع میکند. پس از ایجاد یک مدل اولیه از صخره آن را به نرم افزار مادباکس میبریم و بر روی جزئیات فرورفتیگی و برآمدگی های آن کار میکنیم. سپس آنها را برای ساخت تکسچر به نرم افزار ماری میبریم . در ابتدای آموزش جسیکا شما را با محیط نرم افزار ماری آشنا میکند و در مورد سازماندهی یک پروژه در این نرم افزار صحبت میکند. او سپس شرع به رنگ آمیزی مدل در این نرم افزار میکند و همزمان تکنیک های مورد استفاده در رنگ آمیزی برای ایجاد یک تکسچر بزرگ را به شما آموزش میدهد و در انتها تکسچر را از ماری خارج کرده و آن را برای رندر نهایی با موتور رندر آرنولد در نرم افزار مایا آماده میکنیم. جسیکا روند کار در نرم افزار های مختلف از جمله نحوه آماده کردن مدل برای کار در نرم افزار ماری و چگونگی کار با UDIMS در مایا را توضیح میدهد. هنرمندانی از هر سطح علاقمند به یادگیری ساخت تکسچر از یک استاد حرفه ای هستند زیرا او تکنیک های مورد استفاده خود چه تکنیک های کاری و چه تکنیک های طراحی هنری را یاد میدهد .
محصول شرکت
مدرس ویدیو
زمان ویدیو
حجم ویدیو
[h=1]دانلود آموزش The Gnomon Workshop – Texturing Environments with Mari[/h]