دانلود آموزش Digital Tutors – Introduction to Dynamic Oceans in Houdini

rezaoptic

Well-Known Member
[h=1]دانلود آموزش Digital Tutors – Introduction to Dynamic Oceans in Houdini[/h]
attachment.php

در این آموزش ما به سراغ یادگیری تکنیک های مختلفی که مجموعه ابزار های OceanFX استفاده میکند میرویم. ما آموزش را با استفاده از ابزار های ساده موجود در شلف شروع میکنیم ولی بلافاصله به سراغ موضوعات پیشرفته تر میپردازیم: بحث در مورد جزئیات نود ها موجود در عمق ابزارهای OceanFX .
ما یاد میگیریم که چگونه یک پروسه سریع رندر تکرار شونده برای افزایش سرعت جستجو در اقیانوس شیدر ها راه اندازی کنیم. سپس میبینیم که چگونه یک شی را ردیابی کنیم در یک مخزن مایع که به ما اجازه میدهد تا یک صحنه اقیانوس بزرگ را با حداقل زمان شبیه سازی کنیم.
ما شبیه ساز whitewater را مورد بررسی قرار میدهیم و میبینید که چگونه به طور موثر و یک پارچه عناصر مانند اسپری و فوم و حباب را ایجاد میکند.
این آموزش هودینی برای هنرمندانی با درک قوی از مفاهیم اساسی سه بعدی و کسانی که با رایط کاربردی هودینی آشنا هستند و اطلاعات پایه از مایعات در هودینی دارند طراحی شده است.اگر شما به طور کامل کاربر جدید هودینی هستید شما میتوانید به سرعت با دیدن آموزش Introduction to Fluid Simulations in Houdini با این مفاهیم آشنا شوید.
شبیه سازی یک اقیانوس بزرگ همواره یک چالش بزرگ برای هنرمندان جلوه های بصری است ولی مجموعه ابزار OceanFX هودینی این پروسه دشوار را بسیار جالب همرا با نتایج عالی می سازد.



محصول شرکت

company.png
Digital Tutors


مدرس ویدیو
authors-icon.png
John Moncrief


زمان ویدیو
video.png
۱ ساعت و ۵۴ دقیقه


حجم ویدیو
bandwidth.png
۶۴۰ مگابایت

[h=1]دانلود آموزش Digital Tutors – Introduction to Dynamic Oceans in Houdini[/h]
 

پیوست ها

  • 2116-render_1040-660x330.jpg
    2116-render_1040-660x330.jpg
    67.7 کیلوبایت · بازدیدها: 97

جدیدترین ارسال ها

بالا