ضمن تشکر از مبحت arminAnim و احترام به maya_22
هرچند قضاوت در مورد انیمیشن شما با یک فریم تصویر درست نیست
(مثل اینکه شما در مورد یک فیلم داستانی از روی یک عکس فیلم نظر بدین )و
من منکر زحمات ارزشمند شما نیستم
وبهنون از اینکه مورد تایید تهیه کننده واقع شده تبریک میگوییم ولی
باید بگم که توجیه هایی که ما برای کارهای ضعیفی که حتی از شبکه های تلوزیونی هم متاسفانه پخش میشوند میاوریم قابل قبول نیست و فعلا در بسیاری از تیمهای انیمیشنی سطح کار در همین حد است و
حتی پول خوب هم بدند هرگز انیمیشنی مثل انیمیشن طوطی rio در این تیمها ساخته نمیشه
حتی گروه انیمشنیی ک خوده من در آن فعالیت میکنم
جدیدا یه پروژه به صبا تحویل داده که کارش مثل مدل شما کاملا کلیشه ای شده و ...
مخاطب دنبال دیدن انیمیشنی زیباو جالب است كه از ديدن آن لذت ببرد،
بدون توجه به اينكه در پروژه ساخت آن، تيم سازنده با چه کمبودهها و دشواريهايي روبرو بوده است.
درست کردن انيميشن از نوع سه بعدي خیلی مشکل است.
ابزارهاي نرم افزارهای سه بعدی واقعا قدرتمند هستند ولي کارکردن با آنها آسان نيست.
بعضی وقتها من کارگردان ميخواهم شخصیت کاراکتر به يک صورت خاص انجام شود،
ولي انیماتورخواست من را برآورده نميکند و ساز خودش را ميزند.
چون احساس میکنم اون و نرم افزارش تمایل دارند
اشيا را کوچک، بي وزن، غیر طبیعی ، تميز و غير قابل لمس از نظر گرافیکی نشان بدهند.
در حالي که ما انیمیشنی ميخواهيم که در آن کاراکترها
نرمتر، انعطافپذير، با پوستهها و بافتهايي متفاوت (و نه پلاستيکي) و ، وزندار و گاهي اوقات کثيف باشند و اکثرا دقيقا برعکس چيزي که ميخواهيد را انجام ميدهد!
فيلمي دلنشين و جالب توجه است كه همه از ديدن آن لذت ببرند،
بدون توجه به اينكه در پروژه ساخت آن، تيم سازنده با چه دشواريهايي روبرو بوده است.
ببخشید که در مورد کاراکتر گرگ وزمینه تان اظهار نظر نمیکنم چون در موردجاده وگرگ و...دوستان حق دارند
ودر صورتی که از زوایای مختلف یا چند ثانیه از فیلم نهایی زمانی که آماده شد قرار داده بشود بهتر میشود
اظهار نظر کرد و این مشکلات هم مربوط به همه ماست