بی بی کد داخلی

mgh-max

کاربر فعال
این کار چند ماه پیشمه که شبیه سازی فضای سرد بود
یه مدتی تو ذهنم بود انجامش بدم
متریال کف، خورگی های گوشه موزاییکا از چهار حالت تکسچر ساخته شده که توی فتوشاپ ایجاد شده. سنگ ها با displcment ایجاد شدن
درخت ها با speed tree
max 2015
mentalray
 

پیوست ها

  • room32-post.jpg
    room32-post.jpg
    441.1 کیلوبایت · بازدیدها: 52

Sisili boy

Member
سلام خسته نباشی
تمرین خوبی شده.
ولی به نظرم به جز متریال کف که خب زیاد روش وقت گذاشتین توی بقیه متریال ها از تکسچر های بی کیفیت و نا همخوان استفاده شده.
کلا کار یکپارچگی نداره.

منتال بلد نیستم ولی برای دوستان منتال کار احترام زیادی قائلم. موفق باشین
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام آفرین خوب شده.
یه خرده زیادی تاریک به نظر میاد
اندازه آجرهای روی دیوار خیلی بزرگ هست.آجر واقعی 20 در 5 هست
میطلبید بین سقف رفلکت و گلاسینس داشته باشه
همینطور سنگ آنتیک خیلی صلب به نظر میاد.یه مقدار کم گلاسینس برای هر جسمی لازمه
فضای بیرون رو خیلی دوست دارم. باز مثلا بارون یا برف میبارید معرکه میشد
بقیه چیزا مثل کف عالی شده. نمره من 7 از 10 هست.
موفق باشی.
 

mgh-max

کاربر فعال
ممنون از همه دوستان. اتفاقا اکثر متریال ها رفلکت دارن ولی خب ماهیت این کار اینه که از سه طرف نور پرتال داریم و نه سایه ای باقی میمونه نه رفلکتی مجال خود نمایی پیدا میکنه اتفاقا تو تست رندر قبل نور دهی رفلک سقف خیلی خوب شده بود متریال اونم مثل پایین پیچیدس ولی خودش نشون نداد
من خودم زیاد در مورد سنگ شومینه سرچ کردم بیشترش از این مدل سنگ استفاده میشد ولی خب مپ که رو displacment جواب بده درست کردنش کار هر کسی نیست اگه دوستان دارن مارو بی نصیب نزارن :green:
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
اتفاقا چیزی که نظرم رو جلب کرد دیسپلیس سنگ هست که حقیقتا عالی شده.
توی این زمینه آموزش های vis corble vray material هست که خب حوصله زیادی رو میطلبه.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا