این
پست پرو نبود ، من عکس شمارو به High Dynamic Range تغییر دادم و با تنظیم پارامتر های فیزیکال اون رو به این صورت در اواردم ، حرفی که شما میزنید از دید من درست نیست منظور من این جمله هاست :
معمولا تمام هنرمندا تا حدودی کنتراست بالا میبرن ینی چیزی شبیه همون خروجی من
میشه 2 نمونه کار قرار بدید تا ببنیم منظورتون چیه ، کنتراست رو کی اینجوری زده ؟ اینی که شما میگید کنتراست ، Range هست یا همون Clamp تصویر ، که در کار شما کمی اشتباست .
لطف بفرمایید توضیح بیشتری بدید .
یا تنظیمات خودکار mr photographic که علمیه
من هیچوقت این رو درک نکردم که شما میگید علمیه و غیر علمیه ، منظور شما چیه که نوکس متریالش علمیه کورونا غیر علمیه یا ویری غیر علمیه و منتال علمیه !؟ این حرف کمی پرت و گنگ هست ، تمام موتور ها بر طبق فیزیک واقعی نور و متریال طراحی میشند ،
به نظر من این یک بهانه یا عذر هست جهت پوشوندن نقص کار ...
اینجا گالری هست و من صرفا جهت بهبود و بهتر شدن کار شما نظر میدم با اینکه شاید زیاد چیزی بلد نباشم اما ایراد های این کار مشخص هست ، پافشاری روی مشکلات و اینکه اونها فیزیکال بوده و خودش انجام شده روش درستی برای پیشرفت نیست .
در مورد Mr Photographic هیچ چیز خود کار انجام نمیشه شما مقادیر دوربین رو دارید که در هر موتور رندر دیگه ای هم هست مثل شاتر اسپید ، اف استاپ و ... و کلوین تصویر ، و اتفاقا اشتباه شما بیشتر در همین قسمت Highlight - Shadow و Mid tone بوده که میشه همون Range تصویر .
اما این هایی که خدمتتون گفتم ، نکات خیلی ریزی هست در تصویر که وقتی مقاله ی اقای میلاد کامبری رو خوندم کمی بیشتر حساس شدم روی این نکات و باید به این نکات خوب توجه کرد وگرنه تصویر ما جذابیت و رئال بودنش رو نداره ...
کار شما هم از لحاظ طراحی و نما به نظر من مشکل خاصی نداره و کار خیلی خوبی هست اما تنها باید به این نکات دقت کنید . شما میگید کار قدیمی بوده اما می تونستید با پست پرو یا تنظیم Tone mapping بدون رندر مجدد ایرادات رو برطرف کنید .
و اینکه باور کنید پست پرو بازی با 4 تا Curve و Levels نیست !
امیدوارم در کار های بعدیتون شاهد رندر های خیلی بهتری باشیم .