خیابان (street)

mohammad.b

New Member
سلام
اینم یک کار که مربوط به 5 - 6 ماه پبش میشه.
هدفم این بود که یک تصویر با ابعاد بالا(چند متری) رندر بگیرم. این شد که رسیدم به این خیابون. البته وسط کار چون حجمش خیلی بالا رفت کار رو رها کردم.(50 مگ فایل مکسش هست به علاوه تکسچرهای خیلی بزرگ که در نهایت موقع لود شدن 1GB رم میگیره و سیستم خیلی کند میشه)
برای ساخت ساختمانها از طرحهای بازی GTA استفاده کردم. اما ازون جایی که ساختشون وقت گیر و سخته بقیه ساختمانها رو از اینترنت دانلود کردم.
اما خود خیابون و محتویاتش مثل بعضی ساختمونها و چراغ قرمزها و ستونها و سطلهای زباله و دریچه های خیابون و ... کار خودم هست.
نیسان رو هم برای قشنگی کار از یک جا پیدا کردم و ضمیمه تصویر کردم!
زمان رندر هر کدوم زیر 10 دقیقه.
با تشکر

attachment.php





attachment.php



attachment.php




attachment.php




attachment.php



 

پیوست ها

  • 03-1.jpg
    03-1.jpg
    349.3 کیلوبایت · بازدیدها: 102
  • 03-2.jpg
    03-2.jpg
    268.5 کیلوبایت · بازدیدها: 93
  • perspectiveGrid.jpg
    perspectiveGrid.jpg
    164.6 کیلوبایت · بازدیدها: 84
  • perspective.jpg
    perspective.jpg
    115.6 کیلوبایت · بازدیدها: 78
  • preview4.JPG
    preview4.JPG
    135.8 کیلوبایت · بازدیدها: 79
آخرین ویرایش:

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام.پروژه عالی و پر زحمتی هست.حالا 1 سوال اینجا مطرحه.کار رو برای دله خودتونه تمام زحمات به جاست.اما اگه برای بازار کاره بنظرم وقت تلفیه.منظورم رو بد برداشت نکنین.برای کار فرما اصلا مهم نیست شما چجوری درست می کنین.اون فقط کار نهایی رو نگاه می کنه.پس بهترین کار رو کردید که بعضی از چیزها دانلود شدست.
درباره کارتون زحمت زیادی برای مدلسازیش کشیده شده اما رندرهاش زیاد خوب نشده و نتونسته زحمتی که کشیدین رو بیان کنه. منتال ری خیلی قدرتمنده. پیشنهاد می کنم چندتا Video هست مخصوص منتال ری ماله شرکت گنومون.یا برای زنده شدن کار از انجین بسیار پرقدرت و سبک فاینال رندر استفاده کنین.تمامش عینه کپی از منتال ری هست.اما خیلی خیلی قشنگتر میشه. این آموزش ها رو می تونین از سایت Cgpersia.net بخرین یا خودم هم همشو دارم.اگه خواستین پست خصوصی بزنین.

درضمن 50 مگ چیزی نیست.فایل مکس هست که موقع باز شدن 350 مگ شده. البته برای سنگین نشدن معمولا از mental Ray Proxy استفاده بکنین.
 

wild-man

Member
سلام منم با نظر دوستمونعارف موافقم اصلا خود اینکه شما بتونید چند آبجکت رو باهم مچ کنید هنره هنرمند کسی نیست که حتما چیزی رو خودش طراحی کنه درضمن شاید توی چشم نیاد ولی سطل آشغالها خیلی رنگشون و جاشون جالب نشده کل حواس بیننده رو به خودشون جمع میکنن
یا حق
 

www_3d_boy3

Well-Known Member
سلام.پروژه عالی و پر زحمتی هست.حالا 1 سوال اینجا مطرحه.کار رو برای دله خودتونه تمام زحمات به جاست.اما اگه برای بازار کاره بنظرم وقت تلفیه.منظورم رو بد برداشت نکنین.برای کار فرما اصلا مهم نیست شما چجوری درست می کنین.اون فقط کار نهایی رو نگاه می کنه.پس بهترین کار رو کردید که بعضی از چیزها دانلود شدست.
درباره کارتون زحمت زیادی برای مدلسازیش کشیده شده اما رندرهاش زیاد خوب نشده و نتونسته زحمتی که کشیدین رو بیان کنه. منتال ری خیلی قدرتمنده. پیشنهاد می کنم چندتا Video هست مخصوص منتال ری ماله شرکت گنومون.یا برای زنده شدن کار از انجین بسیار پرقدرت و سبک فاینال رندر استفاده کنین.تمامش عینه کپی از منتال ری هست.اما خیلی خیلی قشنگتر میشه. این آموزش ها رو می تونین از سایت Cgpersia.net بخرین یا خودم هم همشو دارم.اگه خواستین پست خصوصی بزنین.

درضمن 50 مگ چیزی نیست.فایل مکس هست که موقع باز شدن 350 مگ شده. البته برای سنگین نشدن معمولا از mental Ray Proxy استفاده بکنین.



سلام ميشه بگي mental ray proxy چي هست؟ احساس ميكنم خيلي بهش نياز درام چون من كار پرحجم زياد دارم مرسي:rose:
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام. کافیه توی هلپ مکس بخش Search عبارت mr Proxy Object رو paste کنین.کامل توضیح میده.

برای وی ری هم این لینک برین

پروکسی اینه که شما مثلا یه درخت دارین که اگه بخواین تو یه صحنه 20 تا درخت بزارین هر درخت 50 مگ فقط 1 گیگ فایل مکس میشه و باز نشده می پره بیرون. شما کاری می کنین توسط پروکسی که حجم 50 مگی تو 1 فایل جدا ذخیره می کنین. بنا براین تو 1 فایل جنگل دارین اما فایل مکس شما 30 یا 40 مگ هم نمیشه.و این یعنی بسیار ایده آل.
 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا