اول یه دایره ی زرد میکشی و سمبلش میکنی.
بعد میری تو قسمت propertis و یک افکت glow بهش میدی.
حالا یک کلاس واسش مینویسی.
توی این کلاس event های enterFram و تایمر تعریف کنی.
تو enterframe بهش میگی به صورت رندم یک خط زرد تولید کنه و این خط رو تو راستای محور تولیدیش حرکت بده و در عین حال alpha را کم کنه و وقتی alpha برابر صفر شو اون خط رو پا کنه. البته راه بهتر اینه که از این خط نور زرد یک نمونه سمبل درست کنی و یک کلاس واسه اون بنویسی که به محض ساخته شدن حرکت کنه....
برگر به کلاس قبلی یک تایمر بزار که هر چند ثانیه یکبار رنگ زرد خورشید رو خیلی آروم بیشتر کنه و دوبار کمتر کنه.
توجه:
شما اصلا از سطح اطلاعاتتون صحبت نکردید بنابر این من فرض کردم ساخت کلاس و... رو میدونین.
و نیز من خورشید رو فرض کردم طبیعی میخواین اگه میخواین طبیعی تر بشه به جای رنگ زرد از سفید که خیلی کم تو زرد داره استفاده کنین تو آسمون آبی و اگه این خطوط نور رو خیلی کمرنگ بسازید.
اما اگه میخوای فانتزیر بشه که الا بحثش جداست.
همینا که بهت گفتم کاملا میتونه کارت رو راه بندازه....
اشتباه از توضیحات من بوده شاید .
همینطور که در ضمیمه میبینید Glow رو در فتوشاپ ایجاد میکنید و بعد Fade ها رو در فلش درست میکنیم .
من اصطلاحش رو گفتم در حالی که در فلش همچین گزینه ای نیست و به وسیله Motion Tween ایجاد میشه .
یه Swf سرعتی هم ضمیمه کردم به نظرم بد هم نشد .
موفق باشید .
ولی چنین فیلترهایی داخل خود فلش هم هست که میشه با فیلتر هی glow وadjust colorچیزهایی زیبا یی درست کرد چون دیگه تنظیماتی چون blur xوyتو دستتون هست و جلو ه های چون غروب آفتاب روی دریا رو قشنگ میتونین بسازید.
تازه میتونین به صورت موشن تووین تغییرش بدین این فیلتر هارو
فیلتر های دیگه هم تو سایت adobeباید واسه دانلود باشه!!!که میتونید چیزهای پیجیده تری بسازین