خرید پرچم رومیزی​

محصولی که در اجرای اهداف تبلیغاتی شما بسیار سودمند خواهد بود، پرچم رومیزی است.پرچم رومیزی به دلیل قرار گیری در موقعیت‌ مکانی مناسب همواره مورد توجه است. از این محصول بر روی میز کارکنان، مدیران، پیشخوان و هر محلی میتوان نصب و استفاده کرد.خرید مستقیم از تولیدکننده پرچم سبب عرضه این محصول با ارزان‌ترین قیمت شده است. جالبه که بدونین پرچم رومیزی با استفاده از طیف مختلفی از پارچه امکان تولید رو داره.به عنوان مثال میشه به پارچه ساتن مات، ساتن براق، جیر و مخمل اشاره کرد.تفاوت این پارچه‌ها فقط در ایستایی و زیبایی ظاهری اونا بعد از چاپ طرح دلخواه بر روی پرچم خلاصه میشه. نکته دیگه در مورد پرچم رومیزی استفاده از چاپ دیجیتال، چاپ سیلک، چاپ گلدوزی و چاپ لیزری برای تولید این محصول هستش. برای خرید پرچم رومیزی و دریافت نمونه‌ها و قیمت‌ها با ما تماس بگیرید.
سفارش پرچم رومیزی

پرچم رومیزی ایران​

اولین و مهمترین محصول در بین پرچم‌های مورد نیاز پرچم ایران هستش. از آنجا که تشریفات داخلی و اداری مجموعه‌ها با پرچم ایران تا حدود زیادی اجرا خواهد شد. پرچم ایران به دلیل استفاده بالا در مدل‌های مختلفی تولید می‌گردد. از جمله این مدل‌ها؛ پرچم تشریفات ایران، پرچم رومیزی ایران، پرچم اهتزاز ایران، پرچم ساحلی ایران را می‌توان نام برد. با توجه به فضا و محل نصب پرچم از محصولات زیر میتوان استفاده کرد.

پرچم ساحلی ایران
پرچم تشریفات ایران
پرچم رومیزی ایران
پرچم رومیزی تی

قیمت پرچم رومیزی​

قیمت پرچم رومیزی معمولاً براساس تعداد سفارش پرچم دسته بندی می‌شود. پارچه پرچم، نوع چاپ و زمان تحویل پرچم بر روی قیمت نهایی پرچم رومیزی تاثیر گذار است. حداقل قیمت پرچم رومیزی در شرکت ایران پرچم 40 هزار تومان بر روی تعداد بالا و حداکثر 80 هزار تومان بر روی تعداد یک عدد میباشد. برای اطلاع دقیق از آخرین قیمت پرچم با کارشناسان فروش ما همین حالا تماس بگیرید.

پرچم رومیزی کشورها​

همانطور که دربالا اشاره شده، پرچم رومیزی در مدل مختلف تولید میشه. پرچم رومیزی کشورها برای مجموعه‌های بین المللی از مهمترین ارکان تشریفات اداری می‌باشد. تمام پرچم کشورها که در مقررات جمهوری اسلامی ایران مجاز است امکان تولید را در مجموعه ایران پرچم را دارد. قیمت پرچم رومیزی کشورها با قیمت سایر پرچم رومیزی‌ها ندارد. این نوع محصول در مدل، پرچم رومیزی تی، پرچم رومیزی ال و پرچم رومیزی لیزری تولید می گردد.

پرچم رومیزی کشورها
پرچم رومیزی کشورها

پرچم رومیزی تبلیغاتی​

اگر به دنبال یک محصول اختصاصی برای برند و یا مجموعه خود هستین پرچم رومیزی تبلیغاتی از این محصولات است. پرچم رومیزی تبلیغاتی با چاپ طرح دلخواه شما بر روی پرچم امکان تولید را دارد. چاپ طرح دلخواه بر روی پرچم رومیزی با انواع چاپ امکان تولید را دارد. تنوع بالا در این نوع پرچم به شما امکان خرید محصول مورد نظر شما را خواهد داد. با توجه به اینکه محیط داخلی شما به چه شکلی است میتوان پرچم را مطابق با محیط داخلی خود سفارش دهید.

پرچم رومیزی تبلیغاتی
پرچم رومیزی تی
 

جدیدترین ارسال ها

بالا