خرید وبکم ارزان قیمت از آمازون

nikooch

New Member
1652698934194.png
روزی روزگاری، وبکم فقط برای سفرهای کاری و ارتباط تصویری راه دور مهم بود اما اکنون بسیاری از ما از راه دور با خانواده و دوستان خود معاشرت می‌کنیم؛ به علاوه با وجود کرونا ویروس، بیشتر کلاس‌های زبان، دانشگاه، مدارس و ... به صورت آنلاین در حال فعالیت هستند و حتی برخی از کارمندان نیز جلسات خود را به صورت آنلاین و بدون حضور در محیط‌های بسته برگزار می‌کنند. اگر در سال گذشته یک لپ تاپ جدید خریداری کرده‌اید، به احتمال زیاد وب‌کم آن به اندازه کافی برای نیازهای شما مناسب و با کیفیت است اما لپ‌تاپ‌های قدیمی‌تر و لپ‌تاپ‌های ارزان‌قیمت و یا مانیتورهای خانگی نیاز به یک وبکم دارند.

اینجا قرار است با بهترین وب‌کم ها با وضوح 1080P تا 4K و چگونگی خرید ارزان آن آشنا شوید.

معرفی چند مدل وبکم قیمت مناسب

پیدا کردن و خرید وب‌کم مناسب چندان دشوار نیست چرا که این روزها برند لاجیتک رهبری بازار را در دست گرفته است اما با این حال، هنگامی که فراتر از برندهای شناخته شده قدم بردارید، می‌توانید در دریایی از مدل‌های این محصول گم شوید. بهبود تصویر خود با نور خوب یا زاویه درست اغلب می تواند کیفیت ویدیوی ارسالی شما را بیشتر از ارتقاء دوربین افزایش دهد. با این حال، به خاطر داشته باشید که بهترین دوربین لزوماً بهترین تصویر و صدای عالی ارائه نمی دهد. در ادامه برخی از وبکم‌های قیمت مناسب را برای شما بررسی کرده و نتیجه آن را در دسترس قرار داده‌ایم.

1. وبکم Nexigo N60

این وب کم از سیستم عامل مک و ویندوز پشتیبانی می‌کند و کیفیت تصویر آن 1080 پیکسل و30 فریم در ثانیه است که ویدیوی با کیفیت بیشتری نسبت به وب‌کم‌های لپ‌تاپ با وضوح 720 پیکسل ارائه می‌دهد.

تراز سفید نسبتا ثابت به همراه نوردهی خودکار و قابلیت تنظیمات از پیش تعیین شده این امکان را فراهم می‌کند که شما تصویری خوب به کاربر نمایش دهید. یک میکروفون داخلی با قابلیت حذف نویز، پایه چرخان با میدان دید 110 درجه و قابلیت زوم کردن از دیگر ویژگی‌های وب‌کم Nexigo است.

2. وبکم مدل Razer Kiyo X

وبکم مدل Razer Kiyo تفاوت زیادی با مدل قبلی ندارد. وضوح 1080 پیکسل و ورودی 30 فریم بر ثانیه به همراه یک پایه غیر چرخشی ساده، نوردهی مناسب و تعادل رنگ سفید از مشخصات آن است که برای کارهای روزمره گزینه مناسبی برای خرید وبکم ارزان به نظر می‌رسد.

3. وب کم Obsbot Tiny

اگرچه به طور کلی از اکثر وب‌کم‌ها بزرگ‌تر به نظر می‌رسد اما از نزدیک کوچک‌تر از آن چیزی است که در تصویر می‌بینید. قابلیت چرخش و کج شدن، کنترل قفل چهره برای ردیابی و بزرگنمایی، طراحی عالی، اتصال مغناطیسی به پایه و یک LED بزرگ که نه تنها روشن بودن آن را به شما می گوید، بلکه نشان می‌دهد که آیا در حال حاضر روی چیزی متمرکز شده است یا خیر، قابلیت زوم از طریق نرم‌افزار، کیفیت میکروفون خوب، کیفیت 1080 پیکسل، ورودی 30 فریم بر ثانیه، نوردهی خودکار، از ویژگی‌های این وبکم است.


4. وبکم Logi StreamCam

این وب کم کوچک را می‌توانید به ‌صورت افقی یا عمودی نصب کنید که باعث می‌شود برای چت ویدیویی با افراد در گوشی‌ها یا ویدیوهای اینستاگرام مناسب باشد. این دوربین با کیفیت 1080پیکسل با سرعت 60 فریم در ثانیه فیلمبرداری می‌کند که اغلب می‌تواند ویدیویی بهتر از 30 فریم در ثانیه به شما ارائه دهد. به علاوه اینکه کوچک است، بنابراین می‌تواند در فضاهای کوچکتر هم قرار گیرد.

5. Logitech Brio 4K

این مدل یکی از محبوب‌ترین مدل‌های موجود در بازار است که به دلیل وضوح چشمگیر 4K از بهترین مدل‌های لاجیتک می‌باشد که اگر می‌خواهید بدون از دست دادن جزئیات، روی صورت یا یک جسم فیزیکی زوم کنید این مدل کاملا مناسب است.

از کجا وبکم بخریم؟

یکی از محصولاتی که خرید آن از سایت‌های خارجی به شدت توصیه می‌شود انواع وبکم است که در سایت‌ آمازون می‌توانید با قیمت‌هایی نصف قیمت ایران پیدا کرده و خریداری کنید. از مدل‌های پرفروش Logitec گرفته تا برندهای دیگر که حتی در سایت چینی علی اکسپرس نیز ارزان‌تر از آمازون و ایبی به فروش گذاشته شده است.

در بعضی از بازه‌های زمانی هم این سایت‌های خارجی تخفیفاتی بر روی وبکم‌ها اعمال می‌کند که می‌توانید سود خوبی به دست آورید. فقط کافیست محصول مورد نظر را پیدا کرده و در سایت چارسوق ثبت سفارش کنید تا خرید شما انجام شود.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا