خرید میز کنسول چوبی کلاسیک در تهران

usernargess

New Member
کنسول‌ها در قرن 17 میلادی، از ایتالیا پا به دنیای مبلمان گذاشتند. در دسته‌ی مبلمان، کنسول نوعی میز است که سمتی از آن به دیوار می‌چسبد و درواقع در بعضی از تعابیر از آن به عنوان میز نیمه نیز یاد می‌شود.
بخش پشتی آن به دلیل قرار گرفتن به سمت دیوار و مشخص نبودن معمولا ساده و بدون تزئین است و فقط در قسمتی که به سمت بیرون نمایش داده می‌شود دارای تزئینات است.
بسیاری از نمونه‌‌های اولیه آن در قرن‌‌های گذشته با حکاکی‌های ظریف و جزئیات بالا و در اندازه‌ی بزرگ، گاهی حتی به اندازه یک کاناپه ساخته می‌شدند و برای تکیه‌گاه بالای آن معمولا از صورت پیکره‌های انسان، شاخ و برگ که اغلب طلاکاری شده بودند استفاده می‌شد.

انواع میز کنسول از لحاظ جنس

میزهای کنسول بسته به سبکی که بر اساس آن طراحی شده‌‌اند، از لحاظ متریال به کار برده شده در انواع مختلفی ارائه می‌شوند و در انواع چوبی، برنزی، استیل، و یا ترکیبی از چوب و فلز قرار دارند.

انواع میز کنسول از لحاظ سبک

میزهای کنسول مانند سایر مبلمان در سبک‌ها و جنس‌ها گوناگونی ارائه می‌شوند. این تنوع در بخش‌های زیر خلاصه می‌شود:
میز کنسول کلاسیک: این نوع از کنسول‌ها معمولا کنار سرویس مبل کلاسیک ارائه می‌گردد دارای ظرافت‌ها و طرح و نقش کنده‌کاری شده‌ سبک کلاسیک هستند. متریال به کار برده شده در آن‌‌ها چوب است و با قرار دادن آینه بر روی آن جلوه‌ای لوکس را به منزل خود خواهید بخشید.
میز کنسول مدرن: کنسو‌ل‌های مدرن در دکوراسیون به سبک مدرن و مینیمال جای دارند. به سادگی طراحی شده‌اند و جزئیات در آن‌ها به چشم نمی‌‌خورد و معمولا جنبه کاربردی ندارند و روی آن‌‌ها با وسایل تزئینی پر می‌شود.

خرید آنلاین میز میز کنسول

چه از طرفداران خرید اینترنتی باشید و چه از آن دسته از افرادی باشید که دوست دارید در بازارها و مراکز خرید قدم بزنید و حضوری خرید کالای موردنظر خود را انجام دهید می‌توانید برای خرید کنسل نیز از هر دو راه اقدام فرمایید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا