Mahtab Bagheri

New Member
خرید ویندوز سرور 2019: خرید لایسنس اورجینال ویندوز سرور 2019; ویندوز سرور اورجینال


windows-server-2019-standard-400x400.jpg



نام جدیدترین نسخه از ویندوز سرورهای کمپانی مایکروسافت است که آن را می‌توان در شرکت‌های کوچک یا بزرگ مورد استفاده قرار داد. خرید لایسنس ویندوز سرور 2019، ویژگی‌های جدید و پیشرفته‌ای در زمینه مجازی‌سازی، ذخیره‌سازی داده، محاسبات ابری و … را برای شما به ارمغان می‌آورد که بسیاری از انتظارات کارشناسان حوزه آی‌تی (IT) را برآورده ساخته است. سیستم‌عامل ویندوز سرور، مخصوص کامپیوترهایی قدرتمند در جایگاه سرویس‌دهنده است که می‌توان از آن‌ها در زمینه مجازی‌سازی، ارائه سرور به مشتریان، میزبانی وب، فراهم‌سازی سرور دانلود و … استفاده کرد.

اگر از فعالان در عرصه رایانه، شبکه و پیکربندی سیستم‌ها باشید، احتمالا به خوبی با سیستم‌عامل ویندوز سرور آشنایی دارید. با وجود اینکه بیش از یک دهه از خرید ویندوز سرور 2008 می‌گذرد، هنوز هم پشتیبانی مایکروسافت از این سیستم‌عامل ادامه داشته و در حال حاضر هم میلیون‌ها سرور در سراسر دنیا، مجهز به نسخه‌های مختلف این سیستم عامل هستند.

ویندوز سرور یکی از بهترین محصولات مایکروسافت می باشد. سرویس هایی که مایکروسافت ویندوز سرور در اختیار سازمان ها قرار می دهد از جمله مهمترین سرویس ها در خصوص مدیریت و پیاده سازی زیرساخت های سازمانی می باشد. آخرین نسخه موجود از ویندوز سرور، مایکروسافت ویندوز سرور ۲۰۱۹ می باشد. ویندوز سرور ۲۰۱۹ نسبت به نسخه های قبلی خود تغییرات زیادی کرده است. نکته ای که باید به آن توجه کنید که ویندوز سرور ۲۰۱۹ تنها دارای نسخه ۶۴ بیتی می باشد. دوم این که در دو نسخه Core و Desktop ارائه می شود. توجه داشته باشید که در هنگام نصب نسخه پیش فرض نسخه Core می باشد و شما باید اقدام به انتخاب نسخه Desktop Experience کنید.

برخی از ویژگی ها و سرویس های ویندوز سرور ۲۰۱۹
امکان کنترل زیرساخت ویندوز سرور با استفاده از Windows Admin Center

امکان یکپارچه سازی با سرویس های ابری مایکروسافت یعنی Microsoft Azure

افزایش امنیت ماشین های مجازی با قابلیت Shielded Virtual Machines

امکان پیاده سازی سرویس های بنیادی مایکروسافت اکتیو دایرکتوری

بهبود در عیب یابی زیرساخت با ابزار های جدید

بهبود در مدیریت و پیکربندی در Storage

بهبود در عملکرد Windows Defender

بهبود در امنیت شبکه ویندوز سرور ۲۰۱۹

بهبود در عملکرد Failover Cluster

امکان پیاده سازی سرویس WSUS

امکان پیاده سازی Container ها

امکان پیاده سازی سرویس WDS

و….

ویژگی های بالا تنها بخش کوچکی از ویژگی های خرید لایسنس ویندوز سرور 2019 بوده است. تنها یکی از سرویس های Windows Server و به خصوص ویندوز سرور ۲۰۱۹ پیش نیاز بسیاری از سرویس ها است. و آن هم ویندوز سرور اکتیو دایرکتوری می باشد. بسیاری از سرویس ها چون مایکروسافت اکسچنج سرور، سرویس های سیتریکس و VMware Horizon نیاز به اکتیو دایرکتوری دارند.

با توجه به اهمیت Windows Server 2019 اقدام به ارائه آخرین آپدیت مایکروسافت ویندوز سرور ۲۰۱۹ یعنی Windows Server 2019 Version 1809 Build 17763.737 کردیم. شما می توانید با دانلود ویندوز سرور ۲۰۱۹ یک زیرساخت کامل را در سازمان پیاده سازی کنید و از ویژگی های جدید Windows Server لذت ببرید.


-------------------------------------------

مایکروسافت لایسنس

خرید ویندوز سرور 2019


برای خرید ویندوز سرور 2019 کلیک کنید
 

جدیدترین ارسال ها

بالا