خرید عطر با قیمت مناسب

topwebb

New Member
خرید عطر
ادو تویلت لالیک Encre Noire حجم 100 میلی لیتر
عطر لالیک مدل Encre Noire EDT ساخت فرانسه و دارای جعبه*ای ساده اما بسیار زیبا است. شیشه عطر لاليك انكر نويرمکعب شکل و دارای قالب کریستالی مشکی رنگ می*باشد و مانند نامش که به معنی جوهر سیاه می*باشد شباهت زیادی به شیشه جوهر دارد. نام مدل عطر انکر نویر با حروف بزرگ به صورت برجسته و به رنگ طلایی جلوی آن نوشته شده است و هیچگونه نوشته و علامتی روی آن مشاهده نمی*کنید. در طراحی درب آن از چوب wenge استفاده شده است و روی آن نام برند لالیک (LALIQUE) با حروف بزرگ حک شده است. درب آن قهوه*ای تیره و مانند تنه درخت دارای شیار می‎*باشد که ظاهر آن را زیباتر نموده است. دور جعبه کارتونی این عطر نواری سیاه رنگ کشیده شده، سمت چپ و راست آن عبارت LALIQUE و جلو و پشت آن عبارت ENCRE NOIRE با رنگ سفید درج شده است. داخل جعبه کارتونی عطر لاليك encre noir از مقوایی محکم و فشرده*تر استفاده شده است که اندازه آن با اندازه شیشه عطر یکسان می*باشد بنابراین از تکان خوردن عطر جلوگیری نموده و مانع از آسیب دیدگی آن می*شود. توصیف ظاهر ادكلنlalique encre noir به خوبی بیانگر رایحه تلخ و گرم آن می*باشد و به همین دلیل در فصول بهار، پاییز و زمستان استفاده بیشتری از آن می*شود زیرا باعث افزایش ماندگاری رایحه آن می*شود ولی این حرف به معنی عدم استفاده در تابستان نمی*باشد. در نظر داشته باشید در صورت استفاده در فصل تابستان به خصوص هوای گرم و شرجی ماندگاری آن کمی کمتر می*شود. عطرهای دارای رایحه گرم در مقایسه با عطرهای دارای رایحه خنک ماندگاری و پخش بوی بیشتری دارند و برای مجالس مهمانی و رسمی مناسب می*باشند.

ادكلن lalique encre noir برای آقایان مدرن و امروزی که به ظاهر و جذابیت توجه خاصی دارند و دارای علایق و سلایق خاص هستند انتخاب مناسبی می*باشد اغلب بر این باور هستند که رایحه عطر می*تواند بیانگر شخصیت، ارزش*ها و اولویت*های آن مرد باشد.

در ابتدا با اسپری این عطر خوشبو و محبوب بوی چوب درخت سرو به مشام شما می*رسد و دقایقی بعد این رایحه با توجه به وجود اسانس وتیور رایحه آن تغییر پیدا می*کند و در نهایت پس از مدت زمان بیشتر و درزمان طولانی رایحه مشک و چوب کشمیر به مشامتان می*رسد.

خط نت*های عطر لالیک مدل Encre Noire EDT در زمان*های اولیه استفاده تا 2 متر استشمام می شود و در صورتی که محیط را ترک کردید رایحه دلنشین آن تا مدت زیادی استشمام می*شود.

معایب:

یکی از نقدهای وارد بر این ادكلن لاليكencre noire وزن آن می*باشد وزن این عطر 700 گرم می*باشد که با توجه به مزایای آن قابل چشم*پوشی است.

معرفی نت های عطر Lalique Encre Noir

نت آغازی: سرو

نت میانی: وتیور

نت پایانی: چوب کشمیری

مشابه بوی ادو تویلت Lalique Encre Noir از برند ریو کالکشن Noir De Rio می باشد و با حجم 100 میل عرضه می شود.

تشخیص اصل بودن عطر لالیک مدل Encre Noire EDT

شیشه عطر کاملا کریستالی می*باشد به گونه**ای که اگر در معرض نور قرار گیرد نور را از خود عبور نمی*دهد.

درب چوبی این عطر کاملا روی آن چفت می*شود و لق نیست و روی آن کلمه Lalique به درستی و زیبایی حک شده است.

والف (قسمت پاششی یا قسمتی که باعث اسپری شدن عطر در قسمت خروجی می شود) عطر اصلی به صورت دو تکه و دارای 3 سوراخ در قسمت خروجی می*باشد.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا