خرید اینترنتی کرم پودر از سایت لوازم آرایشی

پوست چرا به لوازم آرایشی نیاز دارد؟ روی پوست افراد می تواند نواحی و نقاطی باشد که شما دوست دارید آن ها را بپوشانید تا دیده نشود. این نقاط مانند کک و مک، خال های قهوه ای و تیره، جای سوختگی یا هر موردی دیگری که روی پوست صورتتان ایجاد شده را می توانید با کمک کرم پودر بپوشانید.

در واقع کرم پودر نقش ایجاد زیرساخت را بازی می کند و می تواند به تمام صورت شما یک نمای صاف و یک دستی دهد.

کرم پودرها انواع مختلفی دارند که باید بر اساس فاکتورها و ویژگی های پوست انتخاب شوند تا بهترین نتیجه را بگذارد. .
کرم پودر را متناسب با پوستتان انتخاب کنید. پوستی که خشک است بهتر است که از کرم پودر استفاده کند که حاوی روغن های طبیعی باشد و بتواند خشکی آن را برطرف کند. پوست صورت را نرم کند و روی پوست نماسد. بهتر است قبل از زدن کرم پودر با لوسیون صورتتان را آبرسانی کنید.

کرم پودر 2.jpeg
اگر پوست چربی دارید قبل از زدن کرم پودر صورتتان را به خوبی بشویید تا میزان چربی اضافه از روی پوستتان پاک شود و نکته دیگر این که بهتر است از کرم پودری استفاده شود تا روی صورتتان برق نیوفتد. این حالت می تواند صورت، چهره و آرایشتان را مصنوعی نشان دهد و زیبایی چندانی برایتان به ارمغان نمی آورد.
سعی کنید کرم پودر را متناسب با تناژ پوستتان انتخاب کنید تا چهره تان طبیعی تر باشد.

اگر لکه های صورتتان خیلی تیره نباشد با یک لایه کرم پودر سبک پوشانده می شود. اما برای گرفتن نتیجه بهتر توصیه می شود قبل از زدن کرم پودر روی لکه های قهوه ای مقداری کانسیلر بزنید سپس از کرم پودر استفاده کنید تا تاثیر بیشتری داشته باشد.

بالاترین میزان کاور به کرم پودرهای مایع تعلق می گیرد. این نوع کرم پودر با ایجاد یک لایه یک دست در تمام صورت تمام عیوب ظاهری را بپوشاند. بهتر است به صورت نظقه ای روی صورتتان کرم پودر مایع را قرار دهید سپس با کمک پد مخصوص آرایشی آن را روی پوستتان پخش کنید.
هنگام خرید اینترنتی کرم پودر بهتر است راجع به برندی که می خواهید از آن خرید کنید ابتدا اطلاعات کسب کنید سپس وارد پروسه خرید شوید. کرم پودر را اصل بخرید تا در کنار زیبایی پوست سالمی داشته باشید.

منبع: سایت روبی سان
 

جدیدترین ارسال ها

بالا