خرید اینترنتی سوتین زنانه

برای خرید اینترنتی سوتین زنانه به چه نکاتی توجه کنیم؟

• در هنگام خرید سوتین مناسب باید بدانید که سوتین را برای چه مکان و زمانی می خواهید استفاده کنید. به عنوان مثال اگر برای لباس مجلسی، برای زیر لباس های مهمانی، ورزش یا استفاده روزمره می خواهید سوتین خریداری نمایید، هرکدام مدل و نوع متفاوتی می خواهند.
• همچنین باید به سایز سوتین نیز توجه کنید. باتوجه به نیازی که می خواهید برای آن سوتین خریداری نمایید، سایز آن نیز بسیار مهم است. البته مهم تر از آن دقت به سایز سینه های خودتان است. توجه کنید که هم سایز سینه هایتان باشد و کاملاً سینه های شما در کاپ آن به درستی و بدون فشار قرار بگیرد.
• نکته ی دیگری که باید در هنگام خرید سوتین مناسب به آن توجه کنید، کیفیت آن است. حتماً امتحان کنید که سوتین فنردار است، از فنرهای خوبی استفاده شده باشد و به درستی در جای خود قرار گرفته باشند. همچنین پارچه ای که از آن برای دوخت سوتین استفاده شده نیز می تواند در کیفیت سوتین تأثیرگذار باشد.
در خرید اینترنتی سوتین باید با جدول سایزبندی سوتین آشنا باشید و نحوه ی اندازه گیری صحیح را بدانید. برای این کار باید نکاتی را رعایت کنید که عبارتند از:

  • اندازه گیری را در زمانی انجام دهید که بدن شما حالت طبیعی دارد. یعنی نفخ، زمان پریود، تغییر هورمونی، حبس کردن نفس و موارد این چنینی می تواند سایز سوتین شما را تغییر دهد.
  • متر را صاف و بدون پیچ و خم دور تن بچرخانید. به گونه ای که در همه ی قسمت ها کاملاً موازی و در یک راستا باشد.
  • اگر می خواهید سوتینی که خریداری نموده اید کاملاً سایز بدنتان باشد و بزرگتر یا کوچکتر از سینه های شما نباشد، متر را شل یا سفت نگیرید. به صورتی اندازه گیری را انجام دهید که متر فقط جایی برای چرخیدن داشته باشد.همین.
خرید اینترنتی سوتین زنانه باتوجه به نکات گفته شده و در نظر گرفتن جدول سایزبندی سوتین، به راحتی قابل انجام است و می توانید بدون هیچ نگرانی بابت نتیجه ی خرید، اقدام به خرید سوتین زنانه آن هم به صورت اینترنتی نمایید.

اندازه دور سینه منهای زیر سینهکاپ سینه
به سانتی متربه اینچاروپا و آمریکابریتانیایی
کمتر از 2.5کمتر از 1AAAA
2.51AA
52BB
7.53CC
104DD
12.55DDE
156EF
187FG
239GI
25.510GGI
 

جدیدترین ارسال ها

بالا