خرید اینترنتی از ترکیه با چارسوق را تجربه کنید

nilojahani

New Member
shipping-from-turkey_w500_h500.png

ترکیه با شناخته شده‌ترین شهرهای خود نظیر استانبول و آنتالیا و غذاهای بی نظیرش مانند باقلوا، کوفته و کباب و ... این روزها بهترین مقصد گردشگری برای به سفر رفتن ایرانی‌ها شده است. اما آنچه ترکیه را برای ما ایرانی‌ها به کشوری دوست داشتنی برای سفر تبدیل کرده است شرایط ویژه خرید به ویژه خرید پوشاک است. ترکیه کشوری است که همیشه در حال گسترش صنعت پوشاک خود بوده و فشن در آنجا با به روزترین مدهای جهان برابری می‌کند. به علاوه قیمت پایین لیر نسبت به سایر ارزها و قیمت مناسب برندهای ترک، ایرانیها را مجاب می‌کند تا خرید اینترنتی از ترکیه را بهترین گزینه برای خرید ملزومات خود خصوصا پوشاک بدانند.

اما در حقیقت سفر به ترکیه آن هم فقط به قصد خرید؛ شامل هزینه‌های اضافی است که شما اصلا انتظارش را هم نداشته‌اید. بنابراین اگر هدف شما فقط خرید پوشاک از ترکیه است می‌توانید از سایت‌های فروش آنلاین ترکیه که تعدادشان بسیار زیاد بوده و این روزها بازارشان حسابی داغ است و در فصل‌های حراج، داغ‌ترهم می‌شوند و یا توسط کارگزاران خرید مانند سایت چارسوق استفاده کنید. اگر تصمیم به خرید اینترنتی از ترکیه دارید اما جزئیات آن را نمی‌دانید توصیه می‌کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا هر آنچه می‌خواهید را بدست آوردید.

خرید از ترکیه برای چه کالاهایی توصیه می‌شود؟

اولین سوالی که برای همه ما مطرح می‌شود این است که آیا خرید هر مدل کالایی از لپ‌تاپ و گوشی موبایل گرفته تا مبل، وسایل خانه، لباس و پوشاک؛ همه و همه از ترکیه برایمان به صرفه است؟ پاسخ ما به شما خیر می‌باشد.


در ایران درصد زیادی از گوشی‌ها و لپ‌تاپ‌ها به صورت قاچاق و با دور زدن هزینه گمرک وارد می‌شوند اما در ترکیه اینطور نیست و باید گمرک و مالیات برای گوشی در نظر گرفته شود با توجه به اینکه قیمت جهانی گوشی ثابت است بنابراین خرید گوشی و لپتاپ از ترکیه چندان به صرفه نیست همچنین اگر از ترکیه گوشی بخرید مجددا باید هزینه‌ای بابت ریجستری گوشی خود بپردازید.
خرید کالاهای بزرگ و سنگینی که هزینه ارسالشان به ایران زیاد است یا حمل آن‌ها مشکل است مقرون به صرفه نمی‌باشد. درست است که ترکیه برندهای معروفی مانند استقبال برای مبلمان دارد اما اگر بخواهید خرده خرید از ترکیه برای این دسته از کالاهای سنگین را داشته باشد با توجه به هزینه باربری آنها اصلا سودآور نیست به علاوه آن‌که هزینه باربری در ترکیه نیز به دلیل گران بودن بنزین هم به شدت گران است.
کالاهای دیجیتال با برندهای غیر ترکی را نیز سعی کنید از ترکیه نخرید. هرچند این دسته از کالا شامل گارانتی‌های خوبی در سایر کشورها مثل ترکیه هستند اما نمایندگی‌های ایرانی، این گارانتی‌ها را قبول نمی‌کنند.

در مقابل این دسته از کالاها، بسیاری از وسایل دیگر هستند که خریدشان از ترکیه بسیار مقرون به صرفه است که در ادامه آنها را معرفی می‌کنیم:

همه مدل پوشاک، از لباس‌های مجلسی زنانه و کت شلوارهای مردانه گرفته تا لباس‌های راحتی و خانگی خریدشان از ترکیه بسیار بهتر است به علاوه آن‌که در ترکیه، صنعت نساجی و پوشاک حرف اول را می‌زنند و طراحی پوشاک آنها به سلیقه ما ایرانی‌ها بسیار نزدیک است.
کفش‌های راحتی و کفش‌های ورزشی نیز از دیگر کالاهایی هستند که خریدشان از ترکیه برای ما به صرفه است چرا که به دلیل وجود صنعت دامداری، چرم‌های ترکیه بسیار با کیفیت و مطمئن هستند. به علاوه بسیاری از برندهای غیر ترک مانند نایک و آدیداس که احتمالا نیو کالکشن‌های آنها در ایران پیدا نمی‌شوند یا با قیمت‌های سر به فلک کشیده‌ای رونمایی می‌شوند در سایت‌های ترکیه می‌توان به صورت مقرون به صرفه خریداری کرد.
حوله و روتختی و لحاف از لوازم کم حجمی هستند که می‌توانید از ترکیه خریداری کنید. ترک‌ها، طراحی‌های خاصی برای این لوازم‌ها دارند که دل ایرانی‌ها برده است! Tach و Sarev از معروف‌ترین برندهای ترک می‌باشند.
قهوه و شکلات از دیگر کالاهای معروف ترک هستند که تاریخ مصرف طولانی مدتی دارند. شهرت قهوه ترک اصل بر هیچ کس پوشیده نیست به علاوه بسیاری از مارک‌های شکلات معروف ترک هستند مانند Ülker و Damak که می‌توانید آنها را از سایت‌هایشان به صورت ایترنتی خرید کنید.

برای خرید اینترنتی از ترکیه کدام سایت مناسب است؟

حالا که دانستیم خرید چه کالاهایی از ترکیه برایمان مقرون به صرفه است سوالی که پیش می‌آید این است که توسط چه سایت‌هایی خرید از ترکیه داشته باشیم؟ بسیاری از برندهای ترک مانند koton ،LC ،Mavi ،Defacto و غیره همگی دارای سایت هستند که امکان خرید اینترنتی برایمان از آنجا فراهم است. حتی برندهای غیر ترک مانندZara ،H&M ،Stradivarius Polo و ... نیز سایت‌هایی برای خرید از ترکیه دارند. اما جالب است بدانید که سایت علی بابا ترکی هم داریم که می‌توانید هر کالایی را که در این سایت دیده‌اید از ترکیه به صورت خرید آنلاین کنید.


اما مشهورترین سایت خرید از ترکیه سایت ترندیول است. ترندیول یک سایت خرید اینترنتی ترکیه است که به معروف‌ترین مرجع آنلاین مد نه تنها در خود ترکیه بلکه در خاورمیانه تبدیل شده است. با سایت ترندیول، هر لحظه از شبانه روز که بخواهید می‌توانید در تمام فروشگاه‌های جهان قدم بزنید و خرید خود را انجام دهید. طبق آمار بدست آمده، میانگین بازدیدکنندگان سایت ترندیول، 20 برابر بیشتر از پرفروش‌ترین پاساژهای ترکیه است.

اکنون که با این سایت‌های پرطرفدار خرید اینترنتی از ترکیه آشنا شدید وقت آن است که سری به این سایت‌ها بزنید و خرید خود را انجام دهید. نگران پرداخت و نحوه خرید و ارسال کالاهایتان هم نباشید چرا که تیم چارسوق اینجاست که شما را در خرید از ترکیه همراهی کند.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا