خرید اینترنتی آهن آلات

ahanforosh

New Member
شما در خرید اینترنتی آهن آلات محدود به تولیدکنندههای محلی نیستید و میتوانید محصول مورد نیاز خود را به کمک مجموعه عصرآهن از سراسر ایران تهیه کنید و در کوتاهترین زمان از قیمت روز اطلاع پیدا کرده و خرید خود را نهایی کنید. برای دسترسی راحتتر و سریعتر میتوانید با کمک فیلترهای موجود، سایز و کارخانه مورد نظر خود را پیدا کرده و از قیمت تیرآهن روز مطلع شوید. ازآنجاکه این نویسنده و شاعر به کتابخانۀ سلطنتی دسترسی داشته، به مطالعۀ آثار و کتب پیشینیان میپردازد و پس از کسب تجربۀ کافی در زمینۀ قصّه پردازی، طرح تألیف آثارش را میریزد. خرید غیرحضوری از بازرگانی آرادآهن با خدمات ویژه علاوه بر صرفه جویی در هزینهه ای زمانی و مکانی، آسودگی خاطر، تضمین کیفیت و دسترسی به مناسبترین قیمتها در سطح بازار را برای مشتریان به همراه خواهد داشت. مدیران آهن بدون در نظر گرفتن موقعیت جغرافیایی مشتریان خود توانایی ارسال انواع تیرآهن به تمام نقاط کشور را دارا می باشد.

انواع مقاطع فولادی تیرآهن​

مقاطع بال پهن سبک برای اولین بار در اصفهان در کارخانه ذوب آهن و به درخواست مشتریان خاص این واحد صنعتی تولید شد. این چیز سوم که در هر موقع با یکی از اضداد همراه است و ضد دیگر با تأثیر بر آن، آن را دچار تغییر میسازد همان زیرنهاد و ماده است. در مرحله آخر که تیرها به این روش تولید شد آن را در طول مورد نظر برش داده و در دسته بندیهای مختلف قرار میدهند. کاربرد دارد. شکل ظاهری این محصول به صورت بال های پهن می باشد. این محصول به طور گسترده در سازه های صنعتی و ساختمان های بلند و مرتفع مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر آن ارتفاع استاندارد این مدل از تیرها حدود ۸۰ تا ۶۰۰ میلیمتر است. اگر منظور ارسطو از اضداد در اینجا صرفاً اضداد به معنای سنتی آن بود، میتوانستیم قول او را موجه بدانیم، اما میدانیم که منظور ارسطو از اضداد ”صورت“ و ”فقدان“ است، و آنگونه که پیشتر بیان شد، صورت در فصل هفتم هم شامل اعراض و ویژگی های عرضی میشود و هم شامل صور جوهری و ذاتی اشیاء، چرا که ارسطو هم از تغییر در مقولات عرضی سخن میگوید و هم از تغییراتی که در طی آن زیرنهاد با به دست آوردن صورت جوهری، یک جوهر جدید به وجود میآورد.

برش تیرآهن​

برش خطوط هم شامل دو روش گرم یا برنول و سرد یا کوپال می باشد. برای تبدیل تیر معمولی به لانه زنبوری ابتدا اشکالی مانند نیمی از شش ضلعی را بر روی جان مقطع طراحی سپس برش و به اندازه یک حفره دو طرف تیر را جابجا می کنند سپس درز بین دو لبه مقطع را جوشکاری و به یکدیگر متصل می نمایند. تیرهای لانه زنبوری یا CPE همان تیرآهن های معمولی می باشد که در سرتارسر جان خود دارای حفره هایی می باشد. نوعIPE ، تیر معمولی و استانداردی است که به شکل I تولید میشود. این مقاطع مستحکم در انواع و ابعاد و با استفاده از آلیاژهای متفاوت تولید می گردد که هرکدام خواص خاص خود را دارند. البته این نکته را نیز باید اضافه کنیم که قبل از خرید تیرآهن ابتدا نیاز خود، نوع سازه، محل استفاده، شرایط جوی و مواردی از این قبیل را بررسی کنید و مطابق با این موارد به انتخاب محصول و برآور قیمت بپردازید.

تیرآهن در بازار ایران​

در بازار ایران قیمت های مختلفی بسته به نام و نوع تیراهن ها وجود دارد اگر لیست قیمت تیرآهن ها را بررسی کنیم، قیمت تیراهن ذوب اهن اصفهان تقریبا بالاتر از همه کارخانه ها قرار می گیرد و بعد از آهن قیمت تیرآهن یزد و تیراهن اریان فولاد و سایر تولید کننده ها از جمله تیراهن اشتهارد، تیراهن فایکو، تیراهن ناب تبریز و همچنین تیراهن های ترک که به صورت سبک و سنگین در بازار ایران موجود می باشند. از جمله معایب تیر لانه زنبوری وجود حفره های آن است که میتواند تنشهای برشی را در محل تکیه گاه های پل به ستون یا اتصال تیر آهن تودلی به پل لانه زنبوری تحمل کند . برای مطالعه بیشتر درباره کاربرد و محدودیت های استفاده از این تیرآهن، میتوانید به مقاله تیرآهن لانه زنبوری چیست مراجعه کنید. دقت شود که ساخت تیرآهن لانه زنبوری بعد از مرحله تولید انجام میشود و اکثرا توسط کارگاههای برشکاری و جوشکاری اجرا میگردد به همین علت در لیست تولیدکنندگان تیرآهن CNP، نام تولیدکننده خاصی نوشته نمیشود. از تولیدکنندگان تیرهای INP در کشور می توان از شرکت ذوب آهن اصفهان، شرکت فولاد البرز ایرانیان و گروه ملی صنعتی فولاد ایران در فروشگاه آهن البرز نام برد. همانطور که در تصویر مشاهده میشود بالها در تیرهای INP دارای شیب ملایمی هستند و با دور شدن از جان تیرآهن نازکتر می شوند.
 

hosir

New Member
سلام، من چند وقت پیش برای خرید تیرآهن برای ساخت یک سازه فلزی به یه سایت مراجعه کردم. قیمت تیرآهن ها در این سایت مناسب بود و از کیفیت خوبی داشتند . روند خرید در این سایت ساده و سریع بود. من در عرض چند دقیقه تونستم محصول مورد نظرم را انتخاب کنم و خریدم رو انجام دهم.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا