خرید از سایت گراتیس ترکیه Gratis

برند Gratis یک برند ایتالیایی است که در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کند. این برند در سال ۱۹۷۰ توسط آندرها و کارلو اورناکو تأسیس شد و محصولات آن با نام “Gratiae” در ایالات متحده آمریکا به فروش می‌رسند. محصولات برند Gratis شامل محصولات پوستی، محصولات مراقبت از مو، محصولات آرایشی و عطرهای مختلف هستند. از محصولات پوستی این برند می‌توان به کرم‌های ضد چروک، ماسک‌های آبرسان، کرم‌های ضد آکنه و کرم‌های ضد التهاب اشاره کرد. همچنین، این برند محصولاتی برای مراقبت از موها نیز تولید می‌کند که شامل شامپوها، کرم‌های مو، محصولات مراقبت از پوست سر و محصولات مراقبت از ریشه موها می‌شود.


از آنجایی که این برند هیچگونه فروشگاه و نمایندگی در ایران ندارد, بر آن شدیم که امکان خرید مستقیم اینترنتی از فروشگاه آنلاین گراتیس ترکیه و تحویل درب منزل در ایران با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان را توسط پلتفرم ایپک پورت فراهم نماییم. خرید از سایت گراتیس ترکیه با ایپک پورت!

معرفی برند گراتیس (Gratis)


Gratis ، گراتیس که پیشرو در بخش مراقبت های شخصی با گسترده ترین شبکه فروشگاهی در ترکیه است، یک فروشگاه زنجیره ای لوازم آرایشی و بهداشتی شخصی است که در سال 2009 در استانبول تاسیس شد. رایگان، جایی که بسیاری از محصولات برند و همچنین مارک های وارداتی وجود دارد که فقط در فروشگاه های رایگان موجود است. این بازار شماره 1 مراقبت شخصی ترکیه است که بیش از 30000 محصول را در 13 دسته مختلف از لوازم آرایشی گرفته تا مراقبت از نوزاد، از تمیز کردن و بهداشت گرفته تا تنقلات گرد هم می آورد.


Gratis ، گراتیس که اولین فروشگاه خود را در 17 جولای 2009 در استانبول مترو سیتی AVM افتتاح کرد، تا سال 2021 با بیش از 650 فروشگاه در 81 استان خدمات رسانی می کند. Gratis بیش از 5 هزار کارمند دارد. تمامی کارکنان فروشگاه این برند که به فکر افزایش اشتغال زنان در ترکیه است، زن هستند. Gratis که با انتخاب به عنوان “برند مورد علاقه مصرف کنندگان” و “برند شماره 1 بخش مراقبت شخصی” جوایز بسیاری را به دست آورد، با ایجاد زمینه های جدید با خلاقیت و نوآوری خود، نوار خدمات را در این بخش به بالاترین سطوح ارتقا می دهد. موضع پویا، زیرساخت های تکنولوژیکی پیشرفته و رویکرد خرده فروشی تخصصی.

نکات کلیدی درباره خرید از سایت گراتیس ترکیه:

  • کالاهایی را انتخاب فرمایید که تخفیف بالا و قیمت مناسبی دارند.
  • در هنگام ثبت سفارش حتما رنگ و سایز دقیق خود را انتخاب کنید.
  • پس از انتخاب کالا سریعا اقدام به ثبت سفارش در سایت ایپک پورت نمایید چرا که هر لحظه امکان به اتمام رسیدن کالای موردنظرتان در سایت حراجی وجود دارد و امکان شارژ مجدد وجود ندارد.
  • هنگام خرید حتما به نظرات سایر کاربران و امتیاز فروشگاه تامین کننده توجه بفرمایید. امتیاز بالا تر نشان دهنده ی کیفیت سرویس دهی بهتر و محصولات با کیفیت تر نسبت به سایر فروشگاه ها می باشد.

ثبت سفارش خرید از سایت گراتیس ترکیه و تحویل درب منزل در ایران با ایپک پورت

اگر قصد خرید محصولات اورجینال گراتیس Gratis را دارید، کافیست وارد وب سایت گراتیس ترکیه شده و بعد از یافتن محصولات مورد نظر خود لینک آن ها را کپی کرده و در فرم ثبت سفارش خرید از ترکیه در صفحه اول سایت ایپک پورت ثبت نموده و پس از تکمیل اطلاعات طبق آموزش مقاله ی " خرید از ترکیه و تحویل در ایران "، کالای خود را معمولا بین 7 تا 10 روز پس از تحویل محصولات شما به دفتر ترکیه ما از طرف فروشگاه اینترنتی گراتیس درب منزل در ایران تحویل بگیرید. خرید از گراتیس ترکیه با ایپک پورت!
سفارش خرید از سایت گراتیس ترکیه gratis

آنلاین از وب سایت گراتیس ترکیه خرید کنید! خرید اینترنتی محصولات برند gratis و تحویل فوری در ایران (جمع بندی)

برند گراتیس ترکیه معتقد است که محصولات آرایشی و بهداشتی باید با استفاده از مواد طبیعی و بدون ضرر تولید شوند و برای همین از مواد طبیعی و گیاهی در تهیه محصولات خود استفاده می‌کند. این برند نیز تأکید دارد که محصولاتش تست شده‌اند و مطمئن است که برای پوست و موهای شما ایمن هستند. در کل، برند Gratis یک برند محصولات آرایشی و بهداشتی با کیفیت و محصولاتی طبیعی است که برای مراقبت از پوست و موها مناسب است.
از آنجایی که این برند در ایران هیچگونه نمایندگی و شعبه ای ندارد, اگر شما هم شیفته محصولات برند گراتیس هستید و قصد خرید از این برند را دارید کافیست، به سادگی با مراجعه به فروشگاه اینترنتی این برند در کشور ترکیه و انتخاب محصولات مورد نظر خود و ثبت سفارش خرید و تحویل در ایران از طریق ایپک پورت این محصولات را با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان ایپک پورت تماس بگیرید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا