خرید از سایت کولینز ترکیه Colins

برند ترکیه ای کولینز Colins یکی از برندهای مطرح ترک به خصوص در خصوص پوشاک جین (شلوار ، کت و ....) است. تاریخ آغاز فعالیت این برند به سال 1983 بر می گردد زمانی که یک تاجر ترک به نام Nurettin Eroglu و چهار برادرش یک تولید کوچک پوشاک به نام "Eroglu Holding" را تاسیس کرد؛ این کارخانه در اصل به تولید کت های می پرداخت ، اما در سال 1986 اولین شلوار جین توسط این کارگاه پوشاک ساخته شد. در آن سال علامت تجاری "Kulis" معرفی شد. از آنجایی که این برند هیچگونه فروشگاه و نمایندگی در ایران ندارد, بر آن شدیم که امکان خرید مستقیم اینترنتی از فروشگاه آنلاین کولینز ترکیه و تحویل درب منزل در ایران با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان را توسط پلتفرم ایپک پورت فراهم نماییم. خرید از سایت کولینز ترکیه با ایپک پورت!

معرفی برند کولینز - Colins


کولینز Colins یک برند پوشاک ترکیه‌ای و یک نام تجاری پویا و تازه است که جامعه جوانان را هدف قرار داده است. بنابراین گروه تولید کننده آن به شدت بر این باور است که صرف پتانسیل در این راستا، یک دارایی و فرصت بسیار ارزشمند برای این برند است.


Colin’s در سال ۱۹۸۳، توسط گروه Eroğlu در استانبول تأسیس شد. اولین فروشگاه کولینز در سال ۱۹۸۶ افتتاح گشت و پس از آن شرکت به طور چشم‌گیری رشد نمود. امروزه کولینز، بیش از ۶۰۰ فروشگاه در ۳۸ کشور جهان از جمله روسیه، اوکراین، بلاروس، رومانی و گرجستان دارد. هدف و ماموریت کولینز این است که جوانان از زندگی خود بیشتر لذت ببرند و برای نیل به این هدف باید نیازهای آنان شناسایی شود و بر اساس آن محصولات فراهم شود.
همچنین چشم انداز کولینز استفاده از تجارب برند است و می‌خواهد همزمان با رشد در بازارهای استراتژیک تا سال ۲۰۲۰، یکی از پرطرفدار ترین برندهای مد جوانان باشد.


Önder ÖN، مدیر بازاریابی و فروش کولینز اذعان می‌دارد که کولینز در حال تلاش برای تبدیل شدن به یک برند برجسته در بازارهای روسیه و اوکراین است و به مدت ۴ سال، مقام “بهترین برند لباس” در اوکراین را به دست آورده است. در سال۲۰۱۷، کولینز بهترین و مورد پسندترین نام تجاری را در رده “زنجیره فروشگاه جین” به دست آورد. گروه تولیدکنندگان Colin`s معتقد اند که تمام این دستاوردها ارزش عظیمی برای برند به دست می‌آورد. آن‌ها به کار خود ادامه خواهند داد تا به رشد این دستاوردها در مقیاس جهانی کمک کنند.

محصولات برند کولینز - Colins


لاین کالینز شامل محصولات متنوعی هم برای آقایان و هم برای خانم ها می باشد که عبارتند از:


1- جین جین: Colin’s احتمالاً به دلیل شلوار جین با کیفیت بالا شناخته شده است. این برند شلوار جین لاغر، صاف، بوت‌کات و برش‌دار را در طرح‌های مختلف ارائه می‌کند. جین کالین هم بادوام و هم راحت است و آن را به گزینه ای محبوب در بین مشتریان تبدیل می کند.
2-تاپ: کالینز انتخاب زیادی از تاپ برای مردان و زنان دارد. تی شرت، بلوز، ژاکت، و هودی نمونه هایی هستند. تاپ های این شرکت به گونه ای ساخته شده اند که هم جذاب و هم راحت باشند و در رنگ ها و سبک های متنوعی عرضه می شوند.
3-کت و کت: کالینز کت و کت مردانه و زنانه را حمل می کند. کت‌های جین، کت‌های چرمی، پارکا و کت‌های پافری نمونه‌هایی هستند. لباس‌های بیرونی این شرکت به گونه‌ای طراحی شده‌اند که هم شیک و هم کاربردی باشند و در ماه‌های سردتر گرما و محافظت کنند.
4-لباس و دامن: کالینز انواع لباس و دامن زنانه را حمل می کند. لباس های ماکسی، لباس های میدی و دامن های ریز نمونه هایی از این موارد هستند. لباس‌ها و دامن‌های این شرکت به گونه‌ای طراحی شده‌اند که هم مد روز و هم راحت باشند و در رنگ‌ها و سبک‌های متنوعی عرضه می‌شوند.
5-لوازم جانبی: کالینز انواع لوازم جانبی مانند کیف، کمربند، کلاه و روسری را نیز به فروش می رساند. این لوازم جانبی که در اشکال و رنگ‌های مختلف موجود است، برای تمجید از لباس‌های این برند طراحی شده‌اند.


به طور کلی، محصولات کالین به گونه ای طراحی شده اند که شیک، راحت و با کیفیت هستند. تعهد این برند به پایداری و رویه‌های اخلاقی همچنین تضمین می‌کند که محصولات آن سازگار با محیط‌زیست و اخلاقی ساخته شده‌اند و آنها را به انتخابی محبوب در میان مصرف‌کنندگان آگاه از محیط‌زیست تبدیل می‌کند.

ثبت سفارش خرید از سایت کولینز ترکیه و تحویل درب منزل در ایران با ایپک پورت

اگر قصد خرید محصولات اورجینال کولینز colins را دارید، کافیست وارد وب سایت کولینز ترکیه شده و بعد از یافتن محصولات مورد نظر خود لینک آن ها را کپی کرده و در فرم ثبت سفارش خرید از ترکیه در صفحه اول سایت ایپک پورت ثبت نموده و پس از تکمیل اطلاعات طبق آموزش مقاله ی " خرید از ترکیه و تحویل در ایران "، کالای خود را معمولا بین 7 تا 10 روز پس از تحویل محصولات شما به دفتر ترکیه ما از طرف فروشگاه اینترنتی کولینز درب منزل در ایران تحویل بگیرید. خرید از کولینز ترکیه با ایپک پورت!
سفارش خرید از سایت کولینز ترکیه Colins

آنلاین از وب سایت کولینز ترکیه خرید کنید! خرید اینترنتی محصولات برند colins و تحویل فوری در ایران (نتیجه گیری)

کولینز ترکیه یک برند معتبر در صنعت مد و لباس است که به طراحی و تولید پوشاک با کیفیت و مدرن می‌پردازد. این برند با استفاده از مواد اولیه مرغوب و طراحی‌های خلاقانه، توانسته است جایگاه ویژه‌ای در بازار جهانی به دست آورد. محصولات کالین از جمله پوشاک مردانه، زنانه و لوازم جانبی با سبک‌های متنوع و مطابق با جدیدترین ترندهای مد عرضه می‌شوند. کیفیت بالا و توجه به جزئیات در طراحی، از ویژگی‌های برجسته این برند محسوب می‌شود.
از آنجایی که این برند در ایران هیچگونه نمایندگی و شعبه ای ندارد, اگر شما هم شیفته محصولات برند کولینز هستید و قصد خرید از این برند را دارید کافیست، به سادگی با مراجعه به فروشگاه اینترنتی این برند در کشور ترکیه و انتخاب محصولات مورد نظر خود و ثبت سفارش خرید و تحویل در ایران از طریق ایپک پورت این محصولات را با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان ایپک پورت تماس بگیرید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا