خرید از سایت زارا (zara) ترکیه و تحویل فوری در ایران

زارا یکی از محبوب‌ترین برندهای اسپانیایی پوشاک و زیورآلات در دنیای مد می‌باشد, که بدلیل کیفیت و زیبایی و قیمت مناسبی که دارد نرد ایرانیان بسیار محبوب میباشد. خرید محصولات اورجینال (اصلی) برند زارا Zara به دلیل همین زیبایی و کیفیت آن‌ها، طرفداران زیادی دارد. از آنجاییکه فروشگاه برند زارا شعبه و یا نمایندگی اصلی ای در ایران ندارد، شرکت بازرگانی شکوه راه ابریشم با برند تجاری ایپک‌پورت امکانی را فراهم نموده که کاربران ایرانی بتوانند به سادگی محصولات مورد نظر خود را از فروشگاه اینترنتی زارا ترکیه انتخاب نموده و با ثبت سفارش از طریق این پلتفرم ظرف 7 تا 10 روز کاری بعد از تحویل کالای مورد نظر از طرف فروشگاه اینترنتی زارا به دفتر شرکت ما در ترکیه, خرید خود را درب منزل در ایران تحویل بگیرند. خرید از ترکیه با سامانه سفارش از ترکیه ایپک پورت!

برند زارا چه محصولاتی تولید می کند؟​


در زیر لیست محبوب‌ترین و پرطرفدارترین محصولات برند زارا را مشاهده مینمایید:


  1. کفش زارا: زارا یکی از پیشروترین برندهای دنیا در تولید کفش راحت و باکیفیت است. خرید کفش زارا مردانه و زنانه مختص افرادیست که راحتی کفش برایشان اهمیت زیادی دارد. این برند کفش‌های خود را در انواع بوت، صندل، تخت، کتانی، کفش‌های پاشنه بلند و … تولید و عرضه می‌کند.
  2. کتونی زارا: کتونی زارا بهترین گزینه برای خرید کفش راحتی است که زیبایی و راحتی را برایتان به ارمغان خواهد آورد.
  3. بوت زارا: انواع بوت زارا در انواع مدل‌های پاشنه بلند و تخت در نهایت ظرافت و زیبایی تولید می‌شوند که قطعا نظر افراد سخت‌پسند را به خود جلب می‌کند.
  4. کیف زارا: کیف مارک زارا در طرح‌های مختلفی همچون دستی، رودوشی، کمری، مینی، کوله‌پشتی و غیره همواره ثابت کرده است که کمپانی زارا محصولات خود را بر دو اصل کیفیت و زیبایی تولید و روانه بازار می‌کند.
  5. مانتو زارا: برند زارا در تولید مانتو سلیقه همه اقشار جامعه را در نظرگرفته است و به همین علت شما با هرسلیقه‌ای که دارید، می‌توانید مانتو مدنظرتان را پیدا و خریداری کنید.
  6. پیراهن زارا: تمامی پیراهن‌های زنانه و مردانه زارا از باکیفیت‌ترین پارچه‌ها در طرح‌های متنوع و طبق مد روز تولید می‌شوند. با خرید پیراهن زارا مطمئن باشید سراغ برند دیگری نخواهید رفت.
  7. شلوار زارا: شلوار زار مانند دیگر محصولات برند زارا دارای کیفیت و زیبایی منحصر به فردیست. قیمت شلوار زارا زنانه نسبت به سایر برندهای معروف، قیمت مناسب‌تری دارد.
  8. شلوار لی زارا: اگر به سایت زارا سری بزنید، متوجه خواهید شد که یکی از پرطرفدارترین محصولات زارا، شلوارلی زارا است. شلوارهای لی زارا هر سه ویژگی کیفیت، زیبایی و راحتی را باهم دارند و همین باعث‌شده تا تنخور بسیار شیکی داشته باشد.
  9. شال زارا: به‌روز بودن، کیفیت و زیبایی شال زارا همیشه زبانزد مشتریان زارا بوده است. توصیه می‌کنیم در خریدهای آینده حتما سراغ شال‌های زارا بروید و آن را به سبد خرید خود اضافه کنید.
  10. عطر و ادکلن زارا: اولین چیزی که در خرید عطر اهمیت زیادی دارد، کیفیت و ماندگاری بالاست. عطر زارا رد تمپتیشن و عطر زارا lightly bloom ثابت کرده که خوشبختانه زارا در این زمینه هم خوش درخشیده است! برای خرید ادکلن زارا و عطر زارا تنها کافیست وارد سایت برند زارا شوید و از بخش عطر و ادکلن، خرید خود را انجام دهید و از نظرات و تجربیات سایر مشتریان هم استفاده کنید.
  11. پوشاک مردانه زارا: خرید انواع پوشاک مردانه همچون خرید لباس زارا برای آقایان، یک انتخاب هوشمندانه است! یکی از ویژگی‌های بارز لباس زارا مردانه، پیروی از سبک و استایل فرمال و اسپرت است و ظرافت‌های زیادی در طراحی این دسته از لباس‌ها وجود دارد. ست‌های پیراهن، کت و شلوار به همراه پاپیون، کروات و حتی دستمال جیب در سایز و رنگ‌بندی‌های مختلف در سایت زارا موجود است.
  12. تی شرت زارا: برند زارا با تولید تی‌شرت از طرح کلاسیک گرفته تا طرح‌های گلدار توانسته به هر نوع سلیقه‌ای پاسخ بدهد. شما می‌توانید تی‌شرت‌های جین، دکلته و تونیک‌های زارا را برای موقعیت‌های مختلف، خریداری کنید.
  13. عینک زارا: یکی از محبوب‌ترین اکسسوری های زارا، عینک زاراست که در طرح‌ها و مدل‌های متنوع همچون کت آی، آویاتور و اور سایز متناسب با فرم‌های مختلف صورت تولید می‌شود.
  14. کاپشن زارا: مارک زارا انواع کاپشن، کت‌های اور سایز و اسلیم فیت را در رنگ‌های متفاوت و طرح‌های چرم و براق به بازار عرضه کرده است. وجود انواع پالتو، کاپشن‌های کلاه دار، کت‌های اسپرت، پالتوهای کمردار و گشاد، کیمونوهای رنگی و شیک و … در طرح، رنگ و جنس‌های مختلف دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارد. بنابراین دیگر مشکلی در انتخاب نخواهید نداشت!
  15. جاکارتی زارا: شاید برایتان جالب باشد که جاکارتی یکی دیگر از اکسسوری‌های پرطرفدار در سایت برند زاراست. جاکارتی زارا در طرح‌های پارچه‌ای و چرم‌های طبیعی و مصنوعی متنوعی در رنگ و اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند.

نکات مهم خرید از سایت زارا:​


برای خرید از سایت زارا به نکات زیر توجه کنید:


  • کالاهایی را بخرید که تخفیف بالایی دارند.
  • در هنگام خرید اینترنتی محصولات زارا حتما رنگ و سایز محصول خود را بادقت انتخاب کنید.
  • پس از انتخاب محصول مدنظرتان، فورا سفارش خود را در سایت ایپک پورت ثبت کنید تا قبل از اتمام کالا در سایت زارا، خریدتان با موفقیت انجام شود.
  • یکی از مواردی که به شما کمک می‌کند تا خرید بهتری را تجربه کنید، بررسی نظرات کاربران و امتیاز فروشگاه تامین‌کننده است. طبیعتا امتیاز بالای کاربران نشان‌دهنده کیفیت و رضایت مشتریان از کالای مدنظر است.

خرید از سایت زارا ترکیه و تحویل درب منزل در ایران با ایپک پورت​


برای خرید زارا ترکیه تنها کافی است، محصول مورد نظر خود را در سایت زارا ترکیه انتخاب و لینک آن را کپی کرده و در فرم ثبت سفارش در صفحه ی اول سایت ایپک پورت جایگذاری کنید و ادامه مراحل ثبت سفارش را طبق آموزش مقاله ی "خرید فوری و آسان از فروشگاه های اینترنتی ترکیه با ایپک پورت " پیش برده و سفارش خود را نهایی و پرداخت نمایید، سفارش شما در کوتاه ترین زمان معمولا بین 7 تا 10 روز پس از تحویل محصولات شما به دفتر ترکیه ما از طرف فروشگاه اینترنتی زارا, درب منزل به شما تحویل خواهد شد.


ثبت سفارش خرید از سایت زارا ترکیه



خرید زارا (zara) اصل از ترکیه - خرید اینترنتی محصولات برند زارا و تحویل درب منزل در ایران (سخن نهایی)​


همانطور که مشاهده کردید با وجود محدودیت ها, خرید محصولات اورجینال و اصل برند زارا (zara) و البته سایر برند ها در ایران دیگر مشکل نیست و به سادگی میتوانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی این برندها در کشور ترکیه و انتخاب محصولات مورد نظر خود و ثبت سفارش خرید و تحویل در ایران از طریق ایپک پورت این محصولات را با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن در ایران به سادگی تحویل بگیرید. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان ایپک پورت تماس بگیرید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا