خرید از سایت برند پول اند بیر ترکیه Pull&Bear

پول اند بر (Pull & Bear) برند اسپانیایی پوشاک و اکسسوری که در سال ۱۹۸۶ شروع به کار کرد. برند Pull & Bear به معنای «بکش و طاقت بیاور» است و برای جوانانی طراحی شده که با محیط زندگی خود در تعامل هستند و زندگی اجتماعی را دوست دارند و معاشرات اجتماعی دارند. طراحان لباس این برند همواره به دنبال فناوری‌های جدید و نوآوری‌های هنری هستند. استایل این برند چنان در حال تحول است که فروشگاه‌های این برند در سرتاسر جهان هفته‌ای دو بار کالکشن جدید ورودی دریافت می‌کنند. بدلیل اینکه این برند در ایران هیچگونه شعبه و نمایندگی ای ندارد, برای خرید مستقیم, ارزان و سریع از این برند میتوانید محصولات مورد نظر خود را از فروشگاه اینترنتی برند آلدو در ترکیه بیابید و با ثبت سفارش خرید از ترکیه این محصولات در وب سایت ایپک پورت, کالاهای مورد نظر خود را درب منزل در هر کجای ایران که باشید تحویل بگیرید.

معرفی برند پول اند بر - Pull & Bear چه برندی است؟


پول اند بیر در سال ۱۹۹۱ با ماموریت بین‌المللی و هدفی از پوشاندن جوانانی که با محیط خود در ارتباط هستند و در جامعه زندگی می‌کنند و با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند، آغاز به کار کرد. جوانانی که سبک پوشش غیررسمی دارند از استریوتایپ‌ها دوری می‌کنند و می‌خواهند با هر چیزی که پوشیده‌اند احساس راحتی کنند. به منظور برآورده کردن نیازهای آن‌ها pullandbear از آخرین طراحی های بین‌المللی استفاده می‌کند و آن‌ها را با تأثیراتی که در خیابان و در محبوب‌ترین باشگاه‌ها مشاهده می‌شود ترکیب کرده و بر اساس سبک خود تغییر می‌دهد تا آن‌ها را به لباس‌هایی راحت و آسان برای پوشیدن تبدیل کند.


پول آند بیر همزمان با مشتری خود تکامل می‌کند و همواره به دنبال فناوری‌ها و جنبش‌های اجتماعی جدید و آخرین روندهای هنری و موسیقی است. همه اینها نه تنها در طراحی‌های آن بلکه در فروشگاه‌ها هم مشاهده می‌شود. محصولات این برند که تحت تأثیر شهر افسانه‌ای کالیفرنیایی پالم اسپرینگز قرار می‌گیرند، همواره به روز رسانی می‌شوند. همه فروشگاه‌هایی که در سراسر جهان وجود دارند، هفته‌ای دو بار محصولات جدید دریافت می‌کنند.

ثبت سفارش خرید از سایت پول اند بیر ترکیه و تحویل درب منزل در ایران با ایپک پورت


اگر قصد خرید محصولات اورجینال برند پول اند بیر Pull & Bear را دارید، کافیست وارد وب سایت پول اند بر در ترکیه شده و بعد از یافتن محصولات مورد نظر خود لینک آن ها را کپی کرده و در فرم ثبت سفارش خرید از ترکیه در صفحه اول سایت ایپک پورت ثبت نموده و پس از تکمیل اطلاعات طبق آموزش مقاله ی " خرید از ترکیه و تحویل در ایران "، کالای خود را معمولا بین 7 تا 10 روز پس از تحویل محصولات شما به دفتر ترکیه ما از طرف فروشگاه اینترنتی پول اند بیر درب منزل در ایران تحویل بگیرید. خرید از پول اند بیر ترکیه با ایپک پورت!


ثبت سفارش خرید از سایت پول اند بیر ترکیه - pull and bear



آنلاین از وب سایت پول اند بیر ترکیه خرید کنید! خرید اینترنتی محصولات برند پول اند بیر و تحویل فوری در ایران (سخن نهایی)


ایده‌ی بنیادین پول اند بر ترکیه، بازگرداندن مد به میان افراد جوان و عادی و شهرنشین بود. پول اند بیر با در هم آمیختن الگوهای مد روز و الهام‌گیری از هنر و فرهنگ مردمی در خیابان‌ها، پارچه‌ها و بافت‌های با کیفیت را به کار می‌گیرد. برخی از نمایندگی‌های پول اند بر از الگوهای هنری گرافیتی و نقاشی‌های اعتراضی شهری برای جذب مشتریان جوان استفاده می‌کنند. برند پول اند بر دو خط جداگانه‌ی پوشاک، یکی برای مردان و یکی برای زنان دارد. بخش اصلی محصولات این برند را تی‌شرت‌های ساده، ژاکت‌های اسپرت، شلوار‌های جین و برمودا و کلاه‌های گوناگون تشکیل می‌دهند و جنس بیشتر پارچه‌ها از نخ است.


در این بین پلتفرم خرید از ترکیه ایپک پورت بستری را فراهم نموده تا خرید محصولات اورجینال و اصل برند پول اند بیر (Pull & Bear) و البته سایر برند ها در ایران دیگر مشکل نباشد و به سادگی بتوانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی این برندها در کشور ترکیه و انتخاب محصولات مورد نظر خود و ثبت سفارش خرید و تحویل در ایران از طریق ایپک پورت این محصولات را با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان ایپک پورت تماس بگیرید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا