خرید از سایت برند ویکتوریا سکرت ترکیه Victorias Secret

ویکتوریا سکرت نامی آشنا در دنیای مد و فشن، که با لباس زیرهای زنانه، لباس خواب، عطر و محصولات آرایشی خود قلب میلیون‌ها زن را در سراسر جهان تسخیر کرده است. این برند آمریکایی که در سال ۱۹۷۷ توسط روی ریموند و همسرش گی تاسیس شد مسیری پرفراز و نشیب را طی کرده و به یکی از غول‌های صنعت مد تبدیل شده است. به دلیل محبوبیت این برند و نداشتن هیچگونه فروشگاه و نمایندگی در ایران, بر آن شدیم که امکان خرید مستقیم اینترنتی از فروشگاه آنلاین ویکتوریا سکرت ترکیه و تحویل درب منزل در ایران با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان را توسط پلتفرم ایپک پورت فراهم نماییم. خرید از سایت ویکتوریا سکرت ترکیه با ایپک پورت!

معرفی برند ویکتوریا سکرت - Victoria's Secret


روی ریموند موسس ویکتوریا سکرت این نام را با کمک همسر خود به وجود آورد و در حالی که در سن سی سالگی بود، اولین فروشگاه را با این نام تاسیس کرد. ویکتوریا سیکرت در حال حاضر بیش از ۱۰۰۰ شعبه و فروشگاه های بزرگ در سراسر جهان دارد و کارمندان، طراحان و مدل های زیادی در این شرکت بزرگ مشغول به کار هستند.


ویکتوریا سکرت Victoria Secret طراح، تولیدکننده و فروشنده‌ی لباس‌های زنانه و محصولات آرایشی و بهداشتی است. این برند بزرگ‌ترین خرده‌فروش لباس‌های زیر زنانه در آمریکاست و در حقیقت زیرمجموعه‌ی ال برندز L. Brands, شرکتی با سهامی عام است. ویکتوریا سیکرت در سال ۱۹۷۷ در واکنش به چیزی که بنیان‌گذار برند آن را “پیژامه‌های گل‌دار بدشکل” توصیف می‌کرد، شروع به کارکرد که توانست پنج سال بعد از تأسیسش تعداد فروشگاههایش را به پنج عدد رسانده و کاتالوگ موفقی طراحی کند. در سال ۱۹۹۰ برند توسط ال برندرز خریداری شد و تمرکز خود را فقط به تولید پوشاک زنانه معطوف کرد که توانست خیلی سریع در زمینه فروش پستی به موفقیت برسد. در سال ۲۰۰۰ در تلاشی برای تغییر تصویر خود، تمرکز خود را بیشتر بر روی مشتریان خود و طراحی لباس‌های مد روز معطوف کرد و جاذبه‌ جنسی را در رده‌های بعدی اهمیت قرار داد.

انواع محصولات برند ویکتوریا سکرت - Victoria's Secret


ویکتوریا سیکرت به خاطر لباس های زیر زنانه مجلل و جذاب خود مشهور است. ویکتوریا سیکرت دنیایی از ظرافت، حس حسی و اعتماد به نفس را با طیف متنوعی از دسته بندی محصولات ارائه می کند که برای پذیرفتن و تجلیل از زیبایی هر زن ایجاد شده است. در این مقاله وبلاگ، نگاهی خواهیم داشت به انواع محصولات جذابی که به ویکتوریا سیکرت کمک کرده است تا به نامی شناخته شده تبدیل شود که با تجمل و زنانگی مرتبط است.


ویکتوریا سیکرت به خاطر خط گسترده ای از اقلام زیبا و فریبنده اش که آرزوهای هر خانمی را به خود جلب می کند، مشهور است. بیایید نگاهی به پیشنهادات جذاب ویکتوریا سیکرت بیندازیم:


1- سوتین: ویکتوریا سیکرت مجموعه ای زیبا از سوتین دارد که به منظور افزایش و تجلیل از زیبایی ذاتی یک زن است. انتخاب آنها شامل تعدادی طرح، از جمله دمی کاپ، بالکن، غوطه ور، و موارد دیگر است، از سوتین های فشاری که بالابر و برش بیشتر را فراهم می کند تا سوتین های بی سیم که راحتی مطلوب را فراهم می کنند. سوتین‌های ویکتوریا سیکرت با توجه دقیق به جزئیات و مواد باکیفیت ساخته شده‌اند تا پشتیبانی بهینه، تناسب فوق‌العاده و کمی اغواکننده داشته باشند.


2- شورت: لاین شورت ویکتوریا سیکرت جذاب و متنوع است و راحتی و احساس را در بر می گیرد. مجموعه آنها شامل جوراب شلواری، شورت سنتی، شورت پسرانه توری و طرح های بدون درز متناسب با سلیقه ها و شرایط مختلف است. شورت های ویکتوریا سیکرت هم ظرافت و هم راحتی را به هر خانمی می بخشد، با لهجه های توری پیچیده، طرح های عجیب و غریب، و مجموعه ای از مواد مختلف از پنبه نرم گرفته تا ساتن غنی.


3- لباس خواب: ویکتوریا سیکرت یک سری لباس خواب دوست داشتنی ارائه می دهد که خانم ها را قادر می سازد از آرامش نهایی و شکوه شبانه لذت ببرند. از ست لباس خواب های پنبه ای و فلانل نرم گرفته تا لباس های مجلسی ساتن ابریشمی و لباس خواب های نفیس، انتخاب لباس خواب آنها برای تبدیل خواب به یک تجربه لذت بخش و فریبنده است. لباس خواب ویکتوریا سیکرت با تزئینات توری نفیس، طرح های جذاب و توجه به جزئیات، حسی از تجملات را به خواب شما می بخشد.


4- لباس شنا: برای گشت و گذار در کنار استخر یا ساحل، خط لباس شنای ویکتوریا سیکرت اعتماد به نفس و پیچیدگی را ایجاد می کند. طرح‌های آن‌ها برای انواع شکل‌ها و سلیقه‌های بدن، از بیکینی‌های رنگارنگ گرفته تا کت و شلوارهای یک تکه نفیس، جذاب است. فرقی نمی‌کند لباس‌های جامد سنتی، طرح‌های رنگارنگ یا برش‌های جسورانه را دوست داشته باشید، لباس شنای ویکتوریا سیکرت شما را با شکل‌های جذاب، مواد باکیفیت و توجه به جزئیات می‌پوشاند که به شما احساس یک ملکه ساحلی واقعی می‌دهد.


5- عطرها: عطرهای ویکتوریا سیکرت با رایحه های مختلف از سبک و گلدار گرفته تا فریبنده و سکسی حواس را مسحور می کند. هر عطری با دقت خلق شده است تا احساسات را برانگیزد و تاثیری ماندگار بر جای بگذارد. عطرهای ویکتوریا سیکرت، با جایگزین‌هایی برای هر مناسبتی، به شما این امکان را می‌دهند تا اصالت و استایل شخصی خود را از طریق نت‌های جذاب و رایحه‌های وسوسه‌انگیز بیان کنید.


6- اکسسوری ها: ویکتوریا سیکرت مجموعه ای از اکسسوری های نفیس دارد که ظاهر شما را نهایی می کند. لوازم جانبی آن‌ها که از جوراب‌های ساق بلند و جوراب‌های زیبا گرفته تا روپوش‌ها و دمپایی‌های دلپذیر را شامل می‌شود، لباس‌های زیر زنانه یا لباس‌های راحتی شما را به سطح جدیدی از تجملات ارتقا می‌دهد. اکسسوری‌های ویکتوریا سیکرت با توجه به جزئیات و تاکید بر کیفیت، استایل شما را تحسین می‌کنند و باعث می‌شوند احساس کنید که یک علاقه‌مند واقعی به مد هستید.

ثبت سفارش خرید از سایت ویکتوریا سکرت ترکیه و تحویل درب منزل در ایران با ایپک پورت


اگر قصد خرید محصولات اورجینال برند ویکتوریا سکرت Victoria's Secret را دارید، کافیست وارد وب سایت ویکتوریا سکرت در ترکیه شده و بعد از یافتن محصولات مورد نظر خود لینک آن ها را کپی کرده و در فرم ثبت سفارش خرید از ترکیه در صفحه اول سایت ایپک پورت ثبت نموده و پس از تکمیل اطلاعات طبق آموزش مقاله ی " خرید از ترکیه و تحویل در ایران "، کالای خود را معمولا بین 7 تا 10 روز پس از تحویل محصولات شما به دفتر ترکیه ما از طرف فروشگاه اینترنتی ویکتوریا سکرت درب منزل در ایران تحویل بگیرید. خرید از ویکتوریا سکرت ترکیه با ایپک پورت!


سفارش خرید از سایت ویکتوریا سکرت ترکیه- Victoria's Secret



آنلاین از وب سایت ویکتوریا سکرت ترکیه خرید کنید! خرید اینترنتی محصولات برند ویکتوریا سکرت و تحویل فوری در ایران (سخن نهایی)


ویکتوریا سیکرت (Victoria’s Secret) یک برند معروف لباس زیر زنانه است که میراث خود را در طول سال ها حفظ کرده که محبوبیت آن با آغاز مدرنیته به دست آمد. این یک برند آمریکایی است که در قرن بیستم شروع به کار کرد و سال ها پس از شروع به کار خود به شهرت جهانی رسید.

از آنجایی که این برند در ایران هیچگونه نمایندگی و شعبه ای ندارد, اگر شما هم شیفته محصولات برند ویکتوریا سیکرت هستید و قصد خرید از برند ویکتوریا سکرت ترکیه را دارید کافیست،به سادگی با مراجعه به فروشگاه اینترنتی این برند در کشور ترکیه و انتخاب محصولات مورد نظر خود و ثبت سفارش خرید و تحویل در ایران از طریق ایپک پورت این محصولات را با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان ایپک پورت تماس بگیرید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا