خرید از سایت برند نیوبالانس ترکیه New Balance

New Balance یک نام آشنا در صنعت کتانی است که با گذشت سالهای متمادی محبوبیت آن همچنان در حال افزایش است. کفش‌های نیوبالانس در ابتدا به عنوان یک کفش دویدن فنی برای ارائه سطح بالایی از راحتی و ثبات طراحی شد، اما با گذر زمان به یک کفش ورزشی محبوب در خارج از پیست تبدیل شد. از آنجایی که این برند در ایران هیچگونه شعبه و نمایندگی ای ندارد, برای خرید مستقیم, ارزان و سریع از این برند میتوانید محصولات مورد نظر خود را از فروشگاه اینترنتی برند نیوبالانس در ترکیه بیابید و با ثبت سفارش خرید از ترکیه این محصولات در وب سایت ایپک پورت, کالاهای مورد نظر خود را درب منزل در هر کجای ایران که باشید تحویل بگیرید. خرید از سایت نیوبالانس ترکیه با ایپک پورت!


معرفی برند نیو بالانس - New balance


برند New Balance یکی از برندهای محبوب و معروف در صنعت پوشاک و کفش است. این برند در سال 1906 توسط ویلیام جی رایلی در بوستون ، ماساچوست تاسیس شد. ابتدا به عنوان یک شرکت تولید کفش طراحی شده برای فعالیت های ورزشی آغاز به کار کرد.
اما در طول سالیان بعد، محصولات New Balance به عنوان کفش های زیبا و کاربردی برای استفاده روزمره نیز مشهور شدند. به همین دلیل، این برند امروزه در بیش از ۱۲۰ کشور جهان شناخته شده است.
محصولات New Balance به خصوص برای طراحی های کفشهای ورزشی، در محیط های طبیعی و هوای سرد مناسب هستند و بازاریابی قوی در صنعت دویدن و تمرین ورزشی دارند. همچنین برای تولید کفشهای پیاده روی و کفشهای راحتی نیز شناخته شده است. برند New Balance در حال حاضر با یک طیف گسترده ای از کفش های ورزشی و لباس های ورزشی مختلف همراه است.
شرکت نیو بالانس علاوه بر کفش های ورزشی، لباس های ورزشی با کیفیت بالا نیز تولید می کند. این لباس ها مانند کفش های New Balance، برای ورزشکاران طراحی شده اند و با استفاده از جنس های با کیفیت و فن آوری های متنوع، بهترین کارایی را در حین تمرینات و مسابقات به ارمغان می‌آورند.

در حال حاضر، New Balance با بهره گیری از تکنولوژی های پیشرفته و مواد با کیفیت بالا، برای تولید محصولاتی با کیفیت و ماندگاری بیشتر، در حال تلاش است. به همین دلیل، محصولات این برند به عنوان یکی از گزینه های برتر در صنعت پوشاک و کفش به شمار می روند.

قیمت محصولات نیوبالانس


برند نیوبالانس عموما محصولات خود را با قیمتی بالاتر از رقبای خود در بازار عرضه می‌کند. اما در مقابل با ارائه ی کیفیت بالاتر نسبت به قیمت قابل عرضه، رضایت خریداران خود را جلب می‌کند. با این تفاسیر تولید این برند در کشور بریتانیا و همچنین اصلیت تاسیس کننده ی این برند موجب افزایش قیمت‌های محصولات نیوبالانس شده است. همچنین این برند محبوب، از نشانه ی "ساخت آمریکا" در محصولات خود استفاده می‌کند که خود این مسئله باعث می شود مردم نیوبالانس را به عنوان یک برند آمریکایی بشناسند.


برند نیوبالانس کتانی و سایر محصول‌های خود را عموما به طور عمده در کشور‌های آمریکا و انگلیس تولید و عرضه کرده که همانطور که گفتیم این مسئله می‌تواند روی تعیین قیمت‌های محصولات تاثیرگذار باشد. اما اصولا قیمت کتانی های اسپرت نیوبالانس از چیزی حدود پانصد هزار تومان شروع شده و بسته به مدل و نوع آن گاهی تا پنج میلیون نیز می‌رسد.


باید این نکته را در نظر داشته باشید که در خرید از نیوبالانس ترکیه به صورت آنلاین، علاوه بر قیمت اصلی محصول مورد نظرتان، هزینه‌ی حمل و نقل بار مورد نظر را نیز باید بپردازید.


ثبت سفارش خرید از سایت نیوبالانس ترکیه و تحویل درب منزل در ایران با ایپک پورت


اگر قصد خرید محصولات اورجینال برند نیوبالانس balance را دارید، کافیست وارد وب سایت نیوبالانس در ترکیه شده و بعد از یافتن محصولات مورد نظر خود لینک آن ها را کپی کرده و در فرم ثبت سفارش خرید از ترکیه در صفحه اول سایت ایپک پورت ثبت نموده و پس از تکمیل اطلاعات طبق آموزش مقاله ی " خرید از ترکیه و تحویل در ایران "، کالای خود را معمولا بین 7 تا 10 روز پس از تحویل محصولات شما به دفتر ترکیه ما از طرف فروشگاه اینترنتی نیوبالانس درب منزل در ایران تحویل بگیرید. خرید از نیوبالانس ترکیه با ایپک پورت!


سفارش خرید از سایت نیوبالانس ترکیه - New balance



آنلاین از وب سایت نیوبالانس ترکیه خرید کنید! خرید اینترنتی محصولات برند نیوبالانس و تحویل فوری در ایران (نتیجه گیری)


نیوبالانس یک برند ورزشی است که محصولات خود را با طراحی ارگونومیک به بازار عرضه می‌کند. افرادی که به صورت تخصصی ورزش می‌کنند معمولا کفش‌های این برند را برای فعالیت خود انتخاب می‌کنند. در این مقاله انواع محصولات نیوبالانس و ویژگی‌های آن را به شما معرفی کردیم. همچنین به معرفی روش خرید کفش نیوبالانس پرداختیم. حال شما می توانید با خیالی راحت در خصوص خرید محصولات نیوبالانس تصمیم بگیرید.


از آنجایی که این برند در ایران هیچگونه نمایندگی و شعبه ای ندارد, اگر شما هم شیفته محصولات برند نیوبالانس هستید و قصد خرید از این برند را دارید کافیست، به سادگی با مراجعه به فروشگاه اینترنتی این برند در کشور ترکیه و انتخاب محصولات مورد نظر خود و ثبت سفارش خرید و تحویل در ایران از طریق ایپک پورت این محصولات را با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان ایپک پورت تماس بگیرید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا