خرید از سایت برند برشکا ترکیه Bershka

برشکا یک شرکت اسپانیایی خرده فروشی لباس است. این برند بخش کوچکی از تولید کنندگان بزرگ اسپانیا مانند زارا و ... است. شرکت برشکا در آوریل 1998 به عنوان یک فروشگاه جوان با هدف ایجاد مد های جدید، به عنوان یک نام تجاری جدید از گروه اسپانیایی Inditex در بازار اسپانیا ایجاد شد. اما در حال حاضر برشکا پس از 18 سال، زنجیره ای بیش از 1000 فروشگاه در 71 کشور در سراسر جهان دارد و فروش برشکا 9 درصد کل درآمد گروه است. در 6 سپتامبر 2011 این شرکت همراه با دیگر مارشک های زمینه لباس به بازار انلاین فرانسه، آلمان، یونان، لهستان، ایتالیا، ایرلند، هلند، پرتغال، اسپانیا، چین، لتونی و انگلستان راه اندازی شد. برشکا خود را به عنوان نقطه مرجع برای مد هدف قرار داد و در طی 2 سال مردم به طور شگفت انگیزی به این مارک روی اوردند و برشکا توانست 100 شعبه برای خود افتتاح کند و این 100 شعبه را حفظ نماید. از آنجایی که این برند در ایران هیچگونه شعبه و نمایندگی ای ندارد, برای خرید مستقیم, ارزان و سریع از این برند میتوانید محصولات مورد نظر خود را از فروشگاه اینترنتی برند برشکا در ترکیه بیابید و با ثبت سفارش خرید از ترکیه این محصولات در وب سایت ایپک پورت, کالاهای مورد نظر خود را درب منزل در هر کجای ایران که باشید تحویل بگیرید. خرید از برشکا ترکیه با ایپک پورت!

معرفی برند برشکا - bershka


برشکا (Bershka) یکی از مجموعه برندهای کمپانی اسپانیایی ایندیتکس (Indetex) که در اوایل سال 1377 در بارسلون اسپانیا تاسیس شد. کمپانی ایندیتکس پس از تجربه های موفق قبلی تصمیم به تاسیس برندی تحت عنوان برشکا گرفت. بنابراین میشه گفت که برشکا جوان ترین برند بین برندهای ایندیتکس هست. و چیزی که برشکا رو نسبت به سایر برندهای مطرح پوشاک متمایز میکنه استایل متفاوت و جوان پسند در طراحی پوشاک اونه اصولا تم و غالب لباس های برشکا جوان پسند تره و محصولات این برند برای خانمها نسبت به آقایون تنوع بیشتری داره .


برشکا در ابتدا فعالیت خودش رو با تولید شلوار های جین شروع کرد و در ادامه اکسسوری ، کفش و در نهایت طیف گسترده ای از انواع مدلهای لباس و پوشاک رو به حوزه فعالیت خودش اضافه کرد.

محصولات برشکا


Bershka توسط Inditex در سال 1998 به عنوان مفهوم پیشگامانه مد خرده فروشی راه اندازی شد و آخرین روند را به جوانان شهری ارائه داد. این برند دارای سه خط اصلی ، Bershka ، BSK و Man است. منطقه اختصاص داده شده به لباس زنان مهمترین بخش است. این بخش دارای دو خط تولید است: Bershka و BSK. اولین مورد بر روی آخرین مد تمرکز دارد و شامل روندهای اصلی است. این لباس طیف گسترده ای از لباس های شلوار جین ، لباس شب ، لباس راحتی و جدیدترین لباس های مد را دارد.


BSKنام تجاری برای افراد جوان است و همیشه با توجه به سلیقه آنها در موسیقی ، بت هایشان، ستارگان راک و غیره ، منافع و نیازهای این بخش را برآورده می کند. بخش مردان بسیار بیشتر از پوشیدن شلوار جین مد روز برای جوانان است. این خط تولید همچنین لباس های معمولی و همیشگی ، ورزشی و مد را ارائه می دهد. علاوه بر این ، به غیر از طیف گسترده ای از لباس ، Bershka طیف گسترده ای از لوازم جانبی و کفش را نیز ارائه می دهد.

خرید کفش برشکا


محصولات برشکا را بخرید
محصولات برشکا بسیار متنوع بوده و در دو دسته اصلی مردانه و زنانه قرار می گیرند. هر یک از این دسته بندی ها شامل زیر مجموعه های مختلفی است. شلوار برشکا، کفش برشکا، کیف برشکا، بلوز برشکا، تی شرت برشکا، شلوار برشکا از محصولات متنوع این برند می باشد. استایل این برند را می توان مدیوم تعریف کرد زیرا در مجموعه این برند هم می توانید لباس های اسپرت و هم لباس های رسمی پیدا کنید. مدل های محصولات برشکا در بین ترندست ها محبوبیت خاصی دارد زیرا همه مدل ها مطابق با روند فعلی طراحی و دوخته می شوند:


خرید کتونی برشکا


کفش برشکا یکی از محبوب ترین اقلام برای خرید است. کفش های برشکا کیفیت بالایی دارند و بسیاری از جوانان آن را برای خرید انتخاب می کنند.


خرید کتونی برشکا


کتونی برشکا بسیار محبوب است. مدل های مختلف برشکا نخی و همچنین کیفیت این برند باعث شد بسیاری از جوانان این


کتونی را انتخاب کنند.


برخی از طرح های برشکا پنبه ای جنسیت خاصی ندارند و هم خانم ها و هم آقایان می توانند طرح پنبه ای داشته باشند.


خرید بوت برشکا


چکمه های برشکا نیز از دیگر مواردی است که خانم ها و آقایان در فصل سرما به آن توجه می کنند.


خرید شلوار برشکا


تنوع شلوار برشکا باعث می شود شلوار بخرید. مدل های شلوار زنانه و مردانه در این برند به وفور یافت می شود. اگر از طرفداران شلوار اسلش و جگر هستید، می توانید مدل مناسب خود را در این برند بیابید. از دیگر مدل های شلوار برشکا می توان به Shalva Jean Breshka اشاره کرد. کیفیت پارچه و دوخت مناسب این شلوار به شما این امکان را می دهد که به طور مداوم از آن استفاده کنید و نگران خراب شدن و تغییر شکل آن نباشید. برشکا علاوه بر شلوار جین، مجموعه کاملی از شلوارهای پارچه ای و کتانی مردانه و زنانه را طراحی و تولید می کند.

ثبت سفارش خرید از سایت برشکا ترکیه و تحویل درب منزل در ایران با ایپک پورت


اگر قصد خرید محصولات اورجینال برند برشکا Breshka را دارید، کافیست وارد وب سایت برشکا در ترکیه شده و بعد از یافتن محصولات مورد نظر خود لینک آن ها را کپی کرده و در فرم ثبت سفارش خرید از ترکیه در صفحه اول سایت ایپک پورت ثبت نموده و پس از تکمیل اطلاعات طبق آموزش مقاله ی " خرید از ترکیه و تحویل در ایران "، کالای خود را معمولا بین 7 تا 10 روز پس از تحویل محصولات شما به دفتر ترکیه ما از طرف فروشگاه اینترنتی برشکا درب منزل در ایران تحویل بگیرید. خرید از برشکا ترکیه با ایپک پورت!


ثبت سفارش خرید از برشکا ترکیه - bershka



آنلاین از وب سایت برشکا ترکیه خرید کنید! خرید اینترنتی محصولات برند برشکا و تحویل فوری در ایران (سخن نهایی)


برند برشکا ترکیه یکی از برندهای خاص و خوش قیمتی است که طراحی‌های مینیمال و ساده‌ای برای محصولات خود در نظر می‌گیرد. حتی لوگو برند برشکا هم بسیار ساده است و با یک فونت مینیمال تنها نام شرکت را نشان می‌دهد و پیام سادگی را منتقل می‌کند. از آنجایی که این برند در ایران هیچگونه نمایندگی و شعبه ای ندارد, اگر شما هم شیفته محصولات برند برشکا هستید و قصد خرید از این برند را دارید کافیست، به سادگی با مراجعه به فروشگاه اینترنتی این برندها در کشور ترکیه و انتخاب محصولات مورد نظر خود و ثبت سفارش خرید و تحویل در ایران از طریق ایپک پورت این محصولات را با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان ایپک پورت تماس بگیرید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا