خرید از سایت برند ایپک یول ترکیه Ipekyol

برند ایپک یول ترکیه یکی از مشهورترین و معتبرترین برندهای پوشاک و اکسسوری زنانه می باشد. خرید از برند ایپک یول ترکیه برای زنانی که به دنبال لایف استایل های شیک و مدرن امروزی وهمچنین با کیفیت ترک هستند، بهترین انتخاب می باشد. تنوع محصولات ارائه شده در سایت ipekyol ترکیه شامل انواع لباس زنانه، اکسسوری، کیف و کفش های زنانه شیک و زیبا در رنگ های متنوع و شاد، تجربه خرید لذت بخشی برای کاربران فراهم می کند. از آنجایی که این برند هیچگونه فروشگاه و نمایندگی در ایران ندارد, بر آن شدیم که امکان خرید مستقیم اینترنتی از فروشگاه آنلاین ایپک یول ترکیه و تحویل درب منزل در ایران با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان را توسط پلتفرم ایپک پورت فراهم نماییم. خرید از سایت ایپک یول ترکیه با ایپک پورت!

معرفی برند ایپک یول - Ipekyol


ایپکیول با تأسیسش در سال 1986 وارد صنعت پوشاک آماده پوشیدنی در ترکیه شد و در سال 1989 فروشگاه اول خود را در خیابان روملی در نیشانتاشی باز کرد. امروزه این برند محصولات خود را در ۱۰ کشور اعم از آذربایجان، بحرین، امارات متحده عربی، قزاقستان، قبرس، شمال عراق، کویت، قطر، لبنان و عربستان سعودی به فروش می‌رساند و در داخل کشور ۲۴۲ و در خارج از کشور ۴۸ فروشگاه دارد.

سال‌هاست که برای بسیاری از زنان موفق، این برند در صنعت پوشاک انتخاب اول شده و به یکی از برندهای معتبر آماده پوشیدنی‌های مدرن امروز تبدیل شده است. این برند با طراحی‌های نوآورانه، اصیل و جذاب برای بازارهای محلی و جهانی، نام خود را در دنیای مد برجسته کرده است.


آیپکیول با امضای پروژه‌های مهم با برندهایی مانند پروول و کلینیک، با انجام اولین همکاری بین برند و طراح در بخش بافت ترکیه، موفق به پیشبرد مد در هر فصل با مجموعه‌هایی که توسط طراحان موفقی مانند زینب توسون، حکان یلدرم، اوزگور ماصور و یاسمین اوزیلهان تهیه شده‌اند، شده است.

مجموعه دنیم آیپکیول که با برش‌ها و الگوهای مختلف برای هر سبک و نوع بدنی آماده شده است، از سال ۲۰۱۶ با مفهوم بی‌نقص خود در فروشگاه‌ها و در سایت ipekyol.com.tr عرضه شده است.


کارخانه Ipekyol Tekstil که در سال ۲۰۰۶ در ادیرنه بر روی ۱۷ هزار متر مربع زمین احداث شد، Ipekyol در سال های اخیر موفق به دریافت بسیاری از جوایز معماری معتبر از جمله جایزه معماری آقا خان شده است.

این ساختمان هوشمند 12 طبقه با مساحت 10،200 متر مربع در منطقه بمونتی شیشلی که طرح‌ها در آن به واقعیت می‌پیوندند، از سال 2000 به عنوان دفتر مرکزی گروه آیایدین-میروغلیو در خدمت است. گروه شامل دفتر مرکزی، کارخانه ادرنه و فروشگاه‌ها با بیش از 2،000 کارمند استخدام شده در آن فعالیت می‌کند.

نکات کلیدی درباره خرید از سایت ایپک یول ترکیه:

  • کالاهایی را انتخاب فرمایید که تخفیف بالا و قیمت مناسبی دارند.
  • در هنگام ثبت سفارش حتما رنگ و سایز دقیق خود را انتخاب کنید.
  • پس از انتخاب کالا سریعا اقدام به ثبت سفارش در سایت ایپک پورت نمایید چرا که هر لحظه امکان به اتمام رسیدن کالای موردنظرتان در سایت حراجی وجود دارد و امکان شارژ مجدد وجود ندارد.
  • هنگام خرید حتما به نظرات سایر کاربران و امتیاز فروشگاه تامین کننده توجه بفرمایید. امتیاز بالا تر نشان دهنده ی کیفیت سرویس دهی بهتر و محصولات با کیفیت تر نسبت به سایر فروشگاه ها می باشد.

ثبت سفارش خرید از سایت ایپک یول ترکیه و تحویل درب منزل در ایران با ایپک پورت

اگر قصد خرید محصولات اورجینال ایپک یول ipekyol را دارید، کافیست وارد وب سایت ایپک یول ترکیه شده و بعد از یافتن محصولات مورد نظر خود لینک آن ها را کپی کرده و در فرم ثبت سفارش خرید از ترکیه در صفحه اول سایت ایپک پورت ثبت نموده و پس از تکمیل اطلاعات طبق آموزش مقاله ی " خرید از ترکیه و تحویل در ایران "، کالای خود را معمولا بین 7 تا 10 روز پس از تحویل محصولات شما به دفتر ترکیه ما از طرف فروشگاه اینترنتی ایپک یول درب منزل در ایران تحویل بگیرید. خرید از ایپک یول ترکیه با ایپک پورت!
سفارش خرید از سایت ایپک یول ترکیه ipekyol


آنلاین از وب سایت ایپک یول ترکیه خرید کنید! خرید اینترنتی محصولات برند ipekyol و تحویل فوری در ایران (نتیجه گیری)

برند ایپک یول ترکیه از سری محصولات موفق کشور ترکیه است که کار خود را در سال 1986 در زمینه پوشاک، کیف، کفش و اکسسوری زنانه آغاز کرد. در کشور ترکیه بیش از 140 فروشگاه از این برند وجود دارد. همچنین ایپک محصولات خود را در 7 کشور دنیا از جمله قبرس، عراق، بحرین، کویت، آذربایجان، قطر و عربستان سعودی به فروش می رساند.ایپک یول امروزه یکی از معروفترین برندهای پوشاک ترکیه در زمینه پوشاک بانوان است.
این برند امکان خرید آنلاین برای مشتریان خود فراهم کرده است. با خرید آنلاین از سایت ایپک یول می توانید از تخفیف این برند بهره ببرید. همچنین ایپک یول اپلیکیشنی مخصوص سیستم عامل اندروید و IOS برای خریدی آسان طراحی کرده است.
از آنجایی که این برند در ایران هیچگونه نمایندگی و شعبه ای ندارد, اگر شما هم شیفته محصولات برند ایپک یول هستید و قصد خرید از این برند را دارید کافیست، به سادگی با مراجعه به فروشگاه اینترنتی این برند در کشور ترکیه و انتخاب محصولات مورد نظر خود و ثبت سفارش خرید و تحویل در ایران از طریق ایپک پورت این محصولات را با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان ایپک پورت تماس بگیرید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا