خرید از سایت برند اچ اند ام ترکیه H&M

یکی از برندهای مطرح در حوزه لباس و پوشاک زنانه، مردانه و بچه گانه برند سوئدی و چند ملیتی اچ اند ام h&m است. این برند به ارائه محصولاتی مانند کت، کفش، لباس، کفش کتانی یا به اصطلاح عام کتونی، تی شرت، لوازم آرایشی و غیره در 43 کشور جهان می‌پردازد. خرید محصولات اورجینال (اصلی) برند اچ اند ام h&m به دلیل تنوع, کیفیت و قیمت مناسب آن‌ها، طرفداران زیادی دارد. اما بدلیل نبودن هیچ گونه نمایندگی و شعبه ای از اچ اند ام در ایران بر آن شدیم تا بستری را فراهم نماییم تا کاربران ایرانی بتوانند به سادگی با خرید آنلاین از وب سایت اینترنتی نمایندگی اچ اند ام در ترکیه سفارشات خود را در ایپک پورت ثبت و در کوتاه ترین زمان ممکن (معمولا بین 7 تا 10 روز کاری) آنرا درب منزل در هر استان و شهری در ایران تحویل بگیرند. خرید از اچ اند ام ترکیه دیگر مشکل نیست!

معرفی برند اچ اند ام - برند H&M چیست؟


برند H&M یک برند سوئدی است که بیش از 70 سال قبل در استکهلم تأسیس شده و هنوز دفتر مرکزی آن در این شهر قرار دارد. تمرکز اصلی برند اچ اند ام بر روی تولید سریع و انبوه البسه و پوشاک بر اساس مد روز است. هدف اصلی این شرکت از هنگام تأسیس تولید حجم بسیار بالای محصولات با قیمت مناسب برای عموم مردم بر اساس طرح های برتر حوزه فشن است. البسه و زیورآلات لاکچری برندهایی مانند برند ورساچه و آرمانی در تعداد محدود و با قیمت های بسیار بالایی به بازار عرضه می شوند و این برند همواره تلاش کرده است طرح هایی شبیه به این برندها اما با قیمت معقول برای عموم جامعه عرضه نماید. در این راه مدل ها، طراحان و چهره های مشهوری با مدیران آن همکاری کرده اند و امروزه این نام به عنوان یکی از برترین ها در حوزه لباس به شمار می رود.
بعد از شرکت اسپانیایی ایندیتکس که شرکت مادر برند زارا می باشد، H&M در حال حاضر دومین تولیدکننده عمده پوشاک در جهان به شمار می رود. این شرکت هم همانند ده ها کمپانی برجسته دیگر، در دوران همه گیری کرونا آسیب های فراوان دیده و در حال حاضر در تلاش برای احیای بازارهای خود است.

برند اچ اند ام چه محصولاتی تولید می کند؟


مهمترین محصولاتی که تحت این برند به بازار عرضه می شود عبارتند از:
  • لباس H&M (عمومی). این سری محصولات برای جنسیت خاصی ارائه نمی شوند و نوع طرح های آنها به گونه ای است که هم مردان و هم زنان می توانند از آنها استفاده کنند. مهمترین موارد در این سری عبارتست از تیشرت، کفش کتانی، کلاه، کیف پول و کمربند.
  • لباس زنانه H&M شامل انواع کت و دامن، پیراهن، شلوار، کفش، تونیک، سرهمی، مایو، شال و کاپشن.
  • لباس مردانه H&M شامل انواع کت و شلوار، پیراهن، کیف و کفش، شلوارک، مایو و کاپشن و پالتو.
  • لباس بچه گانه H&M شامل انواع سرهمی، تیشرت، پیراهن، شلوار، دامن و کفش.

با وجود موفقیت، H&M در سال‌های اخیر به دلیل مدل کسب‌وکار مد سریع و تأثیرات محیطی مورد انتقاد قرار گرفته است. منتقدان معتقدند که تاکید برند بر لباس‌های یکبار مصرف کم‌هزینه، مصرف بیش از حد را تشویق می‌کند و به مشکل جهانی زباله کمک می‌کند. در پاسخ به این انتقادات، H&M ابتکارات جدیدی را برای ترویج چرخش و کاهش ضایعات، مانند برنامه جمع آوری پوشاک و سرمایه گذاری در فناوری بازیافت منسوجات، راه اندازی کرده است.

به طور کلی، برند H&M خود را به عنوان یک برند مد پیشرو تثبیت کرده است که محصولات مقرون به صرفه و مد روز ارائه می دهد، به پایداری متعهد است و تاکید زیادی بر همکاری ها و بازاریابی رسانه های اجتماعی دارد. H&M برندی است که اگر به دنبال یک لباس جدید برای یک شب یا یک قطعه شیک از دکوراسیون منزل هستید، ارزش بررسی را دارد. اچ اند ام ترکیه برندی است که به لطف وب سایت و اپلیکیشن موبایل کاربرپسند، گستره وسیع محصولات و تعهد به پایداری، احتمالاً برای سال‌های آینده در بین مصرف‌کنندگان آگاه به مد محبوب باقی خواهد ماند.


توصیه های ما راجع به خرید از سایت اچ اند ام ترکیه:

  • کالاهایی را انتخاب فرمایید که تخفیف بالا و قیمت مناسبی دارند.
  • در هنگام ثبت سفارش حتما رنگ و سایز دقیق خود را انتخاب کنید.
  • پس از انتخاب کالا سریعا اقدام به ثبت سفارش در سایت ایپک پورت نمایید چرا که هر لحظه امکان به اتمام رسیدن کالای موردنظرتان در سایت حراجی وجود دارد و امکان شارژ مجدد وجود ندارد.
  • هنگام خرید حتما به نظرات سایر کاربران و امتیاز فروشگاه تامین کننده توجه بفرمایید. امتیاز بالا تر نشان دهنده ی کیفیت سرویس دهی بهتر و محصولات با کیفیت تر نسبت به سایر فروشگاه ها می باشد.

ثبت سفارش خرید از سایت اچ اند ام ترکیه و تحویل درب منزل در ایران با ایپک پورت


اگر به دنبال خرید از اچ اند ام H&M می‌باشید، از طریق ایپک پورت می‌توانید از سایت اچ اند ام محصولات اورجینال مورد نظر خود را خریداری کنید؛ تنها کافی است، محصول مورد نظر خود را در سایت H&M ترکیه انتخاب کرده، لینک آن را در فرم ثبت سفارش خرید از ترکیه در صفحه اول سایت ایپک پورت ثبت نموده و پس از تکمیل اطلاعات طبق آموزش مقاله ی " خرید از ترکیه و تحویل در ایران "، کالای خود را معمولا بین 7 تا 10 روز پس از تحویل محصولات شما به دفتر ترکیه ما از طرف فروشگاه اینترنتی اچ اند ام درب منزل تحویل بگیرید.


سفارش خرید اچ اند ام از ترکیه - H&M



ثبت سفارش خرید اچ اند ام (H&M) اصل از ترکیه - خرید آنلاین و اینترنتی محصولات برند اچ اند ام و تحویل در ایران (نتیجه گیری)


یکی از برندهای مطرح در حوزه لباس و پوشاک زنانه، مردانه و بچه گانه برند سوئدی و چند ملیتی اچ اند ام ترکیه است. این برند به ارائه محصولاتی مانند کت، کفش، لباس، کفش کتانی یا به اصطلاح عام کتونی، تی شرت، لوازم آرایشی و غیره در 43 کشور جهان می‌پردازد. اما متاسفانه این برند در ایران هیچ نمایندگی و یا شعله ای ندارد.


در این بین پلتفرم خرید از ترکیه ایپک پورت بستری را فراهم نموده تا خرید محصولات اورجینال و اصل برند اچ اند ام (H&M) و البته سایر برند ها در ایران دیگر مشکل نباشد و به سادگی بتوانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی این برندها در کشور ترکیه و انتخاب محصولات مورد نظر خود و ثبت سفارش خرید و تحویل در ایران از طریق ایپک پورت این محصولات را با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان ایپک پورت تماس بگیرید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا