خرید از سایت ال سی وایکیکی ترکیه LC Waikiki

برند ال سی وایکیکی (LC Waikiki – LCW) یکی از مطرح‌ترین شرکت‌های طراحی و تولید پوشاک و اکسسوری در دنیای مد می‌باشد که با ارائه کالکشن‌های جذاب خود، نظر بسیاری را از سراسر کشورها به خود جلب کرده است. برند ال سی وایکیکی، برند شناخته شده و بسیار محبوب ترکیه می باشد که به ارائه طیف وسیعی از پوشاک شامل کیف و کفش و لباس و اکسسوری های جذاب و شیک برای مردان، زنان و کودکان در تمام سنین و اعضای خانواده می پردازد. وجه تمایز برند ال سی وایکیکی ارائه لباس‌ های با کیفیت با قیمت های مقرون به صرفه می باشد. برند LC Waikiki انتخاب اول بسیاری از افراد برای خرید لباس های برند ترکیه می باشد. خرید محصولات اورجینال (اصلی) برند ال سی وایکیکی (LC Waikiki – LCW) به دلیل تنوع و جذابیتی که دارد, محبوبیت بسیاری دارد. برند ال سی وایکیکی هیچ گونه نمایندگی و شعبه ای در ایران ندارد. به همین دلیل بستری را فراهم نموده ایم تا کاربران ایرانی بتوانند به راحتی با خرید آنلاین از وب سایت اینترنتی نمایندگی ال سی وایکیکی در ترکیه سفارشات خود را در ایپک پورت ثبت و به صورت فوری (معمولا بین 7 تا 10 روز کاری) آنرا درب منزل در هر استان و شهری در ایران که هستند, تحویل بگیرند. خرید از سایت ال سی وایکیکی ترکیه به صورت آنلاین و فوری!

معرفی برند ال سی وایکیکی ترکیه - LC Waikiki چیست؟


سفر طولانی ال سی وایکیکی LC Waikiki ابتدا در سال ۱۹۸۸ توسط طراح فرانسوی جرجس امویال و شریک زندگی خود در فرانسه آغاز شد. شریکان این برند با اضافه کردن کلمه “Waikiki” (با اشاره به Waikiki Beach) به “LC” که اولین حرف “Les Copains” در زبان فرانسه به معنی “دوستان” است، این برند را خلق نمودند.


و سپس در سال ۱۹۹۷ به عنوان شرکت تجارت و خدمات ال سی وایکیکی (LC Waikiki Mağazacılık Hizmetleri Ticaret A.Ş) مجدداً فعالیت خود را آغاز کرد.


از سال ۲۰۰۰، LC Waikiki با باز کردن فروشگاه‌‌هایش، خود را به عنوان یک نام تجاری خرده فروشی برجسته مطرح نمود و توانست از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای مدرن که روز به روز بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شود مشتریان‌اش را جذب نماید.


در سال ۲۰۰۹، LC Waikiki اولین فروشگاه بین المللی خود را با هدف “یکی از سه خرده فروش اول لباس‌های اروپایی تا سال 2023″، در رومانی باز کرد و در سال ۲۰۱۴ تعداد فروشگاه‌های Waikiki در خارج از کشور به ۱۰۰ عدد رسید. به منظور تبدیل شدن به یکی از موفق‌ترین برند‌های لباس اروپا در سال ۲۰۲۳، LC Waikiki قدم مهمی در راستای این هدف در مقیاس جهانی برداشته است. LC Waikiki راه اندازی ۱۰۰ فروشگاه خود در شهر Mostar در بوسنی هرزگوین را با یک کنفرانس مطبوعاتی که در روز چهارشنبه ۲۴ سپتامبر ۲۰۱۴ برگزار شد، اعلام نمود.


در حال حاضر این برند دارای بیش از ۹۲۲ فروشگاه در ۴۵ کشور می‌باشد و تلاش می‌کند با شعار همه لایق بهترین پوشاک هستند (Everyone Deserves to Dress Well) تجارت خود، کیفیت محصولات و دامنه مشتریان وفادارش را گسترش دهد. این مجموعه در سال ۲۰۱۳ به عنوان تحسین برانگیزترین شرکت در عرصه پوشاک انتخاب شد.
سایت فروشگاه اینترنتی ال سی وایکیکی برای کشورها و زبان‌های مختلف همچون انگلیسی، عربی، ترکی، روسی و آلمانی در دسترس می‌باشد.


برند ال سی وایکیکی چه محصولاتی تولید می کند؟​


پوشاک، لوازم جانبی و کالاهای خانگی از جمله اقلام موجود در LC Waikiki هستند. در اینجا نگاهی دقیق‌تر به برخی از مهم‌ترین دسته‌بندی‌های محصول داریم:


لباس: LC Waikiki دارای طیف گسترده ای از لباس ها برای مردان، زنان و کودکان است. خط تولید پوشاک این کسب و کار همه چیز را از لباس های غیررسمی گرفته تا لباس های رسمی، لباس های ورزشی گرفته تا لباس خواب و همه چیز را در بر می گیرد. LC Waikiki اکنون مجموعه‌ای از لباس‌های سایز بزرگ برای خانم‌ها دارد که جذابیت آن را بیش از پیش گسترش می‌دهد.


اکسسوری: ال سی وایکیکی علاوه بر پوشاک، لوازم جانبی مختلفی مانند کفش، کیف، کلاه، روسری و جواهرات می فروشد. این لوازم جانبی برای تکمیل مجموعه پوشاک این برند در نظر گرفته شده است و به خریداران اجازه می دهد تا لباس های کاملی را که هم مد روز و هم کاربردی هستند، کنار هم قرار دهند.


کالاهای خانگی: محصولات انتخابی ال سی وایکیکی شامل رختخواب، حوله و دکوراسیون منزل است. این اقلام برای ادغام سبک و کیفیت برند در خانه، کمک به مشتریان در ایجاد یک منطقه نشیمن یکپارچه و شیک در نظر گرفته شده است.


محصولات بازیافتی: LC Waikiki اخیراً یک خط تولید پوشاک پایدار به نام “We Care” ایجاد کرده است که شامل کالاهای تولید شده از پنبه ارگانیک، پلی استر بازیافت شده و سایر مواد سازگار با محیط زیست است. علاوه بر این، این شرکت شیوه های سازگار با محیط زیست را در عملیات تولید خود گنجانده است، مانند کاهش ضایعات و انتشار کربن.


کالکشن های ویژه: LC Waikiki با طراحان و اینفلوئنسرها درگیر می شود تا مجموعه های ویژه ای را ایجاد کند که سبک های منحصر به فرد و منحصر به فرد را ارائه می دهد. به عنوان مثال، این شرکت قبلاً با طراح ترک، Zeynep Tosun و اینفلوئنسر بریتانیایی پاتریشیا برایت همکاری کرده است.


به طور کلی، خط تولید LC Waikiki برای برآورده کردن علایق و سلایق مشتریان مختلف، از کسانی که به دنبال پوشاک اقتصادی و مد روز هستند تا کسانی که علاقه مند به مد پایدار و اخلاقی هستند، در نظر گرفته شده است. تعهد این برند به کیفیت و مقرون به صرفه بودن باعث می شود محصولات آن برای مخاطبان گسترده تری در دسترس باشد و هویت آن را به عنوان یک برند برای همه تقویت کند.

ثبت سفارش خرید از سایت ال سی وایکیکی ترکیه و تحویل درب منزل در ایران با ایپک پورت​


اگر شما هم قصد خرید محصولات اورجینال برند ال سی وایکیکی LC Waikiki را دارید، از طریق پلتفرم ایپک پورت می‌توانید از سایت ال سی وایکیکی محصولات اورجینال مورد نظر خود را خریداری کنید؛ تنها کافی است، محصول مورد نظر خود را در سایت ال سی وایکیکی ترکیه انتخاب نموده و لینک آن را در فرم ثبت سفارش خرید از ترکیه در صفحه اول سایت ایپک پورت ثبت نموده و پس از تکمیل اطلاعات طبق آموزش مقاله ی " خرید از ترکیه و تحویل در ایران "، کالای خود را معمولا بین 7 تا 10 روز پس از تحویل محصولات شما به دفتر ترکیه ما از طرف فروشگاه اینترنتی ال سی وایکیکی درب منزل تحویل بگیرید. خرید از ال سی وایکیکی ترکیه با ایپک پورت!


ثبت سفارش خرید از سایت ال سی وایکیکی ترکیه - LC Waikiki



آنلاین از سایت ال سی وایکیکی ترکیه خرید کنید! خرید اینترنتی محصولات برند ال سی وایکیکی و تحویل فوری در ایران (سخن آخر)​


در نهایت، LC Waikiki یک برند مد جهانی است که از زمان آغاز به کار خود در سال 1988 موفقیت های باورنکردنی داشته است. هدف این شرکت ارائه لباس ها و لوازم جانبی با کیفیت بالا با نرخ های مناسب است، با هدف تبدیل شدن به یک برند مد برجسته در سراسر جهان که مقرون به صرفه است. همه
استفاده از مواد با کیفیت بالا و روش های تولید توسط LC Waikiki نشان دهنده تعهد آن به کیفیت است که به اطمینان از استحکام و ماندگاری محصولات آن کمک می کند. علاوه بر این، تعهد این برند به پایداری در خط “ما مراقبت می کنیم” و سایر پروژه های پایداری دیده می شود.
LC Waikiki با ارائه مجموعه‌ای جامع از اقلامی که خواسته‌ها و سلیقه‌های مخاطبان متنوع را برآورده می‌کند، موفق شده است خود را در یک بازار بسیار رقابتی متمایز کند. این کسب و کار توانسته است جایگاه خود را به عنوان یک فروشگاه بزرگ مد با تغییر مداوم انتخاب محصولات خود و اتخاذ جدیدترین روند مد و ترجیحات مصرف کنندگان حفظ کند.
به طور کلی، LC Waikiki با تاکید بر کیفیت، مقرون به صرفه بودن و پایداری، به طور موثر خود را به عنوان یک برند برای همه معرفی کرده است. LC Waikiki با تعهد مستمر خود به نوآوری و رشد، قرار است برای سال‌های آینده به عنوان یک بازیگر کلیدی در صنعت مد باقی بماند.
در این بین پلتفرم خرید از ترکیه ایپک پورت بستری را فراهم نموده تا خرید محصولات اورجینال و اصل برند ال سی وایکیکی (LC Waikiki) و البته سایر برند ها در ایران دیگر مشکل نباشد و به سادگی بتوانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی این برندها در کشور ترکیه و انتخاب محصولات مورد نظر خود و ثبت سفارش خرید و تحویل در ایران از طریق ایپک پورت این محصولات را با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان ایپک پورت تماس بگیرید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا