خرید آنتی ویروس از فروشگاه اینترنتی

mohama226

Member
چرا همواره پیشنهاد میکنیم خرید آنتی ویروس را فروشگاه های معتبر انجام دهید ؟ چرا خرید آنتی ویروس پیشنهاد می شود تا استفاده از نسخه های رایگان؟
راه‌های مختلفی برای ورود ویروس‌ها به رایانهٔ شما وجود دارد، مانند فلاپی‌دیسک‌ها، لوح‌های فشرده، مشاهدهٔ وب‌گاه، دریافت رایانامه (Email) آلوده، اجرای فایل‌های دریافت‌شده از اینترنت و غیره؛ بنابراین لازم است که تمامی این موارد به هنگام استفاده مورد کنترل یک نرم‌افزار ضدویروس قرار گیرد. به بیان دیگر هنگامی که می‌خواهید برنامه‌ای را از روی یک لوح فشرده اجرا کنید یا نامه‌ای را باز کنید باید آن‌ها را توسط یک نرم‌افزار ضدویروس وارسی کنید.
فراموش نکنید که شما همواره مراقب منزل خود هستید و دقت می‌کنید که در منزل و پنجره‌ها هنگام شب یا هنگامی که در منزل نیستید، باز نباشند. به همین ترتیب باید همواره وضعیت قسمت‌های مختلف کامپیوتر خود را کنترل کنید. اینکه اندازه فایلهای شما عادی باشد یا نه، اینکه مثلاً فایل جدیدی به کامپیوتر شما اضافه نشده باشد و بسیاری موارد دیگر که بتدریج می‌توانید آن‌ها را یاد بگیرید. اما یک نرم‌افزار ضدویروس بسادگی می‌تواند هر موقع که شما اراده کنید تمام سیستم شما را کنترل کند و شما را از عدم وجود ویروس در کامپیوتر مطمئن سازد.
اگر تصمیم به خرید آنتی ویروس قدرتمند از وبسایت کاملا مطمئن هستید پیشنهاد می شود از سایت زیر دیدن بفرمایید:
https://www.shopanti.ir:8080
 

جدیدترین ارسال ها

بالا