خرید آمالگاماتور دندانپزشکی با گارانتی

amir9398

Member
آمالگاماتور دندان یکی از تجهیزات مهم مطب دندانپزشکی است که بسیاری از دندانپزشکان برای انجام خدمات پر کردن دندان به آن نیاز دارند. از این دستگاه برای ترکیب مواد پرکننده دندان یا به عبارتی آمالگام استفاده می شود. وجود این دستگاه در مطب دندانپزشکی برای ارائه خدمات با کیفیت پرکردن دندان ضروری است.

فروشگاه مدیک کالا عرضه کننده انواع آمالگاماتور دندانپزشکی با کیفیت بالا با شرایط اقساطی است.

قبل از خرید آمالگاماتور دندانپزشکی، مهم است که میزان پول و امکانات مورد نیاز خود را به دقت بررسی کنید. در اینجا به بررسی و معرفی مدل های مختلف (کپسولی یا پودری) اعم از دوکاره و غیره و همچنین برندها و مدل های مختلف پرداخته ایم. همچنین جزئیات دقیق هر محصول را برای شما توضیح داده ایم. پس با ما همراه باشید

آمالگاماتور چیست؟ آمالگاماتور دندان چگونه کار می کند؟
به طور کلی آمالگام حاوی جیوه، نقره، سرب، قلع و غیره است. هنگامی که جیوه با سایر مواد پرکننده دندان مخلوط می شود، سخت می شود و به سرعت خشک می شود. به همین دلیل است که پودر آمالگام بدون جیوه وجود دارد. هر زمان که دندانپزشک بخواهد از آمالگام استفاده کند، باید پودر را با جیوه ترکیب کند که این کار توسط آمالگاماتور انجام می شود. به همین دلیل است که خرید آمالگاماتور دندانپزشکی یکی از ضروری ترین تجهیزات برای هر مطب است.

اگر قصد خرید توربین دندانپزشکی با قیمت مناسب از یک وارد کننده معتبر را دارید فروشگاه مدیک کالا بهترین انتخاب برای شما است.

آمالگاماتور از قسمت های زیر تشکیل شده است.

میکسر
کپسول
تایمر


انواع آمالگاماتورهای دندانی
پودر آمالگام
آمالگام کپسولی
آمالگام دوتایی
قیمت آمالگاماتور دندانپزشکی
قیمت آمالگاماتور در کنار کیفیت مطلوب محصول یکی از مهم ترین عواملی است که در خرید این تجهیزات دندانپزشکی باید به آن توجه کرد. فروشگاه دندانپزشکی مدیک کالا با ارائه قیمت های مناسب این امکان را به شما می دهد تا از محصولات معتبر و با کیفیت برندهای مختلف بهره مند شوید. اما باید توجه داشت که محصولات داخلی و خارجی تفاوت های چشمگیری در قیمت دارند.

قیمت آمالگاماتور بین 5 تا 20 میلیون تومان متغیر است. این تفاوت در قیمت محصول به ویژگی های دستگاه، نحوه استفاده (پودر یا کپسول) و قابلیت های کاربردی دوگانه آن بستگی دارد. علاوه بر این، برند محصول نیز در قیمت آن تاثیر دارد. بنابراین هنگام انتخاب بهترین دستگاه فیوژن، توصیه می شود با در نظر گرفتن نیاز و بودجه خود، مدل مناسب و با کیفیتی را انتخاب کنید.

نتیجه گیری برای خرید دستگاه فیوژن
خرید آمالگاماتور دندان نیاز اساسی هر دندانپزشکی است، زیرا این دستگاه برای ارائه خدمات پر کردن دندان در کلینیک و مطب دندانپزشکی ضروری است. پس انتخاب دقیق نوع و مدل دستگاه با توجه به نیاز خود و با توجه به بودجه در دسترس بسیار مهم است. به این ترتیب نگرانی از بابت تفاوت قیمت محصولات داخلی و خارجی وجود ندارد، زیرا اکثر دندانپزشکان ایرانی از دستگاه های داخلی استفاده می کنند و اطمینان دارند که خدمات و گارانتی های پس از فروش به خوبی ارائه می شود.

فروشگاه تجهیزات دندانپزشکی مدیک کالا نیز امکان خرید آمالگاماتور دندانپزشکی با شرایط اقساط بلند مدت را فراهم کرده است. این ویژگی به شما امکان پرداخت ماهانه و کاهش فشار بودجه را می دهد. به این ترتیب، خرید این تجهیزات اولیه به شما این امکان را می دهد که خدمات دندانپزشکی خود را با سهولت و کارایی بیشتر بهبود بخشید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا