خريد شركت امنيتي Perfigo توسط سيسکو

Salar

Active Member
شركت سازنده‌ي تجهيزات شبكه، سيسكو سيستمز، قصد دارد شركت Perfigo را به مبلغ 74 ميليون دلار (40.5 ميليون پوند) خريداري كرده و بدين طريق، تلاش‌هاي شركت را براي ايمن كردن نقاط نهايي شبكه بهبود بخشيده و در مقابل كرم‌ها، ويروس‌ها و هك شدن از آن‌ها پشتيباني كند.

به گزارش بخش خبر تراشه به نقل از Perfigo ،systemgroup تكنولوژي كنترل دسترسي به شبكه را براي ايمن كردن نقاط نهايي از جمله دسکتاپ هاي كاربران راه دور، سيار و كامپيوترهاي بي‌سيم، به فروش مي‌رساند. اين شركت به گروه تكنولوژي امنيت سيسكو و محصولات اين شركت ملحق خواهد شد. اين محصولات عبارتند از SecureSmart و CleanMachines كه به برنامه‌ي كنترل ورود به شبكه‌ي متغير سيسكو (NAC) افزوده خواهد شد.

NAC از برنامه‌هاي امنيتي كلاينت و ابزار شبكه‌ي سيسكو استفاده كرده تا ماشين‌ها را پيش از متصل شدن به شبكه‌ي شركت، بررسي كنند.

Perfigo كه در ماه مه 2002 تاسيس شده است. اين شركت اولين محصول خود، SecureSmart را آوريل گذشته ارايه كرده است. محصول ياد شده به مشتريان امكان مي‌دهد كه اتصال كاربران به شبكه‌هاي باسيم و بي‌سيم را اداره و تاييد كنند.

دومين محصول شركت، CleanMachines، در نوامبر 2003 ارايه شده و شبكه و بررسي آسيب پذيري‌هاي مبتني بر دستگاه را با سيست‌هاي امنيتي شبكه ادغام كرده تا بتواند ايمني ماشين‌هاي كاربران را ارزيابي كند.

با استفاده از CleanMachines، مشتريان مي‌توانند ابزارهايي را كه با سياست‌هاي امنيتي مطابقت ندارند، در محيط‌هاي مجزايي در شبكه قرنطينه سازند و سپس complianceهاي مستقر در شبكه و ابزارهاي بر طرف كننده‌ي مشكلات و حل هر گونه مشكل امنيتي را به كار گيرند.

نرم‌افزار شركت Perfigo بر روي پلت‌فرم سخت شده‌ي لينوكس اجرا شده و با زيربناي مشخصات و اطلاعات كاربران موجود در سازمان مانند پروتوكل دسترسي مستقيم Lightweight، سرويس Dial-In كاربران و Kerberos مرتبط مي‌شود.

انتظار مي‌رود كه شركت سيسكو مسئله‌ي خريد Perfigo را در سه ماهه‌ي دوم سال مالي خود كه 29 ژانويه‌ي 2005 به پايان خواهد رسيد، به طور كامل انجام دهد. سيسكو، محصول CleanMachines خود را ليسانسه كرده و فروش آن را در اين ماه آغاز خواهد كرد.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا