خروجی Spss

sadeghza

Member
با سلام دوستان
کسی می تونه یه سری اعداد رو به صورت یک فایل spss ذخیره کنه ؟

من با TXT یا 3ml ذخیره می کنم و بینشون # می ذارم می شه بخونش ولی مسقیم نیست

برای پروژه و تحلیل نیاز دارم تحلیل نرم افزار رو به Spss بفرستم

ممنون میشم اگه روشی هست یا پلاگینی معرفی کنید
 

محمدمهدی

Well-Known Member
پاسخ احتمالی و پلاگین پیشنهادی

لطفا سوالتون رو واضح تر و با توضیحات کامل مطرح کنید. spss چیه دقیقا؟ چی رو کجا می خواهید ذخیره کنید؟ چی مستقیم نیست؟ و...
اگر یه فرمت خاص برای یک فایل هست و نمی تونید با دستورات متداول ام ام بی مثل StrToFile ذخیره کنید. می تونید بعد از پیدا کردن طرز ذخیره ی اون با این پلاگین می تونید یک فایل غیر ASCii بسازید فقط کمی مشکله.

این پلاگین هر چیز قابل ذخیره ای در داخل فایل رو می تونه ذخیره کنه. فقط مثلا یک فایل Unicode نوشتن با این پلاگین خیلی درد سر داره. مثلا شما باید برای هر یک کاراکتر عادی دو تا کاراکتر جفتی استفاده کنی.
برای مثال نرم افزار SweetScape 010 Editor رو دانلود کن و فرمت فایل مد نظرت رو با اون بررسی کن.
 

پیوست ها

  • FileManager.rar
    31.9 کیلوبایت · بازدیدها: 20

sadeghza

Member
ممنون از جوابتون
spss یک نرم افزار تحلیل آماری هست. می خوام یک فایلی ذخیره کنم که با کلیک کردن روی اون توسط spss باز بشه
الان که به صورت txt ذخیره می کنم بعد باید برم داخل spss تنظیماتی کنم تا # به عنوان جداکننده متغیرها فرض کنه و متغیر ها رو تشخیص بده
 

محمدمهدی

Well-Known Member
عزیزم شما نباید هدف نهاییت رو برای من بگی. چون اینجا انجمن نرم افزار های IBM نیست و من هم اطلاعی از ویژگی های فرمت ذخیره شده ی این نرم افزار ندارم. (اگر وقت داشتم برات دانلود می کردم و بهت می گفتم اما معمول نیست)

شما اول ببین فرمت فایل هایی که خود نرم افزار ذخیره میکنه چی هست؟ اگر Ascii بود (یعنی از کاراکتر های عادی بین 1 تا 254 استفاده کرده بود و توی Notpad عجق وجق نیست) که همون رو می تونی خودت قانونش رو پیدا کنی و با ام ام بی ذخیره کنی. اما اگر فرمت خاصی داشت با نرم افزاری که بهت گفتم بازش کن و اگر تونستی درکش کنی با همون پلاگینی که بهت گفتم می تونی یه نمونه ازش بسازی.

احتمال های کلی که به نظرم رسید :
1. کلا فرمت های جدولی اگر خوانا باشن با کارکتر «;» (سمیکالن انگلیسی) جدا می شن. این رو هم امتحان کن. برای درکش برو توی Ecxel و یه خروجی CSV بگیر.
2. ببین شاید اون نرم افزار با Command Line کاری که بخوای رو انجام بده.
3. پسوند فایل رو توی اینترنت جستجو کن شاید نرم افزار خاصی رو پیدا کردی.

اگر باز هم نتونستی، سعی کن هدفی که فقط توی ام ام بی داری رو با گذاشتن یه نمونه از فایل و یا گرفتن تصویر از مراحلی که می خوای ام ام بی انجام بده یا با گذاشتن یه مثال ناقص، درست توضیح بدی.

موفق باشی عزیزم.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا