خروجی گرفتن سایه آبجکت ها از 3ds max به افتر افکت

prince_Persia_7

Well-Known Member
من تو افتر افکت یه ویدئو رو Motion Tracking میکنم بعد از آبجکت سه بعدیم (مثلا یه ماشین) توی مکس رندر PNG میگیرم و وبه صورت سکانسی میارم توی افتر افکت. تا اینجا همه چیز OK هست. فقط مشکل اینجاست که ماشین باید زیرش سایه داشته باشه تا کار طبیعی جلوه بده.( منظورم هم سایه روشن زیر ماشینه و هم سایه ناشی از یه منبع نور مثل خورشید بر روی زمین)
چطوری باید توی مکس از سایه ها خروجی بگیرم طوری که تو افتر افکت بشه دقیقا همون سایه رو در آورد؟
البته گزینه های Render Element رو هم امتحان کردم ولی نتیجه خوبی نگرفتم ازش.
 

Barnara

کاربر متخصص 3ds max
یک سطح زیر جسم ها قرار بدید و متریال VrayMtlWrapper رو به اون نسبت بدید و تیک گزینه های Matte Surface و (در صورتی که نمیخواید سطح توی جسم بازتاب بشه) Matte for refl/refr رو فعال کنید.
 

prince_Persia_7

Well-Known Member
ممنون ولی یه مشکلی هست. موقعی که از پنجره رندر خروجی PNG میگیرم اون Plane زیر قوری همرنگ Background میشه. درصورتی که میخوام خروجی فقط آبجکت و سایش باشه و بقیه جاها خالی باشه.
 

پیوست ها

  • OutPut.jpg
    OutPut.jpg
    224.5 کیلوبایت · بازدیدها: 0

جدیدترین ارسال ها

بالا