LonelyCharlie
Member
سلام دوستان !
یک سوال فنی دارم درمورد انیمیت آبجکت.
میخوام یک (مثلاً) کاراکتر داشته باشم ، با Biped ریگ ببندم و انیمت کنم.
ولی به صورت ورتکس انیمیت از مکس با FBX خروجی بگیرم !
یعنی موشن های کارکتر دیگه نیازی به Bip و ریگ نداشته باشه و به صورت ورتکسی انیمیت بشه.
چون برای نرم افزاری میخوام که bip و ریگ رو تشخیص نمیده.
کسی راهی سراغ داره ؟

یک سوال فنی دارم درمورد انیمیت آبجکت.
میخوام یک (مثلاً) کاراکتر داشته باشم ، با Biped ریگ ببندم و انیمت کنم.
ولی به صورت ورتکس انیمیت از مکس با FBX خروجی بگیرم !
یعنی موشن های کارکتر دیگه نیازی به Bip و ریگ نداشته باشه و به صورت ورتکسی انیمیت بشه.
چون برای نرم افزاری میخوام که bip و ریگ رو تشخیص نمیده.
کسی راهی سراغ داره ؟
