با استفاده از
خدمات VOIP، میتوانید بهطور دقیق بر تمام فعالیتهای مرکز تماس خود نظارت کنید. تمام دادههای مربوط به تماسها، مانند تعداد تماسهای موفق و ناموفق، مدت زمان مکالمات و… بهصورت دقیق و آماری در اختیارتان قرار میگیرد.
سیستم ویپ طوری طراحی شده که همه کارمندان، چه در محل کار باشند چه دور کار، بتوانند از آن استفاده کنند. این سیستم به اینترنت نیاز دارد و با نصب یک نرمافزار ساده روی کامپیوتر یا موبایل، همه امکانات ویپ در دسترس کاربر خواهد بود.
با استفاده از VoIP، مدیران میتوانند بهصورت لحظهای تماسها را رصد کنند و عملکرد کارکنان را در طول مکالمات بررسی کنند. این امکان به بهبود کیفیت خدمات مشتری و حل سریعتر مشکلات کمک میکند.