خدمات sms وبسايت asresms.com (با پنل رايگان)

مجموعه سيستم های يکپارچه سامان با هدف ارتقای فرهنگ استفاده از فناوری اطلاعات در کشور شروع به فعالیت نموده و به طور تخصصی فعالیت خود را در زمینه ارائه راهکارهای مناسبی برای مدیریت صفحات وب و نرم افزار های تحت وب متمرکز ساخت است.

این مجموعه پس از سالها تجربه مستمر در زمینه طراحی و راه اندازی انواع وب سایت های داینامیک ارگان های مختلف دولتی و خصوصی در چهارچوب استانداردهای حاکم در دنیا، با تولید نرم افزار مدیریت محتوای وب سایت در سال 1384 به صورت رسمی و با نام تجاری Saman Systems فعالیت خود را آغاز نموده است.

سيستم های يکپارچه سامان امیدوار است که صاحبان وب سایت با بهره گیری از امکانات وخصوصیات این نرم افزار با کمترین تخصص و به راحتی مدیریت محتوای صفحات خود را در دست گرفته و با برنامه ریزی مناسبتر، حداکثر بهره را از درگاه وسیع فناوری اطلاعات برخوردار شوند.

سیاست بلند مدت در امر تولید، عرضه و پشتیبانی ما را متعهد کرده تا با ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات، علاوه بر یاری شما در به دست گیری امورات وب سایت خود، گام بلندی در صنعت IT کشور برداشته باشیم.

از این رو سامان سیستم در جهت تکمیل چتر خدماتی محصولات خود در واپسین ماه های سال 1389 شمسی اقدام به راه اندازی خدمات ارسال پیامک انبوه و ارزش افزوده در قالب نام تجاری عصر اس ام اس نمود.

این مرکز با امکان اتصال به مرکز پيام‌ کوتاه شرکت ارتباطات سيار به عنوان نماینده اپراتور اصلی تلفن همراه در ايران و با بهره گیری از دانش و تخصص و انگیزه کادری مجرب به دنبال ارائه ایده های نوین تجاری در صنعت پيشرفته‌‌ پيام‌رسانی به مشتریان محترم می باشد . گروه عصر اس ام اس با استفاده از کادری مجرب و بدون واسطه تجاری خدمات مورد نظر شما را با مطلوب ترین کیفیت و با قیمت باور نکردنی در کمترین زمان به شما عرضه می کند . با توجه به تحولات گسترده و مکرر در صنعت نسبتا" ناسالم پيام‌ رسانی پشتیبانی از مشتریان را از وظایف و تعهدات خود میداند . در حال حاضر رویکرد هدفمند این شرکت بر روی ایجاد فروش مدرن از طریق سایت آنلاین این شرکت متمرکز شده است .

امروزه پيامک، ديگر تنها ابزاری برای ارسال و دريافت پيغام‌های متنی ميان کاربران تلفن‌ همراه محسوب نمی‌شود و موارد استفاده‌ بسيار متنوعی برای آن تعريف شده‌است.
لازم به ذکر است که پيامک يکی از راه‌های موثر ارتباط سازمان‌ها و ادارات، دانشگاه‌ها، بانک‌ها، بيمه‌ها، بورس‌ها، شرکت‌ها و فروشگاه‌ها با مخاطبان خاص خود است که نيم‌نگاهی به فهرست صدها مشتری خدمات پيام‌کوتاه گروه عصر اس ام اس ، گستردگی کاربردهای پيامک را به خوبی آشکار می‌کند.


برای مشاهده وبسايت، اينجا کليک کنيد.


التماس دعا
با تشکر
علی اميری
 
برای مشاهده تعرف های خطوط و ارسال پيامک به صفحه تعرفه ها مراجعه کنيد.
عصر اس ام اس تنها وبسايت فروش خدمات پيامکی هستش که پذيرنده درگاه زرين پال هستش.
سايت همچنين دارای درگاه پرداخت آنلاين پارسيان نيز هستش.

التماس دعا
با تشکر
علی امیری
 

جدیدترین ارسال ها

بالا