خدمات پشتیبانی شبکه

taraznet

Member
خدمات پشتیبانی شبکه و سخت افزار یا به عبارتی نگهداری شبکه‌های کامپیوتری، مهمترین فعالیت شرکت ترازنت در زمینه خدمات شبکه کامپیوتری‌ است. پشتیبانی شبکه‌های کامپیوتری، در حقیقت به مفهوم نگهداری شبکه، مراقبت و رفع ایراد بوجود آمده در قسمت نرم افزاری و سخت افزاری شبکه کامپیوتری است که علاوه به رفع اشکالات شبکه خرابی‌های کامپیوتر هم شامل این خدمات می‌شود.

چرا پشتیبانی شبکه مهم است‌؟​

خراب شدن یک کامپیوتر، به معنی عدم کارایی یک کاربر و قطع شدن شبکه به معنی تعطیل شدن یک بخش و اتلاف زمان برای چند کاربر خواهد بود. در صورت نداشتن یک پشتیبان شبکه و پشتیبان کامپیوتر زمان بسیار زیادی از پرسنل تلف شده و این قطعا به ضرر و زیان شرکت‌ها خواهد بود. بدتر از این موضوع، ویروسی شدن شبکه و یا از بین رفتن اطلاعات بوده که باعث آسیب جدی به کسب و کار مدیران خواهد بود و مدیران به خوبی این موارد را درک می نمایند. پشتیبانی شبکه شرکت خدمات شبکه ترازنت با طراحی شبکه پرسرعت، دسترسی سریع شما را به سرورهای داخلی و نیز محیط اینترنت میسر ساخته و سلامت شبکه‌ی شما را تضمین می‌کند.

چرا باید پشتیبان شبکه داشت؟​

شرکت‌های بزرگ‌تر معمولا یک بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات اختصاصی دارند که هنگام بوجود آمدن هرگونه مشکل شبکه در دسترس مجموعه است. با این حال کسب و کارهای در حال رشد همیشه قادر به پرداخت هزینه‌های یک تیم فناوری اطلاعات با دانش شبکه‌ای کافی نیستند، اما هنوز هم نیاز به پشتیبانی شبکه دارند. از این رو ممکن است احساس نکنند که پرداخت هزینه برای پشتیبانی فناوری اطلاعات ضروری است. با این حال، حتی برای کسب و کارهای کوچک با تعداد رایانه‌های کم، اگر مشکلی کوچکی نیز ایجاد گردد می‌تواند باعث اختلال زیادی شود.‌ در این مواقع چه باید کرد؟

تفاوت مشاوره شبکه و پشتیبانی شبکه​

شرکت‌های بزرگ‌تر معمولا یک بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات اختصاصی دارند که هنگام بوجود آمدن هرگونه مشکل شبکه در دسترس مجموعه است. با این حال کسب و کارهای در حال رشد همیشه قادر به پرداخت هزینه‌های یک تیم فناوری اطلاعات با دانش شبکه‌ای کافی نیستند، اما هنوز هم نیاز به پشتیبانی شبکه دارند. از این رو ممکن است احساس نکنند که پرداخت هزینه برای پشتیبانی فناوری اطلاعات ضروری است. با این حال، حتی برای کسب و کارهای کوچک با تعداد رایانه‌های کم، اگر مشکلی کوچکی نیز ایجاد گردد می‌تواند باعث اختلال زیادی شود.‌ در این مواقع چه باید کرد؟ بهترین راه کار گرفتن خدمات مشاوره شبکه است.


مزیت استفاده از خدمات نیروی پشتیبانی شبکه و سخت افزار​

وجود نیروی متخصص در سازمان می‌تواند مزیت‌های مختلفی را به همراه داشته باشد از جمله این مزیت‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.
  • عدم وجود مشکل در شبکه
  • به روز رسانی دائمی شبکه
  • دسترسی آسان به پشتیبان در ساعات کاری
  • ارتقاء دائمی شبکه به دلیل حضور پشتیبان
  • بهبود عملکرد شبکه‌های کامپیوتری موجود در سازمان
  • و…

روند درخواست پشتیبان شبکه ترازنت​

برای آگاهی از خدمات پشتیبانی شبکه و دریافت مشاوره رایگان پس از تماس با واحد فروش باقی کارها را ما انجام می دهیم.
  1. برقراری تماس مشتری و ثبت در CRM
  2. مشکل سنجی و اعزام کارشناس حضوری
  3. رفع مشکل و مشاوره حضوری
  4. ثبت گزارشات سیستمی برای پیگیری مشتری
  5. تماس واحد رضایت مشتری
  6. مذاکره جهت انعقاد قرارداد پشتیبانی شبکه با توجه به نیازهای مشتری
  7. بازدید دوره ای منظم و سیستماتیک طبق قرارداد
 

جدیدترین ارسال ها

بالا